Gå til innhold

Bilder av KG-gutta. Tar dere utfordringen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det her er det siste jeg har, tror jeg.

Vi var på påsketur i fjellet, og da må man selvfølgelig ha en naken-shoot. Det forstår alle.

Var du naken der? Synes det er ekkelt når nakne menn sitter på huk eller sprer bena, det er liksom bare jenter som kan det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har dette udefinerbare, glimtet i øyet, fandenivoldskheten. Tar jeg helt feil?

Jeg er en jomfruelig engel, uten et snev av fandenivoldskhet!

Var du naken der? Synes det er ekkelt når nakne menn sitter på huk eller sprer bena, det er liksom bare jenter som kan det :fnise:

Naken nei! Næhæhæi! Jeg har jo på meg hatt :lur:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg er en jomfruelig engel, uten et snev av fandenivoldskhet!

Naken nei! Næhæhæi! Jeg har jo på meg hatt :lur:

Litt farge i kanten på vingene kanskje :fnise:. Jeg tror du er litt gal, slik kunstnergal, som kan finne på de villeste ting på de merkeligste tidspunkter :ler: .

Selvfølgelig er du ikke naken, du er som i eventyret, "ikke nøgen og ikke kledd".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det her er det siste jeg har, tror jeg.

Vi var på påsketur i fjellet, og da må man selvfølgelig ha en naken-shoot. Det forstår alle.

kyse..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg også, men jeg greide ikke helt gi noe seriøst svar på det, siden det er så opplagt at det er klysete som er hele poenget med bildet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg også, men jeg greide ikke helt gi noe seriøst svar på det, siden det er så opplagt at det er klysete som er hele poenget med bildet :fnise:

Sexyklyse. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, aww!

Får jeg også et til dersom jeg kaller deg sexkyse? Gjerne med kyse på hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Siden damene har en egen tråd med rumpebilder (jeg tror ihvertfall det, hvis ikke er det noe jeg har drømt), så tenkte jeg å legge ut et rumpebilde, men jeg er litt usikker på om nettleseren støtter det. Noen som vet? Yme?

Endret av Larsern
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siden damene har en egen tråd med rumpebilder (jeg tror ihvertfall det, hvis ikke er det noe jeg har drømt), så tenkte jeg å legge ut et rumpebilde, men jeg er litt usikker på om nettleseren støtter det. Noen som vet? Yme?

Jeg har ihvertfall alle plug-inene som trengs! :popcorn:;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ihvertfall alle plug-inene som trengs! :popcorn:;)

Butt plug? :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden damene har en egen tråd med rumpebilder (jeg tror ihvertfall det, hvis ikke er det noe jeg har drømt), så tenkte jeg å legge ut et rumpebilde, men jeg er litt usikker på om nettleseren støtter det. Noen som vet? Yme?

Har de egen rumpetråd?? Link!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...