Gå til innhold

Jeg må finne ut om han er

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan finner jeg ut om en gutt er singel?

Jeg lurer fordi jeg ikke finner ut av det på face. Vi har noen felles venner, men av forskjellige årsaker så sømmer det seg ikke å spørre dem...

What to do? Har tenkt på han nå i 8-9 år etter at arbeidsrelasjonen vår sluttet...

Jeg vet hvor han bor, og i nærheten er det en populær café.

Er det vanlig at folk går ut på nabopub'en?

Skal jeg lage fake face-profil og legge han til slik at jeg får sett hele profilen hans?

Andre lure måter å finne det ut på?

Tørr ikke spørre han, da jeg har hørt rykter om at han er gift. Vil ikke ødelegge noe eller drite meg ut... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i midten av 20-årene men veeeldig lite erfaren (som du sikkert har skjønt).

Jeg vil ikke gå i detaljer, men det er en grunn til at jeg ikke kan spørre våre felles bekjente. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk lager verdensproblemer ut av en flis! Unnskyld meg altså...

Verdensproblemer?

Jeg har ikke snakket med han på 8-9år, litt kleint å sende sms og spørre om han er singel liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk adressen hans på 1881 og se etter om noen dame er registrert der?

Takk! :D

Men det betyr egentlig bare at han ikke er samboer eller gift da, han kan fortsatt ha kjæreste... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ifølge Gulesider.no har han MANGE samboere. Synd han bor i blokk og det bare er oppgangen som vises og ikke leilighetene. Jeg får dra ned til der han bor og sjekke på dørklokka. :P

Haha, *stalker*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, no!

Hva om han ER gift da, og dama har tatt hans etternavn og det bare står f.eks. "Hansen" på dørklokka... :(

Jeg trenger flere lure idéer! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring med sjult nummer og lat som du foretar en kjempe kort markedsundersøkelse for et eller annet. Da er jo alder, bosted og sivilstatus det første man spør om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legg han til som venn. Det er ikke weird, alle legger til alle om dagen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Legg han til som venn. Det er ikke weird, alle legger til alle om dagen. :)

Selv de man hadde en fling med? Jeg var skikelig betatt!

Han sa han likte meg den gangen, men jeg backet unna pga det, var veldig usikker på meg selv osv osv... Nå vil jeg bare møte han, har egentlig ingen baktanker. Jeg sier "egentlig" fordi jeg jo har lyst til å møte han, men vet ikke hva som ligger bak denne lysten.

Men jeg skal tenke på det, det er jo kanskje det letteste/"eneste" mulige. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har jobbet sammen med ham og dere har felles bekjente, da er det ikke noe rart at du legger ham til som venn på Facebook.

Da har du mulighet til å se hvor han vanker på fritiden, om han er i et forhold, og du kan etterhvert avtale et møte. Han likte deg godt tidligere, og da vet du iallfall at tiltrekningen er der.

Å fysisk stalke ham for å finne ut om han har kjæreste tror jeg kan bli en langvarig affære, og ikke minst flaut om han oppdager deg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det helt uaktuelt å prate med han i det heletatt hvis han er optatt ? Du kan jo bare høre om han vil være med og ta en øl en kveld. Og sa ser du som han sier nei, og hvis han svarer ja alikevel vil jeg tro at kone eller samboer vil dukke opp naturlig i samtalen i løpet av kvelden.

Men facebook. folk legger til alt og alle. Legg han til så ser du.

Jeg syns det virker som at du gjør alt vanskelig for deg selv fordi du har en ide om at ting er vanskeligere enn de er. Ikke begynn med noe tull med fake facebook og greier, DA snakker vi om mulighet for å drite seg ut / virke som man er ganske far out....

Hvordan finne ut om en person er singel: Prat med vedkommende, evt bare legg til på facebook. Det er værre å tuske og luske, enn å bare spørre "Har du funnet miss right enda eller?". Jeg syns ikke det er rart å spørre hvis man møter noen man ikke har truffet eller snakket med på årevis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Legg han til! Og send en melding på face og spør om han vil være med å ta en kaffe en dag eller no. Enten sier han ja, noe som ville vært fint. Eller så sier han nei, og da er det ikke noe mer å gjøre med den saken. Det vil være så utrolig mye lettere for deg å finne ut av det på denne måten enn å stalke han. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...