AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #1 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Hei. Jeg ønsker og dele denne nettdating erfaringen med dere for å gi dere en liten oppmerksom tanke, og gjerne for å få noen tilbakemeldinger, da jeg sitter igjen som et forbanna spørsmålstegn!! Møtte den 4 år eldre mannen på sukker.no. Han tok kontakt, og vi begynte raskt å prate i lag. Jeg leste igjennom profilen hans og så at han virket som en god match. (Han er proff. fotballspiller, ser noenlunde bra ut, men virka veldig rolig og jordnær. Absolutt ikke den som skriker høyst!) Vi bestemte oss for å legge hverandre til på facebook for å lettere kunne prate og bli bedre kjent. Etter hvert la vi hverandre til på MSN, og deretter begynte vi å ringe hverandre i ny og ned. Vi var begge kjempe giret på hverandre, og vi innrømma for hverandre at vi følte dette bare kunne gå rette veien. Han var ute etter noe seriøst slik som meg, dette var han helt klar på fra starten av. Vi ble enige om at vi måtte få til å møtes, og vi planla dette skulle skje i Mai da vi begge var ledig da og ferdig med skole. Han sendte meg sms daglig hvor han spurte om han kunne få prate med meg på MSN før vi la oss. Ved flere annledninger var vi oppe til 2-3 tiden på natten for å prate, selv om vi egentlig måtte tidlig opp. Han sa han hadde fortalt om meg til en kompiss av han ol. Og han sa han hadde det skikkelig bra om dagen nå, en god følelse i kroppen. Han virket også litt usikker på meg inni mellom og spurte om jeg fortsatt var interessert i å møte han osv. Vi ble enige om å være ærlige hele tiden. Plutselig en kveld skulle jeg ut med noen venninner, og gjorde "tabben" med å prate med han på MSN under jentevorsjet. Temaet gikk veldig mye inn på sex, egentlig mest fra hans side. Vi ble fullere og fullere, og desto mer flørtete ble jeg i svarene til nettdaten min. Han virket ivrig og spurte meg om flere ting. Han sa flere ganger han gledet seg til å møte meg. Han spurte også om han kunne ringe meg dagen etter, noe jeg sa ja til. I samme slengen sa jeg han kunne ringe meg opp der og da også. Og det gjorde han og vi prata 10 minutters tid. Etterpå sa han at det var hyggelig å prate med meg osv.. Det siste jeg husker fra jeg logget av og gikk ut, var at han spurte om jeg var flink til å kysse, for jeg hadde så pene lepper. (husker ikke hva jeg svarte) Alt i alt husker jeg vi begge var gira, og han var kanskje litt "kåt" når vi prata for han spurte en del om sex ting. (Lyset av eller sterinlys spørsmål) Dagen derpå hadde jeg litt angst da jeg ikke huska samtalen vår 100%. Jeg sendte en melding og lurte på hva han gjorde på, og om jeg sa noe dumt. Han sa hva han gjorde på og lurte på om jeg hadde hatt det gøy ute, og så la han til at jeg ikke sa noe dumt og at jeg måtte ikke engste meg. Hørte ikke mer fra han den kvelden. Husker jeg stussa litt på det da han sa han skulle ringe meg sist vi prata. Dagen etterpå sendte jeg en "lykke til på kampen" melding til han hvor han svarte " tusen takk for det". Hørte ikke noe mer fra han den kvelden heller. Jeg begynte å stusse litt, da han var så overivrig tidligere på å prate hver kveld... Sent på søndagen hadde jeg heller ikke hørt noe mer, og sendte han en hvordan har du hatt det melding, har ikke hørt så mye i fra deg. Denne svarte han ikke på. Tirsdagskveld sendte jeg en siste melding hvor jeg skrev at jeg tok det som han ikke lengre var interessert, men at det kunne vært greit om han kunne bekrefte dette om det var tilfellet. Jeg fikk ingen svar. I dag er det nyaktik en uke siden vi prata sammen sist, når jeg var på fest. Jeg sitter enda som et spørsmålstegn og lurer på hva som "skremte han bort" og hvorfor han ikke gir lyd i fra seg. Var alt egentlig bare et spill for han heletiden? Og så mistet han interessen da jeg ble for ivrig i fylla? Eller tror dere han opprinnelig var interessert, men mistet interessen av en annen årsak? Var det bare et spill om å få meg på kroken? (*Jeg må nevne at når jeg tenker tilbake så virka han kanskje litt overgiret, med tanke på at vi ikke har møttes enda og han er fotballspiller som ikke akkurat har problemer med på finne seg dame. Men på den andre siden slettet han sukker profilen sin etter han ble kjent med meg, han mente han ikke hadde behov for å se etter andre) Greit at man mister interessen for noen, men etter så mye kontakt og planlegging om å møtes ol. synes jeg han i det minste kunne gitt meg en liten forklaring i det minste... Endret 23. april 2011 av Kråkesaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #2 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg tror kanskje at han føler seg litt dum.. over at han spurte såpass mye, og var så frempå, og kanskje tenkte at nå kom det kanskje til å skje noe eller at dere møttes tidligere, jeg vet ikke. Kanskje han føler seg dum for at han la