Gå til innhold

Frekt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Formuleringen var vel ikke den beste, men om disse jentene er 14 år, så synes jeg at det er helt greit jeg. Du velger jo selv om du vil gi de flasker, og det kan da ikke være et så stort offer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde også reagert om jeg fikk beskjed om at noen kom for å hente flaskene mine og at de sendte en lapp for å minne meg på det slik at jeg skulle huske å være hjemme. :kjefte:

Om de hadde formulert seg slik at de samlet inn penger for fotballaget og at de hadde satt pris på tomflasker fra alle som hadde lyst til å bidra hadde det vært mye hyggeligere! :jepp:

Har forresten aldri opplevd dette før, men synes det høres ut som en fin måte å samle inn penger på :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

I dette innlegget vil sikkert mange tro at jeg er gjerrig, noe som ikke er tilfelle, da jeg er gavmild, men det er noe jeg reagerer på..

I dag fikk jeg lappe i posten der det stod:

"Jente14 fotballag har flaskeinnsamling tirsdag 19.04, for å få inntekter til sin fotballcup de skal på. Vi kommer i din gate da.."

Er det meningen at folk skal sponse fotballcupene til andre/ukjente? Hva med å faktisk gjøre seg fortjent til pengene man samler inn, framfor å ringe på dører å nærmest tigge?

Når jeg var ung, så måtte foreldre betale for turene våres, enten det var gjennom klasseturer eller idrettsturer. Hendte også vi steika vafler og solgte for en femmer, for å få penger i kassen...

Er det bare meg, eller er det på kanten til å bli frekt?

mange er glade for at de kommer. Mange lagrer flasker i garagen. tror jeg har en pose der selv.Bor du i samme gate som meg? de kommer her på samme dato.hehehe

Skrevet

I dette innlegget vil sikkert mange tro at jeg er gjerrig, noe som ikke er tilfelle, da jeg er gavmild, men det er noe jeg reagerer på..

I dag fikk jeg lappe i posten der det stod:

"Jente14 fotballag har flaskeinnsamling tirsdag 19.04, for å få inntekter til sin fotballcup de skal på. Vi kommer i din gate da.."

Er det meningen at folk skal sponse fotballcupene til andre/ukjente? Hva med å faktisk gjøre seg fortjent til pengene man samler inn, framfor å ringe på dører å nærmest tigge?

Tja, vet ikke jeg. De orienterer jo bare om at de vil dukke opp i nabolaget for en flaskeinnsamling. Så er det opp til enhver om de vil gi flasker eller ikke?

AnonymBruker
Skrevet

mange er glade for at de kommer. Mange lagrer flasker i garagen. tror jeg har en pose der selv.Bor du i samme gate som meg? de kommer her på samme dato.hehehe

Hehe, hvor i Norges langstrakte land bor du da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...