FantasDick Skrevet 14. april 2011 #21 Skrevet 14. april 2011 Synes det er merkelig å lese om denne manglende kyssingen - blir jo framstilt som noe helt ekstraordinært-superintimt man ikke gjør på første date eller uten å være forelska - men å knulle på hverandre er helt greit, ja! Beklager at jeg ler, men jeg forstår tydeligvis ikke alt her i verden.
Stefan Skrevet 14. april 2011 #22 Skrevet 14. april 2011 Det er for meg uaktuelt å ha sex med noen jeg ikke har lyst til å kysse, så jeg skjønner ikke helt greia.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #23 Skrevet 14. april 2011 Synes det er merkelig å lese om denne manglende kyssingen - blir jo framstilt som noe helt ekstraordinært-superintimt man ikke gjør på første date eller uten å være forelska - men å knulle på hverandre er helt greit, ja! Beklager at jeg ler, men jeg forstår tydeligvis ikke alt her i verden. TS HER: He, he. Ja. Merkelig date! Men det har kanskje noe med følelser å gjøre da, fra min side
sequin Skrevet 14. april 2011 #24 Skrevet 14. april 2011 Synes det er merkelig å lese om denne manglende kyssingen - blir jo framstilt som noe helt ekstraordinært-superintimt man ikke gjør på første date eller uten å være forelska - men å knulle på hverandre er helt greit, ja! Beklager at jeg ler, men jeg forstår tydeligvis ikke alt her i verden. For min del syns jeg faktisk kyssing er mer intimt på en måte, man kysser ikke for å ha det godt, men for å vise kjærlighet. Sex kan man ha for tilfredstillelsens skyld. 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #25 Skrevet 14. april 2011 Haha, ja kanskje han er litt spesiell. Hvis du ikke vet det selv enda så er det jo no problemo Når skal dere møtes igjen, kommende helg? Lykke til da! Og jeg vil gjerne ha en oppdatering Nysgjerrigperpåloftetjeg! TS HER: Skal møtes imårgen allerede. Ut på byen, eller noe sånt. Kommer med oppdatering Er like spent selv! :D
FantasDick Skrevet 14. april 2011 #26 Skrevet 14. april 2011 TS HER: He, he. Ja. Merkelig date! Men det har kanskje noe med følelser å gjøre da, fra min side For min del syns jeg faktisk kyssing er mer intimt på en måte, man kysser ikke for å ha det godt, men for å vise kjærlighet. Sex kan man ha for tilfredstillelsens skyld. Ok, vi er vel alle forskjellige! Jeg må ha en eller annen form for følelser for den jeg har sex med, så da er det helt naturlig å ha kysset på forhånd (og nei, jeg er ingen jomfru).
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå