Gå til innhold

Den beste julefilmen


Arwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om det er den beste vet jeg ikke, ei heller om det er en julefilm. Men jeg må alltid se "Jack Frost" for å få ordentlig jul jeg..

Og "Tante Pose"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg blander duften av pinnekjøtt og Melodien til "Tre nøtter til askepott" må jeg si at julestemningen kommer sigende :D

Lena

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tre nøtter til askepott kan jeg utenat omtrent, men den MÅ sees hver eneste jul. ellers er det ikke jul, rett og slett. og selvsagt disneykavalkaden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre nøtter til Askepott,  

og så klart Disneys kortverson av Askepott- med svensk tale.

Hehe.... Her er vi faktisk enig om noe, Tex. :Nikke:

"Tre nøtter til Askepott" er min absolutte favoritt. Den ER jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Hjelp, det er juleferie" :ler:

Den MÅ vi bare se, mannen og jeg. Har sett den omtrent hver jul siden vi ble kjærester for snart hundre år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Tre nøtter til askepott, det blir ikke jul uten.

Reisen til julestjernen ser jeg også om jeg får tid, men tre nøtter til askepott er et must!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tre nøtter til askepott, det blir ikke jul uten.

Reisen til julestjernen ser jeg også om jeg får tid, men tre nøtter til askepott er et must!

Samme her!

Nå har jeg kjøpt Reisen til julestjernen på video, så jeg kan se den noen dager før jul i stedet.

Dermed kan jeg få gjort litt annet enn å se på tv på julaften.. :wink:

Smurfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva med filmer som handler om jul da dere? Det gjør vel egentlig ikke tre nøtter til askepott. (selv om den selvfølgelig er en av mine favoritter også)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.... Her er vi faktisk enig om noe, Tex. :Nikke:

"Tre nøtter til Askepott" er min absolutte favoritt. Den ER jul!

Jaggu ikke ille!! :ler:

Liker han der Scrooge eller hva det nå heter, da.... det måvel telle som ekte julefilm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Samme her!

Nå har jeg kjøpt Reisen til julestjernen på video, så jeg kan se den noen dager før jul i stedet.

Dermed kan jeg få gjort litt annet enn å se på tv på julaften.. :wink:

Smurfa

Reisen til julestjernen har vi hatt på video i sikkert 15 år... Jeg rekker aldri se den på tv julaften, det er umulig, for vi resier til mine besteforeldre straks askepott er ferdig, vi skal besøke både mormor og morfar, og farmor og farfar innen middagen står på bordet klokka fem, så det er måte på. Jeg ser ikke mye tv på julaften nei. Åhh... gleder meg til jul! Hjem til mamma i år!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tre nøtter til askepott, det blir ikke jul uten.

Reisen til julestjernen ser jeg også om jeg får tid, men tre nøtter til askepott er et must!

:enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"A Nightmare before Christmas" av Tim Burton! Jeg kan egentlig se den hele året rundt, men veldig fint å se den lille julaften med gløgg, brente mandler og kjærste!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t
tre nøtter til askepott kan jeg utenat omtrent, men den MÅ sees hver eneste jul. ellers er det ikke jul, rett og slett. og selvsagt disneykavalkaden:)

helt enig!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

"A Nightmare before Christmas" av Tim Burton! Jeg kan egentlig se den hele året rundt, men veldig fint å se den lille julaften med gløgg, brente mandler og kjærste!

:enig_animasjon: Jeg er så enig så enig. Den er et must. Og så må man se den før julaften da siden den heter A Nightmare before Christmas. Ellers er jeg veldig svak for tre nøtter til askepott (selv om musikken er det viktigste), A christmas carol og Oliver Twist (1.juledag). Men viktigst av alt: A Nightmare before Christmas :nisse:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...