Gå til innhold

Gutter prøver seg på meg

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Av ulike grunner så har kjæresten min og jeg valgt å holde forholdet vårt skjult. Veldig få vet om oss (bare hans nærmeste venner, og mine nærmeste venner). Problemet nå er at to jeg går på skole med har i det siste hintet om at de er interessert i meg. Ingen av de har uttrykkt det direkte, men det er underliggende og har begynt å bli mer og mer tydelig i det siste. Hvordan i huleste skal jeg få frem at jeg er opptatt, uten å...avsløre forholdet mitt?

Hadde vært så mye lettere om jeg bare kunne endret sivilstatusen min på facebook, men som sagt - vi vil ikke at så mange skal vite om oss. Hva skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får jo avvise på vanlig måte som om du ikke var interessert selv om du var singel. Ikke gjør det så vanskelig da. Jeg avviser av og til menn fordi jeg ikke er betatt og skjønner at det her ikke er riktig for noen av oss. Blir da ikke ille tatt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Hvordan skal jeg avvise dem uten å virke innbilsk. Begge to gir hint, men greia er at de hintene er for små alene til å oppfattes som..ja. Men sammlet utgjør de noe mer.

"Hei, du var pen idag"

"Jeg er ikke interessert i deg"

Blir litt vel dramatisk synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med vedkommende over her, - du er ikke interessert. Enkelt og greit! :)

Hadde jeg date'a alle jeg ble sjekka opp av når jeg var singel (uten å høres innbilsk ut i det hele tatt, bare så det er sagt!), så hadde jeg ikke hatt tid til meg selv. Man kan jo velge å ikke date selv om man er singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

Hvordan skal jeg avvise dem uten å virke innbilsk. Begge to gir hint, men greia er at de hintene er for små alene til å oppfattes som..ja. Men sammlet utgjør de noe mer.

"Hei, du var pen idag"

Er det så farlig å være innbilsk da? Og det er bare fint at du lærer deg til å si ett hyggelig og høflig nei, det kommer du til å få bruk for senere i livet også. De som kan å si nei på en skikkelig måte er de beste partnerene. Iallfall de som det blir minst utroskap med.

Vi gutta er faktisk veldig vant til å bli avvist. Det er det normale, kanskje med unntak av et par superDEILIGE sjarmører, som faktisk har godt av å få et nei en gang i blant.

Vi gutta tåler avvisning veldig godt. Vi trenger det også. Tenk om jeg ser ei dame som er så fin at jeg er nødt til å prøve meg på henne? Hvis det skjer så trenger jeg faktisk en avvisning for å komme videre i livet mitt, i stedet for å gå å sikle etter henne i måneder og år.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her.

"Hei, du var pen idag"

Kjære deg. Nå gjør du ting virkelig vanskelig. Dersom noen sier jeg er pen i dag så sier jeg takk. Tror jo ikke at det bestandig er sjekking og alt annet som ligger bak.

De små tegnene de kommer med kan du jo bare avvise glatt og bare si takk, hyggelig, nei takk osv. Det er nok mest vanskelig i hodet ditt.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Fikira

Kjære deg. Nå gjør du ting virkelig vanskelig. Dersom noen sier jeg er pen i dag så sier jeg takk. Tror jo ikke at det bestandig er sjekking og alt annet som ligger bak.

De små tegnene de kommer med kan du jo bare avvise glatt og bare si takk, hyggelig, nei takk osv. Det er nok mest vanskelig i hodet ditt.

Jupp...enkelt og greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...