ut og viste så mye av seg selv på den siden, selv om dere ikke har møttes, og at han nå skjemmes litt. Det tror jeg vel mest. Jeg hadde nok tatt kontakt igjen og vært helt dønn ærlig og sagt : Hei. Jeg vet ikke hva som skjedde forrige uke siden vi ikke har hatt kontakt, men jeg vil si at jeg synes det er trist og at om det var opp til meg så vil jeg fortsette å ha kontakt med deg! Eller noe slikt, hvis du vil det. Jeg tror at hvis du faktisk tror han er så bra som du trodde, så hadde jeg bare sagt det rett ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 21. april 2011 #3 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Jeg tror at han har mistet interessen for deg. Hvorfor aner jeg ikke. Det kan hende han har møtt noen andre, det kan hende noe i samtalen deres gjorde utslaget, kort sagt - aner ikke. Men det er da ganske tydelig at han har mistet interessen. Det som er sikkert, er at det er utrolig dårlig gort å ikke si noe eller svare deg. Det er en av de dumme tingene med nettdating, det er liksom så uforpliktende selv om ting føles seriøst. Håper du kommer over ham fort! :trøste: Endret 21. april 2011 av Kosemose 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 21. april 2011 #4 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg føler meg litt lurt. Da jeg leste at han var nettdaten fra helvete så jeg ikke for meg at han bare holdt kjeft. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #5 Del Skrevet 21. april 2011 Jeg føler meg litt lurt. Da jeg leste at han var nettdaten fra helvete så jeg ikke for meg at han bare holdt kjeft. Å borre seg inn i hjertet til noen og gi falske(?) forhåpninger, for å så stikke uten en lyd.. vil jeg si høres ut som en fra helvette. Du kunne i det minste vist litt sympati eller lagt til noen kommentarer på den kritikken din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DBM Skrevet 21. april 2011 #6 Del Skrevet 21. april 2011 (endret) Det er kjedelig når sånt skjer, men jeg så ikke for meg at det var en veldig big deal. Ikke uvanlig heller. Han er ikke noe tap når han ikke er mann nok til å svare, og burde være lett å komme over. Endret 21. april 2011 av DBM 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 21. april 2011 #7 Del Skrevet 21. april 2011 Ja, han kunne i det minste gitt deg en forklaring! Men når han ikke en gang gidder det, så er han kanskje ikke verdt å bekymre seg over heller... ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. april 2011 #8 Del Skrevet 22. april 2011 Er det slik at du faktisk ikke har møtt han? Vet du helt sikkert at han er den han gir seg ut for å være? På nettdating så blir det ofte til at man har brevvekslinger med 3-4 stykker samtidig, han kan ha fått napp ett annet sted. Mange som dater seriøst på nett skriver ikke mer enn noen få dager før ett møte. De skriver bare lenge nok til at de finner ut om ett møte kan være interessant, avtaler en date, og tar det derfra. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. april 2011 #9 Del Skrevet 22. april 2011 Du har da laget en tråd om dette for ikke lenge siden, og der fikk du mange svar. De aller fleste svarte deg at han virker uinteressert. Jeg vil råde deg til å legge dette bak deg og gå videre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #10 Del Skrevet 22. april 2011 Jeg har vært borti noen av disse fotballspillerene opp gjennom årene. Spillere på høyeste nivå, jeg har også endel venniner som har datet noen av "disse". Og jeg kan ærlig si at mange av de er playere, de er drittsekker uten like, de tror de kan gjøre som de vil med jenter fordi de er kjendiser. Den historien du forteller er absolutt ikke ny. Det er ikke du som verken har sagt eller gjort noenting galt, det er han som har et kjempeproblem med egoet sitt. Han elsker det han driver på meg, og du er helt sikker ikke den eneste som sitter igjen som et spørsmåltegn. Jeg har sett mange single (og gifte) fotballspillere som har profil på slike nettsider. Du skal ikke se bort ifra at han faktisk har dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elensire Skrevet 22. april 2011 #11 Del Skrevet 22. april 2011 Det er sånn det er å drive med nettdating. Menn (og kvinner) som er på nettdating sider har ofte flere baller i luften. Kan egentlig ikke helt skjønne hvorfor du er så sur for at han sluttet å kontakte deg... Ja, dere snakket sammen en stund, men dere traff hverandre ikke, slik jeg har forstått det?! Altså syns jeg ikke det er så mye å tenke over. Hadde nok hatt litt mer medfølelse om dere hadde vært på et par tre dater og han da hadde kuttet all kontakt. Hvis du skal drive med nettdating, og kun holde det til nettet over lenger tid, så må du nok dessverre belage deg på at en del av mennene du snakker med plutselig kutter kontakten. Nettdate fra helvete vil jeg nok heller ikke kalle han. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #12 Del Skrevet 22. april 2011 Høres ut som en typisk nettsjekker i mine ører.- Har møtt mange av den typen der, som virker først som om de er oppriktig interessert og så bare blir det stille som i graven. Derfor har jeg også kuttet ut nettdating. Og har heldigvis funnet meg en flott og stødig type fra et annet land, som aldri ville gjort noe slikt mot meg. Han møter opp når han skal, han bruker sine siste penger på å ringe meg og jeg er aldri i tvil om at han vil være sammen med meg. Vi møttes i RL, by the way. :-)Anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lill Skrevet 22. april 2011 #13 Del Skrevet 22. april 2011 PGA overskriften trodde jeg han hadde misbrukt bilder av deg eller noe! Godt det gikk bra.. Om det bare er slik at du ikke hører noe fra ham igjen, så er det typisk nettdating fenomen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #14 Del Skrevet 22. april 2011 Om dette er en nettdate fra helvete så har du jammen meg ikke rare erfaringen fra nettdating. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #15 Del Skrevet 22. april 2011 Det er sånn det er å drive med nettdating. Menn (og kvinner) som er på nettdating sider har ofte flere baller i luften. Kan egentlig ikke helt skjønne hvorfor du er så sur for at han sluttet å kontakte deg... Ja, dere snakket sammen en stund, men dere traff hverandre ikke, slik jeg har forstått det?! Altså syns jeg ikke det er så mye å tenke over. Hadde nok hatt litt mer medfølelse om dere hadde vært på et par tre dater og han da hadde kuttet all kontakt. Hvis du skal drive med nettdating, og kun holde det til nettet over lenger tid, så må du nok dessverre belage deg på at en del av mennene du snakker med plutselig kutter kontakten. Nettdate fra helvete vil jeg nok heller ikke kalle han. Ts her. For det første så sa han at han ikke pratet med flere enn meg. (Les: han slettet profilen sin.) Han var veldig opptatt at vi skulle være ærlige med hverandre hele tiden. Og det var han som var mest giret hele tiden. Jaja.. Nettdate fra helvette, samme det.. jeg har hørt det nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #16 Del Skrevet 22. april 2011 Ts her Det hadde vært hyggelig om dere kunne prøvd å tenke dere hva som skjedde her? Var han noen gang interessert eller var det ett spill? Kommer jeg til å høre fra han igjen? (P.s han har ikke slettet meg på facebook merkelig nok) Jeg er egentlig bare mest nyskjerrig og vil vite om det var noe jeg gjorde, slik at jeg kan lære av feilen til neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #17 Del Skrevet 22. april 2011 Litt missvisende overskrift? Har du vurdert muligheten at han kanskje er død, eller at noe har skjedd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 22. april 2011 #18 Del Skrevet 22. april 2011 Ts her Det hadde vært hyggelig om dere kunne prøvd å tenke dere hva som skjedde her? Var han noen gang interessert eller var det ett spill? Kommer jeg til å høre fra han igjen? (P.s han har ikke slettet meg på facebook merkelig nok) Jeg er egentlig bare mest nyskjerrig og vil vite om det var noe jeg gjorde, slik at jeg kan lære av feilen til neste gang Jeg mener at det du gjorde feil var å satse alt for mye på en du aldri har møtt. Brevveksler man for lenge, så blir man lett forelsket i en illusjon. Jeg synes du bør klare deg med en ukes brevveksling før ett møte, og møte vedkommende FØR du blir småforelsket. Du bør belage deg på 20 slike runder, der du møter ca halvparten. Blant disse 10 så er det kankje 1-3 som du får gjensidig godfølelse med. Deetter så tar dere noen dater, og hvis dere finner ut at dere skal satse, så sletter dere profilen og blir enige om å avbryte eventuelt paralelle opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. april 2011 #19 Del Skrevet 22. april 2011 Derfor har jeg også kuttet ut nettdating. Og har heldigvis funnet meg en flott og stødig type fra et annet land, som aldri ville gjort noe slikt mot meg. Han møter opp når han skal, han bruker sine siste penger på å ringe meg og jeg er aldri i tvil om at han vil være sammen med meg. Vi møttes i RL, by the way. :-)Anbefales! Som om utlendinger generelt er bedre enn nordmenn. Tør minne om overfallsvoldtektene som i de aller fleste tilfeller begås av menn av utenlandsk opprinnelse. De har et ganske horribelt kvinnesyn. Så ikke døm alle norske menn på samme måte som man ikke skal skjære alle utlendinger over en kam. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. april 2011 #20 Del Skrevet 22. april 2011 Litt missvisende overskrift? Har du vurdert muligheten at han kanskje er død, eller at noe har skjedd? Ts er venn med han på face, å hadde nok fort funnet det ut om han var død eller noe annet alvorlig hadde skjedd. Ts, du får sjekke aktiviteten hans på face, kanskje du blir noe klokere... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå