AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #61 Skrevet 15. april 2014 Bare si det til ham. Hvis han virkelig er glad i deg, så kommer han til å respektere det 100%. Man må godta at folk har ulike ønsker i senga. Tull. Jeg kommer i munnen på dama mi hver gang hun suger meg. Det tok et par år før hun "godtok" det, men nå er hun blitt en skikkelig spermtøs. ALT kan læres. TIl gjengjeld slikker jeg henne intenst i rompa. Noe jeg personlig ikke er så veldig stor fan av (dvs. at jeg helst vil slippe), men siden hun blir så sykt kåt av deg, føler jeg at det er min plikt å gjøre det. Og nå om dagen går det bedre og bedre. Når jeg tenker tilbake på tiden der hun ikke svelget spermet mitt og jeg ikke tungepulte henne i rompa, var sexlivet vårt ganske tamt. Man må hele tiden pushe grensene for å oppnå nye nivåer av kåthet. Anonymous poster hash: 7ecf8...df0 1
Nanami Skrevet 15. april 2014 #62 Skrevet 15. april 2014 ...som for eksempel å finne seg en dame som er villig til å svelge bak ryggen din... Jeg skjønner ikke hvorfor det er SÅ viktig for noen menn at dama svelger. Er der ikke nok at hun har peniser din i munnen og får deg til å komme. Må hun svelge også? Jeg personlig har ikke noe imot å svelge, synes det hadde vært rart å avslutte en bj uten å gjøre det, men det er meg. Jeg skjønner jo at mange ikke liker det. Det er jo en varm og seig guffe, så at noen ikke tåler konsistensen er jo forståelig. 1
Fuckman1983 Skrevet 15. april 2014 #63 Skrevet 15. april 2014 Jeg skjønner ikke hvorfor det er SÅ viktig for noen menn at dama svelger. Er der ikke nok at hun har peniser din i munnen og får deg til å komme. Må hun svelge også? Jeg personlig har ikke noe imot å svelge, synes det hadde vært rart å avslutte en bj uten å gjøre det, men det er meg. Jeg skjønner jo at mange ikke liker det. Det er jo en varm og seig guffe, så at noen ikke tåler konsistensen er jo forståelig. Hun må selvsagt ikke, men det er jo mye diggere å så spermet sugd ut av seg sammenliknet til at hun går over til å runke deg rett før man spruter. Spesielt dersom man har blitt sugd en stund og slapper helt av med tanken på at man kun skal ligge å nyte uten å måtte si ifra før man kommer og deretter måtte "nedgradere" til en håndjobb. At noen ikke liker det er selvsagt forståelig, men man kan lære seg å like alt. Akkurat som med mye rar mat, og sperm er jo sunnere enn mye mat
Gjest Coolaid Skrevet 15. april 2014 #64 Skrevet 15. april 2014 Jeg er ei jente som har vært sammen med samme mannen i 5 år. Vi har alltid hatt det bra seksuelt. Likevel syns jeg ikke noe om å få sperm i munnen, han kan gjerne komme overalt. Det være seg brystene, ansiktet, magen u name it! Han har alltid akseptert det. Helt til i går kveld da han såvidt og forsiktig halvveis nevnte dette. At han savna det etc. Jeg sa at for min del var ikke dette aktuelt da jeg ikke syns noe om det... Vi hadde sex i natt og det endte med 69. Han avlsuttet med å komme i munnen min. Han pleier alltid å trekke seg ut og sprute meg i ansiktet eller brystet. Ble regelrett kvalm. Dette ligger til min natur og jeg syns ikke noe om det. Hvordan ta dette opp, igjen? Det er ganske respektløs når han vet hva du syns om det. Og det er jo ikke synd på fyren heller, han har jo mange andre alternativ. "Sivil ulydighet" i denne situasjonen er et veldig dårlig trekk. Helt greit at du sier nei, helt uakseptabelt at han tok seg den friheten. Kanskje du bare kan gi han en grei beskjed at det ikke bør skje igjen? - Sutrer han om det er han en grinegutt. Ikke mer, ikke mindre.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #65 Skrevet 15. april 2014 Så definisjonen på kjip og prippen er at man har en overfølsomhet for konsistens i munnen? Jeg klarer heller ikke å drikek juise med fruktkjøtt eller drikker som har en litt tykkere kosnistens, slik som drikeyoghurt og kefir eller en tykk smoothie Hvor gammel er du egentlig? "Jeg klarer ikke..." ditt og datt. Hva skjedde med å gjøre noe FOR kjæresten sin for å gjøre han/henne glad. Hvis mannen din sier at det er greit hvis du ikke svelger, sier han deg for å gjøre DEG glad. Stol på meg. Så hvorfor kan ikke du gjøre han glad tilbake? Du gjør han sikkert glad ellers, men svelg spermet hans og gjør han heler superglad Igjen, stol på meg. Anonymous poster hash: 7ecf8...df0
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #66 Skrevet 15. april 2014 Herregud. Etter 5 år har du ennå ikke lært deg å svelge når dette er et sterkt ønske fra mannen din. DET er respektløst det. Å svelge sæd er en veldig liten sak som bare krever litt tilvenning. Det er som å spise sushi. Ingen liker det første gangen. Ta deg sammen ellers mister du mannen din. Jeg hadde originalt ikke noe i mot å svelge, men etter å finne ut at spermen til samboeren min var grunnen til at jeg ble...mildt sagt...litt uvel i magen, så har jeg sluttet. (Altså, det fungerer nesten som avføringsmiddel for meg, svelger jeg sæd blir alt i tarmene mine omgjort til vann... for å si det sånn). Det er vel ikke så veldig sexy? Tror jeg holder meg til å la han komme hvor han vil, selv i munnen min, men droppe å svelge jeg Anonymous poster hash: 22b8f...204
AnonymBruker Skrevet 15. april 2014 #67 Skrevet 15. april 2014 Hvor gammel er du egentlig? "Jeg klarer ikke..." ditt og datt. Anonymous poster hash: 7ecf8...df0 Hun er tre år eldre enn da tråden startet. Anonymous poster hash: a23cf...13e
Gjest Eurodice Skrevet 15. april 2014 #68 Skrevet 15. april 2014 Hvor gammel er du egentlig? "Jeg klarer ikke..." ditt og datt. Hva skjedde med å gjøre noe FOR kjæresten sin for å gjøre han/henne glad. Hvis mannen din sier at det er greit hvis du ikke svelger, sier han deg for å gjøre DEG glad. Stol på meg. Så hvorfor kan ikke du gjøre han glad tilbake? Du gjør han sikkert glad ellers, men svelg spermet hans og gjør han heler superglad Igjen, stol på meg. Anonymous poster hash: 7ecf8...df0 Jeg skal bare fortelle deg at dette har overhodet ingenting med alder å gjøre. Jeg klarer ikke sperm i munnen i det hele tatt, både på grunn av konsistensen og temperaturen. Jeg brekker meg og spyr i verste fall. Jeg tåler ikke krem, ikke majones, remulade, oljete salater, fett i det hele tatt. Slik har det vært så lenge jeg kan huske. Jeg har faktisk også fått kjeft av folk som mener det får være måte på slankehysteri. Det er altså ikke det det dreier seg om.
