Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva er det du snakker om? Spørsmålet var om man går opp i vekt av Pepsi Max.

Ja, men det var noen som skrev at aspartam, som er i lettbrus, ikke var farlig, og da måtte jeg komme med mitt, pluss eksempler for å sette det på spissen.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Søk selv da. Jeg har påskeferie :danse: Dra på biblioteket en tur, eller universitetet. Jeg har ikke noen doktoravhandling tilgjengelig dessverre.

Man trenger ikke å ha doktoravhandlinger tilgjengelige, det holder for meg om du finner en artikkel i pub.med. Det var du som kom med påstanden, og det er også du som må komme med det som backer den :)

Gjest Rampunge
Skrevet

Det var du som kom med påstanden, og det er også du som må komme med det som backer den :)

For en påstand. Jeg har ikke noe behov for å utdype dette noe mer. Viten min kommer fra allmennkunnskap, samt lesing, mye lesing. Du får bare velge å ikke tro på meg. Var det vanskelig å forstå YouTube-klippet? Jeg tenker på, han snakket engelsk.

Jeg oppfordrer deg til å ta noen ekstra studiepoeng kjemi (minimum 60), og slutte å plage andre, AnonymBruker.

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en påstand. Jeg har ikke noe behov for å utdype dette noe mer. Viten min kommer fra allmennkunnskap, samt lesing, mye lesing. Du får bare velge å ikke tro på meg. Var det vanskelig å forstå YouTube-klippet? Jeg tenker på, han snakket engelsk.

Jeg oppfordrer deg til å ta noen ekstra studiepoeng kjemi (minimum 60), og slutte å plage andre, AnonymBruker.

Jeg har mer enn nok utdanning og forskningerfaring. Akkurat derfor jeg reagerer på at du slenger ut påstander du ikke kan underbygge :)

Gjest Cosette
Skrevet

Hva med tennene, da? Litt på siden av temaet, men lettbrus er også brus og gir syreskader. Spesielt når man drikker det jevnlig fordelt utover dagen. Det er ikke særlig moro å ødelegge tenner man skal leve med til man er gammel..

Jeg skjønner ikke helt problemet; hva med å holde brus generelt til helgen, som kos, og heller lære seg opp til å drikke vann som tørstedrikk? Hvorfor MÅ så mange absolutt drikke Pepsi Max og lignende?

(Og argumentet med at vannet i Oslo smaker så ille kjøper jeg ikke helt; jeg bor også i Oslo, og jeg vet at vannet ikke er like godt som brevannet jeg er vant til fra Vestlandet; men om man heller vannet på flasker og har det i kjøleskapet, slik at det er iskaldt, er det ikke så ille. Tilvenningssak).

  • Liker 1
Skrevet

Hva med tennene, da? Litt på siden av temaet, men lettbrus er også brus og gir syreskader. Spesielt når man drikker det jevnlig fordelt utover dagen. Det er ikke særlig moro å ødelegge tenner man skal leve med til man er gammel..

Jeg skjønner ikke helt problemet; hva med å holde brus generelt til helgen, som kos, og heller lære seg opp til å drikke vann som tørstedrikk? Hvorfor MÅ så mange absolutt drikke Pepsi Max og lignende?

(Og argumentet med at vannet i Oslo smaker så ille kjøper jeg ikke helt; jeg bor også i Oslo, og jeg vet at vannet ikke er like godt som brevannet jeg er vant til fra Vestlandet; men om man heller vannet på flasker og har det i kjøleskapet, slik at det er iskaldt, er det ikke så ille. Tilvenningssak).

Vannet i Oslo er faktisk helt forferdelig. Jeg investerte i en vannrenser, problem solved, og jeg slipper å få i meg alt dritet springvannet vårt inneholder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...