Gå til innhold

Kan edderkopper

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har forresten lest et sted at man svelger i gjennomsnitt 7 edderkopper i året.... om noen lurte.

Seriøst!? :sjokkert::haar:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst!? :sjokkert::haar:

Ja, men noen avkreftet det og sa det var en myte :fnise:

Skrevet

Får håpe det stemmer! Nå fikk jeg nesten helt panikk her :gjeiper:

Skrevet

Så vidt jeg vet er dette bare tull - edderkopper holder seg UNNA varme plasser, og vil derfor ikke frivillig krype inn i øre/nese/skjede ol..

AnonymBruker
Skrevet

Nå tør jeg ikke legge meg...

Noe du vil prate om?

Skrevet

Så vidt jeg vet er dette bare tull - edderkopper holder seg UNNA varme plasser, og vil derfor ikke frivillig krype inn i øre/nese/skjede ol..

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article1195351.ece

http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/07/499919.html

http://news.bbc.co.uk/cbbcnews/hi/uk/newsid_3109000/3109536.stm

.. Jeg har selv opplevd at en annen speider fikk en edderkopp i øret på speiderleir, jeg trodde også at det var noe hun innbilte helt til man faktisk skylte edderkoppen ut med vann :)

Skrevet

Menne... Tror edderkoppen skal være ganske sterk for å presse seg opp der? Vet ikke med dere andre, men fitta mi er i hvertfall temmelig "tett" når jeg ikke er kåt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det dummeste jeg har hørt på lenge....edderkopper i vagina, det er umulig pga musklene der nede.

AnonymBruker
Skrevet

Du er ikke en som er utdannet lege og som studerer psykiatri vel? Men du er flink til å lage rykte om deg selv.

Skrevet

Jeg vil bare meddele:

AT jeg sover med hår foran det øret jeg ikke ligger på når jeg sover. Og det har jeg gjort siden jeg så på en sykehusserie, at edderkoppen hadde krøpet inn øregangen :overrasket:

• Liker 1
Skrevet

:sjokkert:

Du får trøste deg med at de nok ikke kravler inn i skjeden, men behold trusa på! ;)

Skrevet

Menne... Tror edderkoppen skal være ganske sterk for å presse seg opp der? Vet ikke med dere andre, men fitta mi er i hvertfall temmelig "tett" når jeg ikke er kåt.

Kan jo være at den.. haiker.. med... noe...n? :skratte:

Skrevet

Edderkopper..? Skal vi begynne å ramse opp alt av smått og litt større liv som lever på, i og nært oss..? Og kanskje finne noen veldig forstørrede bilder til illustrasjon? Da tenker jeg edderkopper blir den minste av bekymringene. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det kan de helt definitivt.

Like som de kryper inn i munnen og nesa, og vi svelger dem.

• Liker 1
Skrevet

Øyevippmidd :lur:

Okei, jeg vet jeg er ekkel nå. ;)

Vel innvollsormer og larver som lever av kjøtt under huden er jo klassikere da.

Skal jeg finne bilder?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...