Gå til innhold

Trondheimstreff anyone?

KikiEco

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er med, så fort jeg er ferdig på jobb!:) Eksamen den dagen, så da blir det feiring på meg også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er der 19.50. Har på meg en knalblå kjole, så da kan du bare se etter en blond jente med kongeblå minikjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men hvordan skal vi finne hverandre? Jeg mener, når ingen vet hvordan de andre ser ut.. hehe

bare se etter en haug med kvinnfolk som ser like lost ut som deg ;)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi møtes utenfor brukbar torsdag kl 20, det som er planen?

Ja, uteserveringa eller inne avhengig av vær kanskje? :) Gleder meg! Kommer sikkert til å ha på svart kjole og dressjakke, også har jeg brunt-ish hår og liten nese, og leter febrilsk etter blond jente med blå kjole :gjeiper:

Edit: det ble spurt om alder. Jeg er 26 :) Og alle er selvsagt velkomne, koselig med masse folk :jepp:

Endret av Mermaid Blues
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg aner ikke hva jeg kommer til å ha på meg, kommer vel til å ombestemme meg flere ganger ang antrekk.

Blir vel noe svart regner jeg med..

Men jeg har iallefall blondt hår å kommer til å ha det i hestehale vil jeg tro.

Jeg er 26 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenkt meg å bli med, men må se an om jeg rekker det, og om jeg tørr. :sjenert:

Endret av Jill
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg troor jeg kommer, men har en del som skjer i morgen, så får nesten ta det litt på sparket :)

Om jeg kommer så har jeg grå dressjakke (Tror jeg :fnise:)

Og jeg er 21 :)

Endret av Periwinkle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare dobbeltsjekke; folk kommer i dag ikke sant? Vil nødig møte opp alene. Det hadde vært stusselig det! :gjeiper:

Hvor mange blir vi i så fall? Så vidt jeg kunne se var det 13-14 som hadde meldt interesse, kommer alle sammen? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har følt meg litt småslapp og pjusk i dag, så må nesten se an ettermiddagen litt om jeg føler meg litt piggere.

Men jeg har veldig lyst til å komme, så skal gjøre mitt beste :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra! Da kommer jeg også. Får håpe du føler deg frisk nok til å komme HeartBeats :)

Jeg har på meg svart jeans, svart ytterjakke og lysebrune wedges. Mer vet jeg ikke forløbig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...