Gå til innhold

Hvor skal dere reise på bryllupsreise

jea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi skal ha noen dager for oss selv (til Praha er planen). Bestemor skal være barnevakt i noen dager, men vi tror ikke turen blir lengre enn 3-4 dager. Den store bryllupsreisen får vi ta når barna er større...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trixiebell

Det er derfor det er en fordel å gjøre det på den "riktige" måten. Er veldig glad for att jeg og min kjære gjør det i rekkefølgen, samboere, ektefolk, så barn. Tror det er viktig å få nytt hverandre den første tiden som ektefolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er derfor det er en fordel å gjøre det på den "riktige" måten. Er veldig glad for att jeg og min kjære gjør det i rekkefølgen' date=' samboere, ektefolk, så barn. Tror det er viktig å få nytt hverandre den første tiden som ektefolk.[/quote']

Med nytt hus som skal totalrenoveres så tror jeg det ville tatt årevis før vi hadde hatt råd til drømmebryllupsreisen uansett :ler: Den perfekte rekkefølgen for når de ulike tingene skal skje, passer ikke for alle, og ikke i vårt tilfelle. Vi har reist og nytt hverandre før vi fikk barn, og vi planlegger å nyte hverandre etter bryllupet også :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarer da å nyte hverandre selv om vi har barn,og vi kommer til å ha en flott bryllupsferie alikevel selv om vi har en datter..Skjønner ikke problemet..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarer da å nyte hverandre selv om vi har barn,og vi kommer til å ha en flott bryllupsferie alikevel selv om vi har en datter..Skjønner ikke problemet..

Dere klarer vel det for dere må jo nesten ha nydt hverandre for å lage disse barna :wink: :oops: :wink: :oops: :wink: :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke hvor vi skal dra, da min kjære skal overraske meg. Er egentlig åpen for alt, men ønsker helst en slappe-av-og-nyte-reise. Der er nok min kjære og jeg på bølgelengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...