AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #1 Skrevet 19. april 2011 Typen min påstår nettopp dette , tullingen, men jeg vet det ikke stemmer ( tror jeg da ) , har han rett, så kom med noe dokumentasjon, jeg fant ikke noe på google Poster anonymt da det er et litt tåpelig spørsmål?
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. april 2011 #2 Skrevet 19. april 2011 Bruker du å ligge å skreve veldig mye om natten? I så fall kan de sikkert det. Hvis ikke tror jeg ikke du kan være urolig. Forresten, søkte du virkelig på google for å finne ut av det?
Inx Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Det kan nok skje feks. om du sover med spekulum i .. Ellers er det ikke veldig uvanlig at edderkopper og andre insekter kryper inn i neser og ører og munn på folk...
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Jeg har forresten lest et sted at man svelger i gjennomsnitt 7 edderkopper i året.... om noen lurte.
*-* Cindy *-* Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 ææsj, det der har jeg virkelig aldri tenkt på! :gjeiper: håper ikke det da. men har hørt at man vanligvis spiser 5 insekter iløpet av et år
DBM Skrevet 19. april 2011 #6 Skrevet 19. april 2011 Jeg har forresten lest et sted at man svelger i gjennomsnitt 7 edderkopper i året.... om noen lurte. Enten er det i løpet av et helt liv, eller så er det noen som svelger ekstremt mange og drar opp snittet 3
Dobbeltseng Skrevet 19. april 2011 #7 Skrevet 19. april 2011 Det kan nok skje feks. om du sover med spekulum i .. Ellers er det ikke veldig uvanlig at edderkopper og andre insekter kryper inn i neser og ører og munn på folk... Kommer de ut igjen av øret også?? :O
Passive Skrevet 19. april 2011 #8 Skrevet 19. april 2011 Proteiner. Jeg bekymrer meg ikke for insekter så jeg sover med både beina og kjeften på vidt gap. 2
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #9 Skrevet 19. april 2011 Jeg har forresten lest et sted at man svelger i gjennomsnitt 7 edderkopper i året.... om noen lurte. Om du søker det opp, så er visstnok det en urban myte som oppsto fordi noen påsto det nettopp som et eksempel på en urban myte. 1
Inx Skrevet 19. april 2011 #10 Skrevet 19. april 2011 Kommer de ut igjen av øret også?? :O Ja, det gjør de, om man ikke får den ut ved å hjelp av gravitasjon og risting så tager man vann og skyller den ut. For den som får en edderkopp i øret så høres den ved at det blir "høylydt" skraping/risting når den beveger seg over trommehinnen
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. april 2011 #11 Skrevet 19. april 2011 Enten er det i løpet av et helt liv, eller så er det noen som svelger ekstremt mange og drar opp snittet Hehehe, ikke vet jeg. Husker bare jeg leste det. Men her gjelder både de man svelger i søvne og de man svelger i våken tilstand
Tears.of.the.Sun Skrevet 19. april 2011 #12 Skrevet 19. april 2011 Om du søker det opp, så er visstnok det en urban myte som oppsto fordi noen påsto det nettopp som et eksempel på en urban myte. OK, det var enda godt!! :gjeiper:
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #13 Skrevet 19. april 2011 Kommer de ut igjen av øret også?? :O Nei, de bosetter seg og legger masse egg der :S
AnonymBruker Skrevet 19. april 2011 #15 Skrevet 19. april 2011 Nå tør jeg ikke legge meg... Sov med ørepropper?
Gjest Skrevet 20. april 2011 #16 Skrevet 20. april 2011 Uff, dumme meg som sjekka denne tråden rett før leggetid da. Nå får jeg ALDRI sove. 1
Inx Skrevet 20. april 2011 #17 Skrevet 20. april 2011 Uff, dumme meg som sjekka denne tråden rett før leggetid da. Nå får jeg ALDRI sove. På tide å finne frem myggnettinghatten og sove i den
Gjest Skrevet 20. april 2011 #18 Skrevet 20. april 2011 På tide å finne frem myggnettinghatten og sove i den Ja, vet du jeg tror jeg har en sånn liggende. :D Hahaha, ser for meg kjæresten får seg et lite støkk når jeg kommer krypende med det på hodet. Kanskje vi blir to som ligger med det på.. Litt som aluminiumshattene i Signs. Redsel er skremmende smittsomt! Tror jeg bor såpass langt nordpå at edderkoppene ikke gidder å krype helt inn i øret mitt for å finne varme. Evt. så kanskje jeg bor så langt nordpå at alle edderkoppene er små nok til å få plass i øret mitt. Wæææææhh...
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #19 Skrevet 20. april 2011 Tror hele greia med edderkoppene bare er en myte. Så vidt jeg vet så er edderkoppen livredd mennesker. 1
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #20 Skrevet 20. april 2011 Dette er en myte. Egentlig så er bare edderkopper en illusjon.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå