Gjest Mynona83 Skrevet 15. april 2011 #21 Skrevet 15. april 2011 Å jasså, du er en sånn sexfiksert grisejente? Dette dreier seg om en ensom,venneløs dame som savner datamusa si. det er vel en stund siden denne musa ble tatt med noe som helst sted... så det er vel derfor
Gjest Pet Skrevet 15. april 2011 #22 Skrevet 15. april 2011 .. du har ikke sånn liten følsom knapp ovenfor touch-feltet da? Lett, leken berøring på den er ofte bedre en kun aktivitet på touch-feltet... Nei, der er det bare noen harde, ufølsomme knapper. Savner den gode, medgjørlige musa mer og mer. Kommer meg liksom ikke rundt uten den. Føler at jeg står på stedet hvil. For en dårlig start på påsken, ass. 1
Tingo Skrevet 15. april 2011 #23 Skrevet 15. april 2011 .. du har ikke sånn liten følsom knapp ovenfor touch-feltet da? Lett, leken berøring på den er ofte bedre en kun aktivitet på touch-feltet... Også kjent som hurtigtast
Gjest Pet Skrevet 15. april 2011 #24 Skrevet 15. april 2011 Også kjent som hurtigtast Tror ikke jeg har den, jeg. Er den rett over plata? Hva tilsvarer den på musa?
Gjest Pet Skrevet 15. april 2011 #25 Skrevet 15. april 2011 Nå blir jeg nervøs, for nå er det moderatorer inne her og hvis de tror dette er tull så bli jeg kastet ut fra hele forumet. Er det mulig å få en dårligere start på påsken?
Inx Skrevet 15. april 2011 #26 Skrevet 15. april 2011 Tror ikke jeg har den, jeg. Er den rett over plata? Hva tilsvarer den på musa? På tide å utforske sitt eget system litt?.. Kanskje du finner interessante knapper og funksjoner både her og der
Tingo Skrevet 15. april 2011 #27 Skrevet 15. april 2011 Tror ikke jeg har den, jeg. Er den rett over plata? Hva tilsvarer den på musa? Har du ikke oppdaget hurtigtasten ennå? Man kan venstreklikke, og så kan man høyreklikke, og så kan man venstreklikke litt mer (noen foretrekker det), og så kan man rulle og scrolle. Kommer litt an på hvordan akkurat din fungerer. Men akkurat som på plata så må man også der være litt obs på hvor man klikker. Ofte er det ikke engang nødvendig å dobbelklikke. Det gjelder særlig hvis man har en direktelink. Her er det egentlig bare et godt råd som funker: Du må rett og slett prøve deg frem. Nå som musen er fløyet so to speak så får du jo en glimrende anledning.
Gjest Pet Skrevet 15. april 2011 #28 Skrevet 15. april 2011 På tide å utforske sitt eget system litt?.. Kanskje du finner interessante knapper og funksjoner både her og der Hvordan da? Virker ikke som om det er så mye å utforske når ikke musa er tilgjengelig. Jeg sitter tross alt her dønn alene.
Tingo Skrevet 15. april 2011 #29 Skrevet 15. april 2011 Hvordan da? Virker ikke som om det er så mye å utforske når ikke musa er tilgjengelig. Jeg sitter tross alt her dønn alene. Jeg leker meg ofte med F-tastene mine. Oppdager stadig noe moro jeg ikke visste. Anbefales
Gjest Pet Skrevet 15. april 2011 #30 Skrevet 15. april 2011 Jeg leker meg ofte med F-tastene mine. Oppdager stadig noe moro jeg ikke visste. Anbefales Faen i helvete så lang tid jeg bruker bare på å besvare et innlegg iten musa mi! Men de F-tastene,fungerer de uten tilgjengelig mus? og hva er så bra med dem?
Tingo Skrevet 15. april 2011 #31 Skrevet 15. april 2011 Faen i helvete så lang tid jeg bruker bare på å besvare et innlegg iten musa mi! Men de F-tastene,fungerer de uten tilgjengelig mus? og hva er så bra med dem? De fungerer uten tilgjengelig mus ja. I noen tilfeller duger de faktisk bedre enn musa. Men noen kombinasjoner bør du prøve å unngå, som f.eks. den Alt'ernative nede til venstre og den Fjerde øverst. Litt sånn slap in the face hvis du ikke er forberedt.
kakemonsteret Skrevet 15. april 2011 #32 Skrevet 15. april 2011 Mus er ut! Veldig forrigårs! Kunne ikke falle meg inn å ha mus i hus igjen. (Bortsett fra de som løper inni veggene, som jeg ikke rår over..)
Gjest Pet Skrevet 15. april 2011 #33 Skrevet 15. april 2011 De fungerer uten tilgjengelig mus ja. I noen tilfeller duger de faktisk bedre enn musa. Men noen kombinasjoner bør du prøve å unngå, som f.eks. den Alt'ernative nede til venstre og den Fjerde øverst. Litt sånn slap in the face hvis du ikke er forberedt. OMG!får lese det på nytt i morgen i klar tilstand - blir jo lenge å være uten godmus helt til onsdag . Virker jo inspirerende, må jeg si.
Gjest Pet Skrevet 15. april 2011 #34 Skrevet 15. april 2011 Mus er ut! Veldig forrigårs! Kunne ikke falle meg inn å ha mus i hus igjen. (Bortsett fra de som løper inni veggene, som jeg ikke rår over..) Er mus umoderne? Nå har jeg nettopp hørt at er man ikke moderne så blir man aldri umoderne, så jeg velger å beholde musa (bare jeg får den tilbake snart).
nettvenninnen Skrevet 15. april 2011 #35 Skrevet 15. april 2011 (endret) Omtrent på midten av tastaturet, så finner du en G. Du kan jo se om det er det berømmelige G-punktet, som da visstnok skal få fart på sakene. Om du ikke oppnår dataklimaks på den måten, så får du nok nøye deg med en luftetur ut i morgen. Og forhåpentligvis kommer du da hjem med en (ekstra) mus til huset... Endret 15. april 2011 av nettvenninnen
Tingo Skrevet 15. april 2011 #37 Skrevet 15. april 2011 helt til onsdag Huffameg Aldri så galt at det ikke kan bli enda bedre. Nød lærer naken kvinne alternativ oppvarming. Den som venter på mus venter ikke forgjeves, sa katta, eller brudgommen, husker ikke helt. Ibsens rips og andre busker. Ja dette kan bli en lang helg, lykke til
Gjest Pet Skrevet 15. april 2011 #38 Skrevet 15. april 2011 Nå har jeg klart å rote litt rundt her, selv med defekt mus, og jeg må bare si at det var en som har billedliggjort seg her og også har svart i denne tråden som nesten fikk meg til å glemme hele musa!
nettvenninnen Skrevet 15. april 2011 #39 Skrevet 15. april 2011 (endret) Nå har jeg klart å rote litt rundt her, selv med defekt mus, og jeg må bare si at det var en som har billedliggjort seg her og også har svart i denne tråden som nesten fikk meg til å glemme hele musa! Glemme hele musa? Jeg er også vannvittig glemsk, så jeg hadde sikkert glemt igjen musa et sted jeg også (om den ikke hadde "sitti fast"). Tro meg. Endret 15. april 2011 av nettvenninnen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå