AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #1 Skrevet 21. april 2011 Har du en person du kan si alt til? Og da mener jeg ALT. Ingen hemmeligheter og totalt åpenhet. Og hvis ikke, hva type person tror du at du kunne sagt alt til? 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #3 Skrevet 21. april 2011 Det må nok bli samboeren. Før var det nok foreldrene mine, men nå har det skjedd så mye i livet mitt som jeg ikke alltid ønsker at de nødvendigvis skal vite (ikke noe farlig, altså), men til samboeren min føler jeg at jeg både kan og "må" fortelle alt. Med "må" mener jeg bare at når man bor sammen og er sammen hver eneste dag, er det vanskelig å skjule noe. Ikke at jeg vil skjule noe heller. Har jeg et problem, er det best å få luftet det for han, slik at han kan enten gi meg råd eller trøste, alt etter hva jeg trenger. Slik er jeg for han også, og jeg tror nok at han føler at han kan fortelle meg alt også. Det synes jeg er en av de beste tingene ved vårt forhold.
Gjest Consensio Skrevet 21. april 2011 #4 Skrevet 21. april 2011 Min mann. Han kan jeg si absolutt alt til. Enten så lytter han, eller så kommer han med ærlig respons.
herpassion Skrevet 21. april 2011 #5 Skrevet 21. april 2011 Kjæresten min og Kusina mi (Vi har et veldig nært forhold)
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #6 Skrevet 21. april 2011 Moren min, min bestevenninne og kjæresten min. Nå skal det sies at jeg ikke har behov for å diskutere alt med feks min mor, men jeg kan om jeg skulle ha lyst. Og det er veldig deilig
Lammelåret Skrevet 21. april 2011 #7 Skrevet 21. april 2011 Har du en person du kan si alt til? Og da mener jeg ALT. Ingen hemmeligheter og totalt åpenhet. Og hvis ikke, hva type person tror du at du kunne sagt alt til? Er det et ideal, eller et ønske å kunne si alt til en person? Hvorfor? 1
Gjest Purple Haze Skrevet 21. april 2011 #8 Skrevet 21. april 2011 Samboer vet det meste om meg, det samme gjør min beste venninne. Likevel er det ting jeg ikke forteller til noen. Det er ikke alt jeg føler for å dele med andre. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #9 Skrevet 21. april 2011 Jeg har personer jeg sier nesten alt til. Men jeg deler ikke ALT med en person. Jeg tror jeg kunne gjort det hvis jeg fant en person som var ganske åpen selv og som ikke har så mye fordommer. Jeg har en bestevenninne som jeg er kjempe glad i og jeg sier nesten alt til henne, men jeg har lagt merke til at hun har litt fordommer mot folk, og det gjør at jeg ikke vil si alt til henne. Jeg vil bare dele alt med en person som godtar alle for den de er. Jeg vet om en person som er slik og som jeg stoler helt på. Men jeg kjenner henne ikke så godt akkurat. Vet det er litt rart. Men hvis jeg skulle kommet i en situasjon der vi to prata om ting tror jeg at jeg kunne fortalt henne alt.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #10 Skrevet 21. april 2011 Har du en person du kan si alt til? Og da mener jeg ALT. Ingen hemmeligheter og totalt åpenhet. Og hvis ikke, hva type person tror du at du kunne sagt alt til? Min oppfatning er at jeg ikke deler abselutt alt med samboer/ektemann. Vi deler det meste,men noe skal man holde for seg selv Min mor sier jeg mye til,diskuterer osv,men der stopper jeg opp ved eks. ekteskapet. har en venninne som jeg deler alt med. Eneste jeg ikke snakker om er mitt sexliv med min mann. Det er noe mellom han og meg
Kassiana Skrevet 21. april 2011 #12 Skrevet 21. april 2011 Ja! Jeg kan si alt jeg vil til min mann. Men bestevenninnen min vet alt om meg Og hun er glad i meg likevell :D
Xaphan Skrevet 21. april 2011 #13 Skrevet 21. april 2011 Jeg har to bestevenninner jeg sier så å si alt til. De kjenner meg nesten bedre enn jeg kjenner meg selv.
Gjest Best Skrevet 21. april 2011 #14 Skrevet 21. april 2011 Jeg har ingen jeg deler alt med. Etter at jeg tok ett valg som de nærmeste ikke støttet meg i, så mistet jeg fortroligheten med dem.
Gjest Lacus Skrevet 21. april 2011 #15 Skrevet 21. april 2011 (endret) Mamma kan jeg si det aller, aller meste til, men det er ikke alt jeg føler for å dele med henne heller. Jeg har ingen venner jeg deler alt til. Jeg har forskjellige venner som jeg kan snakke med om forskjellige ting. Endret 21. april 2011 av Lacus 1
kaprifolen Skrevet 21. april 2011 #16 Skrevet 21. april 2011 Min bestevenninne kan jeg si alt til... Men er ikke alt man har behov for å dele, og noen ting klarer man ikke prate om der og da, men det dukker opp senere. KAN vel si alt til min mann også, men er visse ting som er lettere å dele med hun som er av samme kjønn, har kjent meg lenger, er mer lik meg, og har flere av de samme erfaringene som meg på gode og vinde temaer.
Sugerøret Skrevet 21. april 2011 #17 Skrevet 21. april 2011 mannen min,han vet alt og får høre alt.Godt som vondt
Tingo Skrevet 21. april 2011 #18 Skrevet 21. april 2011 Nei. Og ingen. Det finnes ingen mennesker som ikke før eller senere vil bruke det mot en, bevisst eller ubevisst, med gode eller dårlige intensjoner. Kun jeg skal ha en slik makt over meg selv.
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #19 Skrevet 21. april 2011 Stoler ikke på en kjeft jeg.... Vet du, det gjør ikke jeg heller. Allikevel velger jeg å være 100% ærlig og fortelle alt til samboeren min. Jeg tar den sjansen, rett og slett fordi det føles bedre for min del å lufte alle tanker jeg har sammen med den jeg tilbringer mest tid med og elsker over alt på jord. Men jeg stoler ikke 100% på han, den eneste jeg stoler fullt og helt på er meg selv.
Piper Skrevet 21. april 2011 #20 Skrevet 21. april 2011 Jeg kan si alt til min mann og til en venninne. Det er utrolig godt å ha slike mennesker i livet mitt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå