Gå til innhold

Sex, men ikke kyssing

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes det er merkelig å lese om denne manglende kyssingen - blir jo framstilt som noe helt ekstraordinært-superintimt man ikke gjør på første date eller uten å være forelska - men å knulle på hverandre er helt greit, ja! :ler:

Beklager at jeg ler, men jeg forstår tydeligvis ikke alt her i verden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er for meg uaktuelt å ha sex med noen jeg ikke har lyst til å kysse, så jeg skjønner ikke helt greia.

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er merkelig å lese om denne manglende kyssingen - blir jo framstilt som noe helt ekstraordinært-superintimt man ikke gjør på første date eller uten å være forelska - men å knulle på hverandre er helt greit, ja! :ler:

TS HER:

He, he. Ja. Merkelig date! Men det har kanskje noe med følelser å gjøre da, fra min side :)

Skrevet

For min del syns jeg faktisk kyssing er mer intimt på en måte, man kysser ikke for å ha det godt, men for å vise kjærlighet. Sex kan man ha for tilfredstillelsens skyld.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, ja kanskje han er litt spesiell. Hvis du ikke vet det selv enda så er det jo no problemo :) Når skal dere møtes igjen, kommende helg? Lykke til da! Og jeg vil gjerne ha en oppdatering :sjenert: Nysgjerrigperpåloftetjeg!

TS HER:

Skal møtes imårgen allerede. Ut på byen, eller noe sånt. Kommer med oppdatering ;) Er like spent selv! :D

Skrevet

TS HER:

He, he. Ja. Merkelig date! Men det har kanskje noe med følelser å gjøre da, fra min side :)

For min del syns jeg faktisk kyssing er mer intimt på en måte, man kysser ikke for å ha det godt, men for å vise kjærlighet. Sex kan man ha for tilfredstillelsens skyld.

Ok, vi er vel alle forskjellige! :) Jeg må ha en eller annen form for følelser for den jeg har sex med, så da er det helt naturlig å ha kysset på forhånd (og nei, jeg er ingen jomfru).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...