Gå til innhold

Hva bakte/lagde du sist?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pizza

Oj, så spennende. "Pizza", skikkelig utfyllende. Var det lavkarboversjon, eller vanlig? Hva slags topping?

Anonymous poster hash: 44c69...513

• Liker 3
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Oj, så spennende. "Pizza", skikkelig utfyllende. Var det lavkarboversjon, eller vanlig? Hva slags topping? Anonymous poster hash: 44c69...513

Like utfyllende som kanelbolle eller rundstykke.

Men for å tilfredsstille deg: lavkarbo pizza med soyamelbunn, kjøttdeig med tomatsaus og hjemmelaget ostesaus med soyakremost, kokosmelk og JKB og salat på siden.

Endret av Runforit
  • Liker 3
Skrevet (endret)

God norsk eplekake, det passet bra med tanke på årstiden :) Vurderte å lage is til også, men endte opp med Hennig Olsen.

Endret av Vaffel
  • Liker 1
Skrevet

Lemonies! Konsistensen til brownies, men uten sjokolade og med sitronsaft og -skall istedet. :)

Skrevet

Lemonies! Konsistensen til brownies, men uten sjokolade og med sitronsaft og -skall istedet. :)

Det hørtes godt ut det! Hvilken oppskrift brukte du?

Skrevet

Det hørtes godt ut det! Hvilken oppskrift brukte du?

Favorittbrownieoppskriften (hjelp, for et ord!) min er denne: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/brownies-med-kakao

Laget halv porsjon, uten kakao, og med ca 1,5 (eller var det 2?) dl ferskpresset sitronjuice, 2-3 ss revet sitronskall og 1,5 dl ekstra mel. Puttet noen frosne bringebær i røra i halve formen, var godt både med og uten :)

Skrevet

Å, jeg blir sulten av å se alt hva dere lager! Jeg har operert ut vidsomstann og får bare i meg flytende, og jeg savner skikkelig mat!!! :fnise:

Skrevet

Favorittbrownieoppskriften (hjelp, for et ord!) min er denne: http://www.detsoteliv.no/oppskrift/brownies-med-kakao

Laget halv porsjon, uten kakao, og med ca 1,5 (eller var det 2?) dl ferskpresset sitronjuice, 2-3 ss revet sitronskall og 1,5 dl ekstra mel. Puttet noen frosne bringebær i røra i halve formen, var godt både med og uten :)

:snurt:

Du må ikke linken til denne siden!!!

Nå fikk jeg og lyst på kake.... :sjenert:

Skrevet

Eplegalette.

Den forsvant så fort at det blir en ny til helga. :nigo:

Skrevet

Sjokolademuffins etter oppskrift fra Hummingbird Bakery.

Skrevet

Tok opp vill-laks i går kveld fra fryseren og la den i kjøleskapet, saltet den i dag tidlig før sola hadde klart å stige opp, og den ble ferdig til i ettermiddag. Ble passe salt, med andre ord perfekt. Stolt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...