Gå til innhold

En person du kan si alt til?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Beste venninna mi og kjæresten min :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Bestevenninna mi forteller jeg alt mellom himmel og jord. Forteller det aller aller meste til sambo også, men er ikke alt han trenger å vite av fortiden min, mest med tanke på andre gutter.

Jeg er en type som deler det aller meste, men det er noen ting jeg ikke sier høyt i det hele tatt... Ikke til meg selv engang, for hvis jeg ikke sier det til noen er det heller ikke sant... hmmm. hvis noen skjønner hva jeg mente med det. Skulle gjerne kommet med et eksempel, men så var det det med å ikke si det til en eneste sjel da, og det inkludert internett, selv under anonym bruker :fnise:

Skrevet

Min samboer og bestevenninnen min.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Bestevenninna mi forteller jeg alt mellom himmel og jord. Forteller det aller aller meste til sambo også, men er ikke alt han trenger å vite av fortiden min, mest med tanke på andre gutter.

Jeg er en type som deler det aller meste, men det er noen ting jeg ikke sier høyt i det hele tatt... Ikke til meg selv engang, for hvis jeg ikke sier det til noen er det heller ikke sant... hmmm. hvis noen skjønner hva jeg mente med det. Skulle gjerne kommet med et eksempel, men så var det det med å ikke si det til en eneste sjel da, og det inkludert internett, selv under anonym bruker :fnise:

Tror vi tenker ganske likt!:)

Og jeg pleier å si "if you say it out loud, it's true".

Et eksempel, selv om det er en drøy sutuasjon, er en venn av meg som måtte fortelle folk at han hadde kreft. Han slet med å fortelle folk det, for da ble det et realistisk tema å håndtere.

Skrevet

Jeg har ingen jeg snakker med absolutt alt om. Jeg snakker med vennene mine om mye, litt om det til den ene og litt om det til den andre.

Nå er jeg singel. Men om jeg hadde hatt kjæreste, ville det nok vært en person jeg snakket med ganske mye om. Å ikke ha hemmeligheter for hverandre kommer etter hvert.

• Liker 1
Skrevet

Har du en person du kan si alt til? Og da mener jeg ALT. Ingen hemmeligheter og totalt åpenhet. Og hvis ikke, hva type person tror du at du kunne sagt alt til?

Bare meg selv egentlig. Kan selvfølgelig si omtrent alt til samboer, men noen ting ønsker jeg å holde for meg selv.

Skrevet

Har ting jeg ikke sier til noen, men alt annet kan jeg si til moren min og bestevenninna mi.

Skrevet

Mamma. Hun kan jeg si ALT til. Vi har et veldig åpent forhold. Hadde jeg ikke hatt mamma i livet mitt så hadde jeg ikke sett noen grunn til og leve. Uten hun hadde jeg ikke klart meg her i livet. Og det tror jeg hun og kanskje vet, innerst inne ....

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ingen slik.

Har ett tre svært gode venner som jeg absolutt forteller det meste til, men enkelte ting forblir hos meg. Stoler i grunn fullt og helt på dem, men enkelte ting er likevel litt for sårbart.

Gjest boblebrus
Skrevet

Kan si absolutt alt til bestevenninnen min, og hun kan si alt til meg uten at noe føles unaturlig. Kan snakke om det meste med samboeren min også, men enkelte "jenteting" er det fint å kunne diskutere med en annen jente :)

Gjest Linda sofie
Skrevet

Bestevenninna mi :) Vi har vært bestevenninner siden 7 klasse og vi stoler 100 % på hvernadre. Jeg synes det blir rart å skulle fortelle mamma ALT. Om sexlivet mitt osv. Det synes jeg bare blir kleint.

Skrevet

Jeg har ikke en slik person, ikke en jeg kan si absolutt ALT til. En jeg kunne sagt alt til måtte vært en jeg hadde blitt godt kjent med, og likte veldig godt som jeg visste fortsatt ville like meg uansett hva det måtte være.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...