Aspera Skrevet 20. april 2011 #41 Skrevet 20. april 2011 Hva er det du snakker om? Spørsmålet var om man går opp i vekt av Pepsi Max. Ja, men det var noen som skrev at aspartam, som er i lettbrus, ikke var farlig, og da måtte jeg komme med mitt, pluss eksempler for å sette det på spissen.
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #42 Skrevet 20. april 2011 Søk selv da. Jeg har påskeferie Dra på biblioteket en tur, eller universitetet. Jeg har ikke noen doktoravhandling tilgjengelig dessverre. Man trenger ikke å ha doktoravhandlinger tilgjengelige, det holder for meg om du finner en artikkel i pub.med. Det var du som kom med påstanden, og det er også du som må komme med det som backer den
Gjest Rampunge Skrevet 20. april 2011 #43 Skrevet 20. april 2011 Det var du som kom med påstanden, og det er også du som må komme med det som backer den For en påstand. Jeg har ikke noe behov for å utdype dette noe mer. Viten min kommer fra allmennkunnskap, samt lesing, mye lesing. Du får bare velge å ikke tro på meg. Var det vanskelig å forstå YouTube-klippet? Jeg tenker på, han snakket engelsk. Jeg oppfordrer deg til å ta noen ekstra studiepoeng kjemi (minimum 60), og slutte å plage andre, AnonymBruker. 1
AnonymBruker Skrevet 21. april 2011 #44 Skrevet 21. april 2011 For en påstand. Jeg har ikke noe behov for å utdype dette noe mer. Viten min kommer fra allmennkunnskap, samt lesing, mye lesing. Du får bare velge å ikke tro på meg. Var det vanskelig å forstå YouTube-klippet? Jeg tenker på, han snakket engelsk. Jeg oppfordrer deg til å ta noen ekstra studiepoeng kjemi (minimum 60), og slutte å plage andre, AnonymBruker. Jeg har mer enn nok utdanning og forskningerfaring. Akkurat derfor jeg reagerer på at du slenger ut påstander du ikke kan underbygge
Gjest Cosette Skrevet 21. april 2011 #45 Skrevet 21. april 2011 Hva med tennene, da? Litt på siden av temaet, men lettbrus er også brus og gir syreskader. Spesielt når man drikker det jevnlig fordelt utover dagen. Det er ikke særlig moro å ødelegge tenner man skal leve med til man er gammel.. Jeg skjønner ikke helt problemet; hva med å holde brus generelt til helgen, som kos, og heller lære seg opp til å drikke vann som tørstedrikk? Hvorfor MÅ så mange absolutt drikke Pepsi Max og lignende? (Og argumentet med at vannet i Oslo smaker så ille kjøper jeg ikke helt; jeg bor også i Oslo, og jeg vet at vannet ikke er like godt som brevannet jeg er vant til fra Vestlandet; men om man heller vannet på flasker og har det i kjøleskapet, slik at det er iskaldt, er det ikke så ille. Tilvenningssak). 1
Gjest Tjoms Skrevet 21. april 2011 #46 Skrevet 21. april 2011 Hva med tennene, da? Litt på siden av temaet, men lettbrus er også brus og gir syreskader. Spesielt når man drikker det jevnlig fordelt utover dagen. Det er ikke særlig moro å ødelegge tenner man skal leve med til man er gammel.. Jeg skjønner ikke helt problemet; hva med å holde brus generelt til helgen, som kos, og heller lære seg opp til å drikke vann som tørstedrikk? Hvorfor MÅ så mange absolutt drikke Pepsi Max og lignende? (Og argumentet med at vannet i Oslo smaker så ille kjøper jeg ikke helt; jeg bor også i Oslo, og jeg vet at vannet ikke er like godt som brevannet jeg er vant til fra Vestlandet; men om man heller vannet på flasker og har det i kjøleskapet, slik at det er iskaldt, er det ikke så ille. Tilvenningssak). Vannet i Oslo er faktisk helt forferdelig. Jeg investerte i en vannrenser, problem solved, og jeg slipper å få i meg alt dritet springvannet vårt inneholder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå