Gjest Ethereal Skrevet 4. november 2003 #1 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg er så inni granskauen lei av å pusse opp :oops: Men sambo har all verdens energi, og jeg er tøff i trynet, og klarer ikke å backe ut og si: "sorry, i kveld gidder jeg ikke!" Kanskje jeg skal leke uskyldig, blond og hjelpeløs (muligens blir jeg gjennomskuet, etter maling og styring i en uke) Jeg har lyst til å TRENE (jada, til tross for nytt kraftig overtråkk for to uker siden), så svetten siler og adrenalinet banker gjennom årene. DET er lykke... Så kan sambo imens montere kjøkkeninnredning sammen med sin far. Jeg er uansett i veien. Så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Fomle Skrevet 4. november 2003 #2 Del Skrevet 4. november 2003 :trøste: Gå på trening du! Si at du trenger en skikkelig utladning, så kommer du sterkere tilbake i morgen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 4. november 2003 #3 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg vil trene da også :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lekebøll Skrevet 4. november 2003 #4 Del Skrevet 4. november 2003 Større fordel at du bruker noen få timer på å trene hver dag for å få overskudd til å fortsette med oppussing - enn at du pusser opp hele dagen og til slutt blir så lei at du ikke gidder mer? Kanskje han også bare leker tøff i trynet og egentlig har lyst til å pause litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 4. november 2003 #5 Del Skrevet 4. november 2003 Jeg tror han skjønner meg... Jeg har som sagt gått rundt med en vond ankel de siste to ukene. Enn du, Lekeball, har du fått treningslysten tilbake? Med min går det opp og ned, men nå har jeg lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå