Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #1 Del Skrevet 4. november 2003 Kjenner en som sliter fælt med flass i hodebunnen! Selv har jeg aldri hatt dette problemet, så jeg har ingen tips å komme med. Har du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 4. november 2003 #2 Del Skrevet 4. november 2003 Har kjøpt Redken flass-shampo til datter'n og den har fungert temmelig bra. Ellers er det vel et godt tips å unngå sterkt parfymerte shampoer og å gi hodebunnen oljebehandling (finnes gode oljer for dette). Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #3 Del Skrevet 4. november 2003 Hva slags oljer er det? Hvor får man kjøpt de? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. november 2003 #4 Del Skrevet 4. november 2003 Kjøp Fungoral på apoteket, det virker garantert. Har prøvd både den og Redken sin flass-sjampo. Redken funket for så vidt, men ikke så bra og raskt som Fungoral. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #5 Del Skrevet 4. november 2003 Er det en vanlig shampoo? Kan den brukes hver dag? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 4. november 2003 #6 Del Skrevet 4. november 2003 Det er en sjampo som skal brukes to ganger i uken etter vanlig hårvask. Den skal sitte i 3-5 minutter. Koster nesten 200,-, men det gjør Redken sin også, og den er drøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandra Skrevet 4. november 2003 #7 Del Skrevet 4. november 2003 DU kan tipse om at hun kan bruke en shampo som heter Selsun. Det er en god shampo som behandler tørr hodebunn. Man får kjøpt den på apoteket og jeg har vært veldig fornøyd med den. I tilleg har jeg en annen som jeg bruker hvis jeg føler jeg ikke trenger Selsun. Den heter Lactacyd og er mild for hodebunnen. Det hun iallfall ikke burde bruke er de "vanlige" i butikken som er parfymerte. Hvis hun bruker balsam burde hun også kjøpe en mild en på apoteket. Håper dt hjelp litt. S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #8 Del Skrevet 4. november 2003 Da skal jeg tipse videre! Tusen takk for anbefalingene! :kgsmil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #9 Del Skrevet 4. november 2003 neutrogena t-gel er meget bra. De har den på vita, den er rimelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå