AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #1 Del Skrevet 18. april 2011 Mamma og pappa er veldig aktive, og noe av det har jeg har arvet. Min samboer er mer den rolige typen og kan bare være hjemme uten å gjøre noe. Det resulterer at jeg gjør mitt og han sitt (pluss at vi har noe sammen). Jeg føler mine foreldre mener han behandler meg dårlig pga dette og at han er dårligere mennekse som ikke liker friluftslivet. De har ikke sagt noe, men jeg bare føler det Og det er en vond følelse. Han behandler meg jo ikke dårlig selv om vi ikke liker de samme tingene, vi er bare forskjellige og har akseptert det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 18. april 2011 #2 Del Skrevet 18. april 2011 Si det til dem? Ikke oss. =) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #3 Del Skrevet 18. april 2011 Slutt å føle og tolke. Det kommer du ingen vei med. Spør! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #4 Del Skrevet 18. april 2011 Slutt å føle og tolke. Det kommer du ingen vei med. Spør! Hva godt kommer ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 18. april 2011 #5 Del Skrevet 18. april 2011 Si til dem at han betyr mye for deg, og si at du håper de respekterer deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest yojo Skrevet 18. april 2011 #6 Del Skrevet 18. april 2011 Hva godt kommer ut av det? Et svar om de liker samboeren eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 19. april 2011 #7 Del Skrevet 19. april 2011 Du har valgt å være sammen med denne mannen og da må egentlig foreldrene dine godta det.Om du er lykkelig med han så bør det være nok og man kan passe godt sammen selv om man ikke deler alle interesser. Mine foreldre liker ikke min samboer spesielt godt heller og det er nettopp fordi vi er litt ulike på enkelte områder,og jeg kjenner mine foreldre godt nok til å se at de ikke liker han. Så at du skal spørre foreldrene dine om de liker han ser jeg på som unødvendig,men hvis de kritiserer han foran deg så syns jeg du skal si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 19. april 2011 #8 Del Skrevet 19. april 2011 Høres ikke mye trivelig ut å ha foreldre som man ser ikke liker typen. Så lenge jeg har det godt, er mamma fornøyd. Hvis hun er i tvil om jeg har det så bra, så er hun annerledes enn når hun er helt sikker på at jeg har det veldig bra. Hun stoler på min dømmekraft og er nok fornøyd med oppdragelsen av meg, og valgene mine når det gjelder kjæreste. Noen unger er jo sammen med store drittsekker, men de som er snille og ønsker det beste for dama, bør slippe misfornøyde svigers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 19. april 2011 #9 Del Skrevet 19. april 2011 Dette er jo kun dine følelser - du vet ikke om det er slik. Kanskje du først og fremst er redd for at det skal være slik og derfor tolker dette inn i måten dine foreldre er på. Og om det er slik - så er det jo du - og ikke foreldrene dine - som er sammen med fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå