AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #1 Del Skrevet 15. april 2011 Hei, jeg kjenne jeg er litt usikker på hvor grensen går fra å date til å bli "sammen7kjærester" ? Jeg møtte en mann på min egen alder (37) for ca 2 mnd siden,...... Vi har begge barn, han et barn på 5 år som han har annenhver uka, og jeg har et barn på 11 år som bor full tid hos meg og er hos sin far i alle skolens ferier, og et barn på 17 år som bor hos sin far. Vi hadde ikke sex i starten, og har vært med hverandre ca en kveld den uka han har sønnen om han får fri, og ellers kvelder hos meg etter mitt barn har lagt seg den uka han har fri. vi har også vært med hverandre annenhver helg, vært på kino og reist på tur en helg. Jeg synes som sagt det er vanskelig vite hvor lenge dating perioden skal vare, før man går over til være kjærester..... Er helt klar på man skal holde ungene utenfor til man kjenne hverandre bedre, men mene samtidig det går an finne på ting sammen med ungene så lenge man bare "er venner" overfor dem. Mitt barn på 11 er såpass stor at hun ikke er dum heller, hun vet jeg har besøk om kvelden, og er naturligvis nysgjerrig på få hilse på han vennen min (jeg har ikke hatt besøk av noen andre, da jeg kom ut av et forhold på 3 år i september i fjor). Meg og "daten min" oppføre oss jo som kjærester, har sex og holde i hender, jeg har møtt kompis og dame, og han har fortalt han er hos ei til sine foreldre, men ikke til eksen som han ble skilt fra for et par år siden, det var han som gjorde det slutt etter hun var utro. Han mene vel at han vil bruke tid på finne ut om dette er noe satse på som kjæreste emne, noe jeg er enig i men samtidig blir jeg litt fornærmet ettersom tiden går og vi jo "oppføre oss" som kjærester når vi er sammen. Jeg er veldig klar på hvor jeg er i livet og vil ha et seriøst forhold. Jeg kan vente litt, men gidde heller ikke "kaste bort tid" på en som kanskje vente på noe bedre på en måte, eller ikke kan bestemme seg. Man kan aldri vite om et forhold varer uansett, av og til må man våge prøve, når kan man være sikker da? Noen sukk fra meg,..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Legen-Dary Skrevet 18. april 2011 #2 Del Skrevet 18. april 2011 Jeg er en stor fan av direkte kommuniaksjon.. Sette seg ned å prate om det man har på hjertet.. Er du redd for at han skal bli skremt vekk hvis du tar opp "kjæreste-temaet" eller tør du ikke prate om det selv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå