Sandra Skrevet 4. november 2003 #1 Del Skrevet 4. november 2003 I dag hadde vi legemiddelregningstest på sykepleierutdanningen, man måtte ha 0 feil for å stå, 1 feil = stryk. Sammenliknet med masse andre og det viste seg at vi hadde likt på alle oppgavene. Kanskje litt for tidlig ute til å juble siden sensurn ikke faller på en stund, men må jo feire litt da Håper bare ikke alle de jeg sammenliknet med hadde feil også da.. Måtte bare skryte litt nå som jeg endelig er ferdig! 8) Sandra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2003 #2 Del Skrevet 4. november 2003 Flink asså!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #3 Del Skrevet 4. november 2003 Grattis :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 4. november 2003 #4 Del Skrevet 4. november 2003 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 4. november 2003 #5 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer! Har hørt hvor vanskelig det er å bestå, ja, så da kan du være stolt av deg selv med rette :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. november 2003 #6 Del Skrevet 4. november 2003 Grattis. Den kan du være stolt av. Shivani: legemiddelregningen er ikke den som er vanskelig å bestå på sykepleien, man trenger kun basis mattekunnskaper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Shivani Skrevet 4. november 2003 #7 Del Skrevet 4. november 2003 De hadde 90 % stryk på den på en annen høyskole... (hvis det er den som tas i andreåret. hvis ikke har jeg misforstått) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. november 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 4. november 2003 Det er nok ikke så vanskelig matte nei, og det er 85- elelr 95% som står gjennom de 3 el. 4 sjansene man har så.. Men det er jo viktig da, at sykepleiere klarer å gi rett dose til rett person og sånn, så jeg forstår godt at det er 0 feil = bestått. Men så er det jo mange mange andre ting som er viktig i sykepleierstudiet da, så det er jo ikke sånn at jeg tror jeg kvalifiserer meg som sykepleier bare fordi jeg klarte en matteprøve.. Takk takk for gratulasjoner ..bare var litt stolt.. :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saturn Skrevet 4. november 2003 #9 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer den skal du være stolt av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 4. november 2003 #10 Del Skrevet 4. november 2003 Var ikke meningen at du skulle føle deg mindre stolt, Sandra! Har tatt den selv om med mattekunnskaper på en heller mindre nivå, var jeg kjempenervøs. Men sto jeg, i likhet med de fleste andre på kullet. Men fy så stolt jeg var jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #11 Del Skrevet 4. november 2003 Har tatt den jeg også, strøyk første gang pga en kommafeil, men bestod andre gang heldigvis. Hadde du den på Høgskolen i Oslo? Naborommet hvor jeg befant meg i dag, var det nemlig eksamen i medikamentregning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reina Skrevet 5. november 2003 #12 Del Skrevet 5. november 2003 Det er jenta si det :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå