Gå til innhold

Nettdaten fra helvet*e

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror kanskje at han føler seg litt dum.. over at han spurte såpass mye, og var så frempå, og kanskje tenkte at nå kom det kanskje til å skje noe eller at dere møttes tidligere, jeg vet ikke. Kanskje han føler seg dum for at han la ut og viste så mye av seg selv på den siden, selv om dere ikke har møttes, og at han nå skjemmes litt.

Det tror jeg vel mest. Jeg hadde nok tatt kontakt igjen og vært helt dønn ærlig og sagt : Hei. Jeg vet ikke hva som skjedde forrige uke siden vi ikke har hatt kontakt, men jeg vil si at jeg synes det er trist og at om det var opp til meg så vil jeg fortsette å ha kontakt med deg!

Eller noe slikt, hvis du vil det. Jeg tror at hvis du faktisk tror han er så bra som du trodde, så hadde jeg bare sagt det rett ut...

Hei ts jeg har opplevd noe lignende som deg bare min bor i utlandet. Vi hadde helt lik kontakt som du hadde med din nett date. Plutselig en dag stoppet kontakt fra hans side, han hadde ringt meg før det hver eneste dag. Jeg aner ikke hva som har skjedd, men jeg på den annen side har heller ikke prøvd å ta kontakt med han. Han har vært på msn etter det og heller ikke blokkert meg. Men han tar ingen kontakt lengere. Rart det der,men jeg har bare bestemt meg for å glemme han og det har jeg fint klart. Det er forbi gående selvom man på en måte blir glad i den personen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei ts jeg har opplevd noe lignende som deg bare min bor i utlandet. Vi hadde helt lik kontakt som du hadde med din nett date. Plutselig en dag stoppet kontakt fra hans side, han hadde ringt meg før det hver eneste dag. Jeg aner ikke hva som har skjedd, men jeg på den annen side har heller ikke prøvd å ta kontakt med han. Han har vært på msn etter det og heller ikke blokkert meg. Men han tar ingen kontakt lengere. Rart det der,men jeg har bare bestemt meg for å glemme han og det har jeg fint klart. Det er forbi gående selvom man på en måte blir glad i den personen.

Du gjør samme kjempefeil. Dere skal ikke skrive så lenge med en person at dere blir glad i dem. Ta møtet første uka, la det iallfall ikke gå mer enn 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om utlendinger generelt er bedre enn nordmenn. Tør minne om overfallsvoldtektene som i de aller fleste tilfeller begås av menn av utenlandsk opprinnelse. De har et ganske horribelt kvinnesyn. Så ikke døm alle norske menn på samme måte som man ikke skal skjære alle utlendinger over en kam.

Hahahaha, ja for det finnes to folkeslag her i verden, nemelig nordmenn og utlendinger! Hahahaha

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Han har desverre deaktivert wall på facebook, så kan ikke se noen aktivitet. Ei heller har han vært pålogga etterpå, som jeg har sett i alle fall.

Må legge til at jeg så at han bare hadde 20 venner på MSN, og dette var alle jenter. (Kan se dette på profilen)

Men kan jo være det er jenter han ble kjent med for lenge siden, og ikke lengre har noe kontakt med.

Nei, jeg vet ikke om dette bare var en ego boost for han eller om han faktisk var interessert.

Veldig synd, for han virket som en ordentlig mann. Men jeg tok vel feil....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han høres rett og slett litt svindlete ut...

Har han bare 20 venner på facebook og de kun er jenter høres dette ut som en nettdatingprofil han kun har til jenter han møter på nett...

Kanskje han ble litt redd i trusa når han fant ut at det kom til at dere skulle møtes og han ble "avslørt"?

Dessuten har jeg flere venninner som har datet disse fotballspillerne og det har endt i tragedie alle gangene..hehe

Du fortjener jo bedre enn det! :):)

Spis is, ring en venninne, dra på byen og kom deg over han, så finner du en som er bedre!

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, du er naiv, desperat og det begynner kanskje å bli litt stalker-tendenser nå? Burde du ikke innse at han var en player og gå videre? Dette er din andre tråd om dette, legger merke til at du har gjort denne litt mer dramatisk, men seriøst; ta deg sammen! Hvis du viste denne masete siden av deg selv da du var drita så skjønner jeg godt at han ble ferdig med deg så raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, du er naiv, desperat og det begynner kanskje å bli litt stalker-tendenser nå? Burde du ikke innse at han var en player og gå videre? Dette er din andre tråd om dette, legger merke til at du har gjort denne litt mer dramatisk, men seriøst; ta deg sammen! Hvis du viste denne masete siden av deg selv da du var drita så skjønner jeg godt at han ble ferdig med deg så raskt.

Vell? Jeg er overhodet ikke desperat, og begynner ikke å få stalker tendenser?! Jeg bare lurte på hvorfor han plutselig ble stille.. Jeg var jo ute etter noe seriøst, og det var han også(?)så er ikke rart jeg blir litt satt ut :) Trodde de fleste var såpass voksne i hodet at de kunne sende en meld eller noe, ettersom vi har hatt så mye kontakt i disse ukene.

(P.S Han hadde 20 venner på MSN, ikke facebook.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de fleste var såpass voksne i hodet at de kunne sende en meld eller noe, ettersom vi har hatt så mye kontakt i disse ukene.

Folk er forskjellige.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her

Veldig synd, for han virket som en ordentlig mann. Men jeg tok vel feil....

Jeg tror han er en delvis ordentlig mann. Han hadde tydeligvis ett par nettvenner, og så ble det romantikk med hun ene, og det var ikke deg. Det som er dårlig er at han ikke var høflig nok til å si ha det bra til deg. Jeg antar at han er trofast med hun andre, og har brutt all kontakt med hennes rivalinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heloise

Kun 20 venner som er kvinner? Det var nok flørte-kontoen hans på fb det da. Ikke hans ordentlige konto.

Tror nok aldri du var unik for han. Tror kanskje du var en av flere og han fikk napp hos noen andre først. Håper selvsagt ikke det for din del men det er ganske sannsynlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun 20 venner som er kvinner? Det var nok flørte-kontoen hans på fb det da. Ikke hans ordentlige konto.

Tror nok aldri du var unik for han. Tror kanskje du var en av flere og han fikk napp hos noen andre først. Håper selvsagt ikke det for din del men det er ganske sannsynlig.

Ts her.

500 + venner på FB..

20 venner på MSN (bare jenter)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FrkLurt

Æsj, player :( Var borti det samme, og vi traff hverandre også et par helger hvor det klaffet skikkelig. Han ga virkelig uttrykk for at han ville det skulle bli oss to, fortalte hele familien og kompiser om oss, for så og slutte gi lyd fra seg.. Dette er 3 måneder siden, og jeg tenker på ham 24/7 enda.. Hadde han bare sagt hvorfor, at han rett og slett mistet interessen?? Jeg ringte og spurte ham da han kuttet kontakten, jeg merket jo at det var noe. Da kom det bare masse gode ord og bortforklaringer som at han ikke ville miste meg, ikke ville gjøre meg vondt, jeg var den beste jenta han noensinne hadde møtt osv.

Jeg traff han på sukker, og han deaktiverte profilen sin. Han opprettet den igjen når han kuttet kontakten med meg. Jeg fallt helt i grus når jeg fant det ut :( Men sjekket fordi jeg hadde mistanke om det. Feige forbanna tøs av en mann var han!

Ikke knytt deg til noen du møter og skriver mye med på nett, og ikke ellers heller virker det som. Vi får lære oss å finne noen ærlige og SKIKKELIGE mannfolk først!:)

Hilsen FrkLurt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuDerre

Hehe, vi har nok støtt på samme fyr. Møtte og en fotballspiller, samme alder, lik historie ifht msn og facebook. Deaktiverte også sukkerprofilen sin etter kort tid. Hadde litt kontakt en periode og så ble det plutselig tyst. Mitt poeng er: nettdating er et sjansespill. Du kan ha flaks og skyte gullfuglen, men det er mange useriøse folk der ute. Fort gjort å tro man har en sterkere connection enn det som faktisk er tilfellet.. Trist, men sant!

Mitt beste tips er å legge ham bak deg og gå videre. Du er ung, du har hele livet foran deg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vi har nok støtt på samme fyr. Møtte og en fotballspiller, samme alder, lik historie ifht msn og facebook. Deaktiverte også sukkerprofilen sin etter kort tid. Hadde litt kontakt en periode og så ble det plutselig tyst. Mitt poeng er: nettdating er et sjansespill. Du kan ha flaks og skyte gullfuglen, men det er mange useriøse folk der ute. Fort gjort å tro man har en sterkere connection enn det som faktisk er tilfellet.. Trist, men sant!

Mitt beste tips er å legge ham bak deg og gå videre. Du er ung, du har hele livet foran deg! :)

Haha seriøst :) ? Hvilket fotball lag spilte han på :) ?

Hadde vært morsomt om det var han samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars fyr!

Selv om du følte han behandlet deg dårlig, trenger han virkelig ikke å bli rakket ned på på et forum. Å miste interessen for en nettflørt er lov! Å "oute" noen på nettet fordi du føler deg dårlig behandlet er bare smålig.

Kom deg videre i livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er ikke noe ok å ikke svare deg, men han er da virkelig ikke "fra helvete" av den grunn.

Det synes jeg derimot du er som røper hvem han er! Fy, så stygt gjort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, det er ikke noe ok å ikke svare deg, men han er da virkelig ikke "fra helvete" av den grunn.

Det synes jeg derimot du er som røper hvem han er! Fy, så stygt gjort!

Ts her..

Haha, var for å finne ut om det var han samme som hun andre nevnte. (Han burde kanskje tenkt på sitt dyrebare navn før han lure seg med jenter.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her..

Haha, var for å finne ut om det var han samme som hun andre nevnte. (Han burde kanskje tenkt på sitt dyrebare navn før han lure seg med jenter.)

Signerer denne! Skulle vært en liste over slike playere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HuDerre

Nå er ikke jeg ute etter og "oute" han på noe vis, han har ikke gjort meg noe annet enn å slutte å svare på meldinger. I det hele tatt stikker det ikke dypt da jeg ikke en gang har møtt fyren. Jeg skjønner at du er skuffet, men når vi nå har funnet ut at han har muligvis har en egen "damemsn" og åpenbart har flere snører ute samtidig er det kanskje likegreit å la han være? :)

Vi får heller finne oss noen skikkelige mannfolk ;)

Endret av Kråkesaks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...