Timza Skrevet 15. april 2014 #69 Skrevet 15. april 2014 (endret) Jeg skjønner ikke hvorfor det er SÅ viktig for noen menn at dama svelger. Er der ikke nok at hun har peniser din i munnen og får deg til å komme. Må hun svelge også? Jeg personlig har ikke noe imot å svelge, synes det hadde vært rart å avslutte en bj uten å gjøre det, men det er meg. Jeg skjønner jo at mange ikke liker det. Det er jo en varm og seig guffe, så at noen ikke tåler konsistensen er jo forståelig. Det er jo imens man kommer man er på det øverste av følsomhet der nede. Så selvfølgelig er det mye, mye bedre om dama svelger enn om hun trekker seg tilbake mens man kommer. Det å bli runket litt i etterkant samt mens man kommer kan ikke sammenlignes det å ha lepper og tunga rundt "seg" mens man kommer. Det blir som å slikke og avslutte rett før dere kommer og forvente at dere avslutter selv med deres egne hender og fingre. Endret 15. april 2014 av Timza
Gjest Eurodice Skrevet 15. april 2014 #70 Skrevet 15. april 2014 Det er jo imens man kommer man er på det øverste av følsomhet der nede. Så selvfølgelig er det mye, mye bedre om dama svelger enn om hun trekker seg tilbake mens man kommer. Det å bli runket litt i etterkant samt mens man kommer kan ikke sammenlignes det å ha lepper og tunga rundt "seg" mens man kommer. Det blir som å slikke og avslutte rett før dere kommer og forvente at dere avslutter selv med deres egne hender og fingre. Hva er i veien for å ejakulere i kvinnens vagina? Der er også penisen din omsluttet av varme og trange vegger.
Timza Skrevet 15. april 2014 #71 Skrevet 15. april 2014 (endret) Hva er i veien for å ejakulere i kvinnens vagina? Der er også penisen din omsluttet av varme og trange vegger. Ja, dette er jo et perfekt eksempel på hvorfor det er diggere å komme i munnen til dama under en blow. Da det blir det samme som at det er deiligere å kunne komme i jentas vagina og få kunne bevege seg der inne og la seg bli stimulert av hennes "vegger" der inne, og den følelsen ønsker man jo under en blow job også. Altså bli stimulert til orgasmen er gjennomført og gjerne ei lita stund etterpå også. Ei dame som ikke svelger, eller i det minste avslutter med lepper og tunge rundt "stasen" under en blowjob vil automatisk kunne gjamtføres med å ha sex med ei dame der man er nødt til å hoppe av i svingen. Det vil aldri være like deilig som å kunne komme i hennes vagina, da det er på dette tidspunktet man er mest øm og føler mest på penis. Gutter lærer å slikke pga vi vet jenta digger det. Det er ekstremt sjeldent at du finner en gutt som likte smaken av ei mus sånn den første gangen han prøvde, men etterhvert så lærer man å like det som en god kopp kaffe. Endret 15. april 2014 av Timza
Gjest Coolaid Skrevet 16. april 2014 #72 Skrevet 16. april 2014 Man kan fint la det gå mellom brystene på en kvinne. Det er godt, varmt og deilig, og ikke minst undervurdert. Et godt alternativ. Just saying.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #73 Skrevet 16. april 2014 Her i huset tar jeg aldri sæden i munnen. De eneste gangene jeg gjør dette er når vi er borte og er gjester og har sex. Da er det greit å avslutte med å suge han tom og svelge det, så er man kvitt griseriet der og da. (Nei, vi klarer ikke det man ser på film, og bare la han sprute og legge seg tli å sove. Verste jeg vet er å våkne med sædkliss mellom lårene og utover lakenet, og det gjør man i hvertfall ikke hos gjester). Gubben synes jo det er litt ekstra stas når jeg tar det i munnen og svelger, så han ser jo frem til de lengre besøkene hos svigers Anonymous poster hash: 8f8d9...2fe
AnonymBruker Skrevet 16. april 2014 #74 Skrevet 16. april 2014 Ta sæden i munnen. Bryt mannen din bakover og kyss han med all spermen i munnen. Gjett om han nekter, og river seg løs. Etter noen ganger slikker han opp sæden, og gir den tilbake. Sæd er egentlig deilig. Ikke farlig. Prøv! Anonymous poster hash: d23e3...7f8
Gjest Coolaid Skrevet 16. april 2014 #75 Skrevet 16. april 2014 Ta sæden i munnen. Bryt mannen din bakover og kyss han med all spermen i munnen. Gjett om han nekter, og river seg løs. Etter noen ganger slikker han opp sæden, og gir den tilbake. Sæd er egentlig deilig. Ikke farlig. Prøv! Anonymous poster hash: d23e3...7f8 Jeg hadde vel prøvd å svelge unna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå