Gjest jente17 Skrevet 18. april 2011 #1 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg har et veldig stort problem.. jeg har slitt veldig med skjelving i det siste. For ca et år siden ble jeg sjekket opp av en gutt på byen når jeg var med ei veninne av meg. Han satte seg ved siden av meg å prøvde få nr mitt, jeg ville ikke gi han den, men han ga seg ikke. Etter en stund med mye masing ble jeg veldig irritert, jeg var veldig nervøs også. Jeg begynte å skjelve på lepper og hender, også hørtes jeg skikkelig nervøs ut i stemmen. kompisen til han som sjekka meg opp spørte om jeg var nervøs og sa at jeg skjalv, og det var såå flaut at dere aner ikke! Jeg sa nei ogsånt så stakk jeg og veninna mi fra det stedet. Det er det flaueste jeg noen gang har opplevd og jeg tenkte mye på det den tiden, var skikkelig deppa. Etter det skjedde har jeg har problemer med å snakke med ukjente folk, for jeg har begynt å skjelve i leppene igjen. Jeg aner ikke hvorfor.. det er så rart. For en periode siden møtte jeg en god venine som jeg ikke hadde møtt på noen måneder, så mens vi snakket begynte jeg å skjelve i leppene IGJEN! Hun var jo besteveninna mi, så skjønner ikke hvorfor jeg blir så nervøs av å snakke med hun? Jeg var aldri sånn før, pleide å bli varm i hode og hjertet slo mye fortere men aldri skjelvet i leppene og hender av noe sånt før. Jeg har alltid vært veldig sjenert men ikke hatt problemer med å snakke med ukjente folk heller. I det siste har hatt problemer med å snakke til gutter spesielt hvis det fks er en litt kjekk gutt som står i kassa på butikken så begynner jeg å bli litt nervøs og skjelve igjen hvis han snakker, når gutter ser mye på meg på skolen min blir jeg nervøs. Jeg går også på design og håndverk , så der er det bare jenter. Har ikke noe problemer i klassen, har blitt venner med alle sammen og de andre design klassene. Jeg har ikke noen guttevenner, har ikke hatt det siden barneskolen, men har jo snakka med guttene i klassen i blant på ungdomsskolen. Da har jeg kanskje blitt litt nervøs men aldri skjelvet. Det som er så flaut med det er at alle kan se det og da blir jeg mer nervøs og redd for å snakke med folk for at dette skal skje igjen. Jeg vil ikke ha noen guttevenner, ikke det som er problemet.. jeg vil bare ikke skjelve... Jeg føler meg så dum og unormal når jeg skriver dette nå, er så pinlig problem liksom.. Jeg HÅPER dere kan gi meg noen gode råd til hvordan jeg kan bli kvitt dette problemet, dette har ødelakt så mye for meg. Setter stoor pris på svar. takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuppz Skrevet 18. april 2011 #2 Del Skrevet 18. april 2011 For å si det rett ut så ser det ut som du må frigjøre deg seksuelt. Det er så mye emosjonelt stress involvert når det kommer til temaet gutter her at du blir superstressa. Hvorfor ikke ha litt mer sex og bli litt mer komfortabel med menn? De er ikke farlige. Sex løser også opp kroppslige spenninger, så her vil du få dobbel gevinst. Kjør på og hopp i det og ikke vær så tilbakeholden, det gjør deg bare mer anspent og skjelven. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymjente Skrevet 19. april 2011 #3 Del Skrevet 19. april 2011 Du må ikke tenke så mye på at du blir nervøs hvis du kommer opp i en slik situasjon, det gjør bare alt værre. Jeg har også brukt og bli nervøs rundt gutter, spesielt de som er veldig pene. Men de er ikke farlige, du må bare hoppe i det. Begynn å snakk med dem! Jeg har også gått i en klasse med bare jenter, noe som ikke gjør situasjonen bedre, men da jeg fikk jobb hvor jeg måtte omgås mer med gutter, ble jeg vant til det, og nervøsiteten forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 19. april 2011 #4 Del Skrevet 19. april 2011 Kom deg inn i ett guttemiljø, slik at du blir litt vant med å omgåes gutter. Da blir det mindre stress. Prøv gjerne en fotoklubb , skyteklubb eller sjakklubb. Der er vel gutta i overtall. Og ta med deg ei venninne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå