Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skulle så gjerne ønske at jeg hadde ei god og rund mus og holde i ikke den teite plata. Noen har rasket med seg alle mus i huset og dratt på ferie og her sitter jeg og føler meg helt lost. Det er da så himla tungvint å bruke det teite brettet! Føkk, ass! Finnes det noen enkle tricks for bruk av disse fordømrade platene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får dra ut og kjøpe mus! Eller kanskje du har en god venn som kan komme med en? Jeg har forøvrig samme problem, har ingen mus akkurat nå og må også bruke teit plate.

Skrevet (endret)

Jeg kan se i min krystallkule at det blir tur på deg til Clas Ohlsson i morgen, og at du kommer ut med ei stor, saftig mus. :fnise:

Endret av Cata
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Skulle så gjerne ønske at jeg hadde ei god og rund mus og holde i

Det er du ikke alene om å ønske.

• Liker 1
Skrevet

Du får dra ut og kjøpe mus! Eller kanskje du har en god venn som kan komme med en? Jeg har forøvrig samme problem, har ingen mus akkurat nå og må også bruke teit plate.

Jeg har ingen venner og har dessuten drukket alkohol så jeg kan ikke sette meg i bilen og dra ut og kjøpe mus. Savner mus. :(
  • Liker 1
Skrevet

Mus som i pc-mus? Det var ikke hva jeg forventet... :fnise:

Liker best touch-greiene jeg. Har ikke brukt annet på mange år, og har dessuten pc`en i fanget.. men det er vel en vanesak som så mye annet.

Skrevet

Haha, åja, var det pc-mus det var :skratte::sjenert:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen venner og har dessuten drukket alkohol så jeg kan ikke sette meg i bilen og dra ut og kjøpe mus. Savner mus. :(

Har kleptomannen din vært ute igjen? Musen din er borte... ?

Skrevet

Har kleptomannen din vært ute igjen? Musen din er borte... ?

Ja, han kneppet ut musa og dro til Sverige. Jeg oppdaget det ikke før jeg kom hjem fra Dubliners for litt siden. Har lett i garasjen og over alt.

Skrevet

Ja, han kneppet ut musa og dro til Sverige. Jeg oppdaget det ikke før jeg kom hjem fra Dubliners for litt siden. Har lett i garasjen og over alt.

.. Han skulle sagt i fra, den sniken! Å ta med seg en mus fra dubliners er ikke spesielt uvanlig heller, søtten så kjedelig at han ikke sa i fra ;)

Skrevet

Husk å holde musen unna den flate katten! :opplyser:

Skrevet

Du får dra ut og kjøpe mus!

Er det lov igjen, altså?

• Liker 1
Skrevet

.. Han skulle sagt i fra, den sniken! Å ta med seg en mus fra dubliners er ikke spesielt uvanlig heller, søtten så kjedelig at han ikke sa i fra ;)

Kansjke ikke så uvanlig, men fravær av mus ble først oppdaget etter retur fra The Dub. Så nå sitter jeg her i en treghetsboble og surrer og roter og jeg hater det! Og til dere som ber meg å gå til venner for mulig mus - nei, jeg har ingen venner å låne mus av. Har ingen venner i det hele tatt. :(

Skrevet

Kansjke ikke så uvanlig, men fravær av mus ble først oppdaget etter retur fra The Dub. Så nå sitter jeg her i en treghetsboble og surrer og roter og jeg hater det! Og til dere som ber meg å gå til venner for mulig mus - nei, jeg har ingen venner å låne mus av. Har ingen venner i det hele tatt. :(

Det står sikkert noen villige på et gatehjørne et sted?? :vetikke:

:troest:

Skrevet

Husk å holde musen unna den flate katten! :opplyser:

Har prøvd å si mus! mus! til ham mange ganger, men han velter seg bare over på badegulvet. Slemme Prozac! Bør jeg skru av varmekablene?

Gjest Mynona83
Skrevet

Hahaha.. nå lurte jeg veldig på hva slags sexleketøy denne platen var.. og hvordan den fungerer.. :fnise:

Skrevet

Hahaha.. nå lurte jeg veldig på hva slags sexleketøy denne platen var.. og hvordan den fungerer.. :fnise:

Å jasså, du er en sånn sexfiksert grisejente? Dette dreier seg om en ensom,venneløs dame som savner datamusa si.

Skrevet

Å jasså, du er en sånn sexfiksert grisejente? Dette dreier seg om en ensom,venneløs dame som savner datamusa si.

.. du har ikke sånn liten følsom knapp ovenfor touch-feltet da? Lett, leken berøring på den er ofte bedre en kun aktivitet på touch-feltet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...