Gå til innhold

alkoholproblem?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan du ikke, som de skriver over, sjekke om du klarer deg uten 1 uke/måned. Gjør du ikke det vil jeg si det er et problem. Og da snakker man ingen unntak. Skal du på pub drikker du noe som ikke inneholder alkohol,- føler du at du ikke kan gå på pub uten å drikke er vel også det et problem?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

TS her.

Nei, beklager visst det så ut som jeg drikker 18 øl ensom. Jeg drikker 18 når jeg er i festlig lag, 5-6 ensom.

Jeg veier 64kg (henviser til babord)

For 64 kg gir det følgende resultat:

Din promille er nå 3.52

Din promille er under 0.2 om 23 timer

Svært høy promille: Bevisstheten nedsettes og man kan bli bevisstløs. Pustesenteret i hjernen kan hemmes. Oppkast er vanlig. Promille over 3 kan være dødelig.

Jeg synes du drikker ofte alene, og det er litt skummelt, men jeg synes det er mye skumlere hvor at du kan drikke så mye på en kveld. Ingen jeg kjenner, ikke engang store menn på godt over 100 kg, drikker så mye. Som teksten over sier, det kan være veldig farlig/dødelig.

Enig i at det kan være lurt å prøve en hvit måned, og så håper jeg du får inspirasjon til å være mer forsiktig når du skal ut etter det også :) Ta vare på deg selv!

Skrevet

Synes ikke det høres unormalt ut, så fremt du føler at du klarer deg uten alkohol. De flese jeg kjenner drikker hver helg, og opp til flere ganger i ukedagene, uten å være i nærheten alkoholikere. Så lenge man har kontroll og klarer seg uten går det jo fint

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...