Gå til innhold

Bilder av KG-gutta. Tar dere utfordringen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Neei, det fantes en rumpetråd på et tidspunkt! Med mindre vi har drømt det samme, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest norah

Ye ye, siden en del av de andre gutta har tatt utfordringa så trigges lysten av å ikke være dårligere enn de andre såpass at jeg hiver meg ut i det :sjenert:

Vet ikke åssen kvaliteten på miniatyrbildene blir men en større versjon finnes her: http://bildr.no/view/900348

Først; imponert over musikksmaken din. Opeth, gitt(hallo den trommesekvensen).

Menne; gidder ikke plusse noe som helst før du kler av deg litt mer :popcorn:

Og dere andre; dere jabber så mye!! Har ikke jeg klaget over det før? :skravle:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neei, det fantes en rumpetråd på et tidspunkt! Med mindre vi har drømt det samme, da.

Den burde gjennoplives, syns. Er så hyggelig å se på sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Først; imponert over musikksmaken din. Opeth, gitt(hallo den trommesekvensen).

Menne; gidder ikke plusse noe som helst før du kler av deg litt mer :popcorn:

Og dere andre; dere jabber så mye!! Har ikke jeg klaget over det før? :skravle:

Hrmpffff!

Nå vet jeg, som mann, at musikksmak, gentlemans-fakter, humor, blikk, skriftlige eller verbale ferdigheter er mye viktigere enn kropp når det kommer til å imponere damene. Er dere først begeistret så er filteret med tanke på åssen vi gutta ser ut uten klær ganske så raust, stort og fleksibelt. Spesielt dersom vi greier å gi deg nok oppmerksomhet, tilfredsstille deg i senga og få deg til å føle deg som universets midtpunkt.

Gjør ett unntak denne gangen, tre år gammelt.

Noe mer kroppshår og noen kilo mer på gutten i dag men wtf. Skal man først blottstille seg er det like greit å ta det man er mest fornøyd med.

Endret av Gorgonzola
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Hrmpffff!

Nå vet jeg, som mann, at musikksmak, gentlemans-fakter, humor, blikk, skriftlige eller verbale ferdigheter er mye viktigere enn kropp når det kommer til å imponere damene. Er dere først begeistret så er filteret med tanke på åssen vi gutta ser ut uten klær ganske så raust, stort og fleksibelt. Spesielt dersom vi greier å gi deg nok oppmerksomhet, tilfredsstille deg i senga og få deg til å føle deg som universets midtpunkt.

Heihei, du! Hva i alle dager tok du bildet bort for? :fy_fy:

Smekk på deg. Vel, heldigvis har jeg det frisk i minnet og konkluderer med at det var en langt over særdeles godkjent mann. :smilyblomst:

Jeg er sånn passelig fleksibel på utseende(nulltoleranse mot masse solarium, bolekarer og sixpack) men blir fort nådeløs når det kommer til personkarakter og oppegåendhet.(eller, mangelen på den).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kjære Nora.

Hvis du skal gi noen et kompliment, er det lurt å ikke skrive "jeg bryr meg ikke om muskler og trente kropper, så jeg syns du var fin!" :fnise:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gorgonzola

Heihei, du! Hva i alle dager tok du bildet bort for? :fy_fy:

Smekk på deg. Vel, heldigvis har jeg det frisk i minnet og konkluderer med at det var en langt over særdeles godkjent mann. :smilyblomst:

Sorry, skulle redigere og fikse noe i går så gikk det åt skogen og jeg orket ikke bruke mer energi før det plustelig var sengetid. Tilbake igjen nå.

Takk for komplimentet forøvrig :sjenert:

Ja, jeg er Mann - tenk! Stolt av det og fornøyd med det.

Ikke en kvisebefengt hormonell smågutt som lager runketråder, ikke et potetgullspisende cola-monster som ikke treffer damer annet enn her inne og ei heller en homo som digger å lese om kvinnetanker som speiler ham selv, slik enkelte brukere her inne hevder den typiske mannen på KG er :ler:

Endret av Gorgonzola
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Først; imponert over musikksmaken din. Opeth, gitt(hallo den trommesekvensen).

OT men takk. Ikke mange som matcher "Legolas" bak trommesettet nei. Resten får vi ta i en mer relevant tråd eller på PM, men alltid hyggelig med soulmates innen kunst og kultur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gorgonzola

Hvor er sitatet i signaturen din fra? Kan jeg låne det?

Sitatet er hentet fra en mann jeg virkelig ser opp til......... meg selv :ler:

Det er helt sant, jeg laga det sjæl.

Bare lån det du Yme, så lenge du ikke spør hvorfor og skal begynne å dissikere det og sånn :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest norah

Hehe, kjære Nora.

Hvis du skal gi noen et kompliment, er det lurt å ikke skrive "jeg bryr meg ikke om muskler og trente kropper, så jeg syns du var fin!" :fnise:

Haha....tolket du det sånn? Hadde tenkt å si noe frekkere, men det kunne jo oppfattes som seksuelt trakasserende :ler:

Det jeg prøver å si er;

Er en mann solariumsbrun og bruker mer enn en normalt antall timer på trening(finteller proteininntak, prøver for harde livet å forme den ene millimeteren av bicepsen, type dropper øl&hamburger ei gang i uka fordi man...hva heter det...deffer??) så er sjangsen sykt lav for at jeg snur meg.

Ser man ut som en mann slik jeg tenker på ordet mann - Gorgonhvadunåheterigjen er et godt eksempel - så er sjangsen stor for at JEG SYNES DEN MANNEN ER DEILIG. :Nikke:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg sunket ned til nivået hvor man tar bilde av seg selv i bar overkropp. Kroppen er ikke min største forte, men nåde den som kritiserer meg.

Jeg håper bildet er av grei størrelse.

Endret av Facepainter
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Michelet

Da har jeg sunket ned til nivået hvor man tar bilde av seg selv i bar overkropp. Kroppen er ikke min største forte, men nåde den som kritiserer meg.

Jeg håper bildet er av grei størrelse.

neeeeeeeeeeeei,jeg gikk glipp av bildet :tristbla: legge det ut litt til? :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...