Gå til innhold

Komme i munnen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som har vært sammen med samme mannen i 5 år. Vi har alltid hatt det bra seksuelt. Likevel syns jeg ikke noe om å få sperm i munnen, han kan gjerne komme overalt. Det være seg brystene, ansiktet, magen u name it! Han har alltid akseptert det. Helt til i går kveld da han såvidt og forsiktig halvveis nevnte dette. At han savna det etc. Jeg sa at for min del var ikke dette aktuelt da jeg ikke syns noe om det... Vi hadde sex i natt og det endte med 69. Han avlsuttet med å komme i munnen min. Han pleier alltid å trekke seg ut og sprute meg i ansiktet eller brystet. Ble regelrett kvalm. Dette ligger til min natur og jeg syns ikke noe om det.

Hvordan ta dette opp, igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare si det til ham. Hvis han virkelig er glad i deg, så kommer han til å respektere det 100%. Man må godta at folk har ulike ønsker i senga.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brae fortell ham at dette ikke er noe du ønsker å gjøre. Det har han å respektere.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Leif Erik

Pripne jenter som ikke svelger, er ikke noe for meg. Når vi ligger å lepjer i oss saftene deres, for jammen dere svelge vårt hvite gull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Det der synes jeg var uhyre respektløst av han! Han lurte deg jo rett og slett.

Greit nok at jeg er "for" svelging, men jeg forstår at det ikke er for alle. Og siden dere har vært sammen i 5 år, og han VET hvor du står hen, så synes jeg det der var direkte slemt gjort fra hans side.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fikira

Hadde blitt sint om mannen hadde gjort noe han var fullstendig klar over at jeg ikke ville eller likte...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pripne jenter som ikke svelger, er ikke noe for meg. Når vi ligger å lepjer i oss saftene deres, for jammen dere svelge vårt hvite gull.

Og du spiser vel det hvite gullet ditt selv, også?

Ingen tvinger deg til å lepje i deg fittesaft, og ingen skal tvinges til å få spruten i munnen hvis de ikke liker det.

Virker ikke som du har fått med deg forskjellen på 'frivillig' og 'ufrivillig' her...

Det der synes jeg var uhyre respektløst av han! Han lurte deg jo rett og slett.

Greit nok at jeg er "for" svelging, men jeg forstår at det ikke er for alle. Og siden dere har vært sammen i 5 år, og han VET hvor du står hen, så synes jeg det der var direkte slemt gjort fra hans side.

Helt enig. Har ingenting imot å ta spruten i munnen selv, men å påtvinge deg det på den måten er respektløst og egoistisk. Han lurte seg til det, på tross av at han vet du ikke liker det. Jeg hadde tatt det opp med han, i en ikke-seksuell setting. Dersom par ikke respekterer hverandres grenser i senga, blir tilliten borte, og det kan skade mye mer enn at han føler et savn av at du ikke svelger...

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min gjorde akkurat det samme med meg, jeg hadde ikke så særlig lyst å svelge siden det var dagen derpå. Og det var greit for han, men stakkars han klarte ikke å holde seg. Og siden det kom så brått på pluss at spermen hadde DEN funkye smaken pga fylla dagen før, så ble jeg kvalm :fnise:

Men snakk med dette om han. Han burde respektere deg og dine ønsker!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for gode svar. Jeg skal ta det opp med han senere pr tlf. Han er på jobb til i mrg og han ringer nok senere. Har ikke noe i mot oralsex, og jeg er ganske frigjort. Men dette med å få sperm i munnen er bare ikke noe som er meg. Kanskje veldig leit, men dette gjorde bare at lysten på å suge han har falt vekk for en stund :nei:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Pripne jenter som ikke svelger, er ikke noe for meg. Når vi ligger å lepjer i oss saftene deres, for jammen dere svelge vårt hvite gull.

Hvite gull? Gråaktig, slimete guffe er det hvis man skal se realistisk på det.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig med de som sier det var respektløst av ham ovenfor deg, grenser er grenser og spesielt innenfor et parforhold skal disse overholdes. Man må jo kunne stole på partneren!

Minn ham på at han er heldig som i det hele tatt får oralsex du, mange jenter som ikke liker det i det hele tatt, så han bør ikke kaste vrak på det han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fikira

Pripne jenter som ikke svelger, er ikke noe for meg. Når vi ligger å lepjer i oss saftene deres, for jammen dere svelge vårt hvite gull.

Heldigvis er ikke menn som du interessante for oss heller, so det er helt ok ; D

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Hvite gull? Gråaktig, slimete guffe er det hvis man skal se realistisk på det.

Jeg synes det er fantastisk, da det skaper en digg finish på mesterverket. Nå har det seg slik at verken jeg eller Madammen frykter sæd. Og ja, jeg har smakt det ved et par tilfeller (som regel ved uhell), og har heller ikke noe problem med å kysse henne etter hun har svelget.

Så kjører jeg dog ananas-kurer av og til for å vedlikeholde en god smak, drikker ikke kaffe og advarer henne etter jeg har inntatt for mye sterkt krydret mat/alkohol. :)

Ei jente som ikke liker sæd, er ekstremt turn-off. Da blir sæden til noe nasty, som man må kvitte seg med - ergo for man ubevisst dårlig samvittighet, og anser sin egen orgasme som en styggdom.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min sier ihvertfall at for ham betyr det ingenting om jeg svelger eller ei. Gjorde det et par ganger før, men ikke de siste årene.

Han sier at for ham er det selve sugingen som er det deilige og ikke hvor han spruter til slutt. For ham spiller det ingen rolle om jeg runker ham den siste biten ... like deilig okke som iflg ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ei jente som ikke liker sæd, er ekstremt turn-off. Da blir sæden til noe nasty, som man må kvitte seg med - ergo for man ubevisst dårlig samvittighet, og anser sin egen orgasme som en styggdom.

Jeg skulle ha satt inn en smiley i innlegget mitt for å vise at det også var ment med en snert av humor.

For min egen del har jeg ikke mange sperrer i min seksualitet, men å svelge sæd gjør jeg ikke. Det har med konsistens å gjøre. På samme måte er det med krem, majones, fett, oljete salater osv. Jeg brekker meg og kaster opp i verste fall. Jeg vil anta at en mann synes det er mer turn-off om damen kaster opp av sæden hans enn om hun ikke svelger den.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ble regelrett kvalm. Dette ligger til min natur og jeg syns ikke noe om det.

Hvordan ta dette opp, igjen?

Forstår jeg veldig godt...jeg ville ha nevnt det ved en passendfe anledning at jeg synes det er greit at det kommer overalt, men ikke i munnen, der går grensen. Det er så talentløst.

Så får du se hva han sier. Og gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker heller ikke at han kommer i munnen min, men det har aldri vært et problem for oss. Jeg sa til ham en gang at jeg liker at han kommer på magen, rumpa eller puppene, egentlig hvor som helst bortsett fra i munnen og ansiktet. Og det syntes han var helt greit, han ser ikke ut til å bry seg om akkurat det :)

Hvis han savnet det hadde han helt sikkert tatt det opp, så jeg tolker det som at ikke alle gutter er så opptatt av at jenta skal svelge eller ta satsen i munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der synes jeg var uhyre respektløst av han! Han lurte deg jo rett og slett.

Greit nok at jeg er "for" svelging, men jeg forstår at det ikke er for alle. Og siden dere har vært sammen i 5 år, og han VET hvor du står hen, så synes jeg det der var direkte slemt gjort fra hans side.

Helt enig!

For å si det sånn; jeg hadde nok ikke likt å svelge nå hvis kjæresten hadde gjort noe sånt mot meg. Jeg liker det nå, men det skjer alltid på mine premisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det har med konsistens å gjøre. På samme måte er det med krem, majones, fett, oljete salater osv. Jeg brekker meg og kaster opp i verste fall. Jeg vil anta at en mann synes det er mer turn-off om damen kaster opp av sæden hans enn om hun ikke svelger den.

Tenkte meg at du ikke var dønn seriøs i innlegget ditt, men det er dessverre mange jenter som er slik.

Angående det med konsistens, så skjønner jeg deg godt. Jeg får også brekninger om jeg spiser mat med en hvis type konsistens. Du trenger ikke svelge det, så lenge du liker det ellers :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...