Gå til innhold

Sex, men ikke kyssing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jente 22(meg) om gutt 26

Hei,

Har snakket gjennom nettet med en gutt, og vi avtalte tilslutt å møtest for første gang. Vi så noen filmer og diverse der vi satt hver for oss. Han hålt seg litt unna meg hele kvelden, men vi kommuniserte bra. Jeg var ganske sjenert da, så det gikk kanskje ikke så bra med 1. inntrykket.

Jeg ble sovende over pga praktiske årsaker og at jeg var trøtt.

Så da vi la oss, kledde vi av oss halveis og la oss under hver vår dyne. Vi lå i skje og han la seg tett inntil meg, men berørte ikke meg kroppslig. Jeg ble etterhvert lei, og snudde meg og strøk ham litt. Da begynte han å stryke på meg. Etterhvert utviklet dette seg til en kort sexakt.

Så kommer "problemet"; Vi kysset ikke, og han berørte så og si ikke noe annet på meg enn underlivet. Da vi var ferdig, sovnet vi hver for oss. Da jeg våknet var jeg helt fortvilet og tenkte at dette var ONS. Men før jeg dro spurte han meg om jeg ville bli med på på bygen sammen med kompisene hans nå til helgen, noe jeg takket ja til da jeg likte ham svært godt.

Fra min side gav han meg et mer "forelskelseblikk" enn "kåthetsklikk" om jeg kan kalle det det. Jeg er litt sånn at jeg ikke kysser uten videre. Men er dette naturlig, å ikke kysse før/imens/etter man har sex, vist man ikke kjenner hverandre så godt? Men dette var ikke en ONS! Ikke noe dårlig ånde i veien :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

*Dytter* :)

Håper å få noen kloke svar!

Skrevet

Han høres ego ut i senga :) Kanskje han var sjenert. Med meg så er jeg veldig dårlig på å kline/kose/stryke/ligge i skje med gutter jeg ikke har følelser for. Feks ONS (eller første gang jeg har sex med noen jeg ikke kjenner). Når jeg blir glad i gutten blir jeg mer og mer vant med kosetanken. Kanskje han tenker likt. Sex kan fint skje uten følelser. Kyssing er mer følsomt. Nå sier jeg ikke at han er prostituert, men du vet vel hvorfor prostituerte ikke kysser på munnen? ;)

Jeg hadde sex i høst med en gutt hvor vi ikke kysset, men det var fordi jeg hadde en halsinfeksjon og ikke ville smitte han. Altså praktisk årsak :)

• Liker 1
Skrevet

Sex uten kyssing er for de som kun vil ha sex uten noen følelsesmessig tilknytning eller forelskelse.

Altså egnet for ONS med personer som ikke har planer om noe forhold, men bare vil få orgasme , gå hjem og ikke tenke mer på fyren...

Kan gjelde for begge kjønn vil jeg tro.

Uten kyss mer avstand og færre følelser. Mer ego-adferd rett og slett.

Er min oppfatning.

Skrevet

Nå sier jeg ikke at han er prostituert, men du vet vel hvorfor prostituerte ikke kysser på munnen? ;)

Du hadde sett Pretty Woman, ja... Ikke alt på film er virkeligheten.

Skrevet

Jeg så en dokumentar om prostituerte og deres oppførsel, og hvorfor de gjorde som de gjorde faktisk. Og hva så om jeg hadde hatt det fra Pretty Woman? Ikke alle kjøper sex veit du

Skrevet

Jeg synes det høres rart ut, og absolutt ikke noe jeg kunne gjort. Jeg har kyssa så til de grader med alle jeg har hatt sex med - både før, under og etter sexen.

Skrevet

Hørtes litt rart ut for å være helt ærlig. Men liker du fyren og du er ikke totalt sjokka over det så er det vel bare å ta styringa og KLINE TIL ;)

• Liker 1
Skrevet

Dette var merkelig... Kanskje han egentlig ikke ville, men ble for kåt? Så da prøvde han å gjøre minst mulig ut av det.

Gjest Raindrops
Skrevet

Den eneste jeg ikke har kysset før/under/etter sex er en som var en veldig god kompis av meg. For da ble det bare unaturlig for begge to av en eller annen grunn. Men nå kunne jeg ikke tenke meg å sex med noen uten kyssing.

Det er jo godt mulig han bare er sjenert og/eller uerfaren.

Skrevet

da jeg og samboeren min "holdt på" ville jeg ikke kysse ham, det var mest fordi jeg var redd for kontakten og usikker på om det ville bli noe mer enn bare sex.

AnonymBruker
Skrevet

For å være litt barnslig: Sex uten å kline er som å drite uten å pisse! :gjeiper:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi har vært borti samme fyren? Jeg har hatt sex med en som ikke kysser eller gjør annet enn stryke på meg, som jeg møtte over nett. Alderen stemmer også på en prikk. Mest sannsynlig er det vel at det er flere av samme type.

Møtte han ikke fra sukker vel?

AnonymBruker
Skrevet

da jeg og samboeren min "holdt på" ville jeg ikke kysse ham, det var mest fordi jeg var redd for kontakten og usikker på om det ville bli noe mer enn bare sex.

TS HER:

Det samme tenker jeg. Er redd hvis jeg "kliner til", at han da blir litt skremt. Dette var jo bare første date.. og jeg har nok noen gode tanker for videre. De tingene vi fant på på daten var litt usosiale ting så det ble litt rart, og jeg/begge var veldig slitne etter dagen. Så hva hvis jeg tar ham med i parken siden det er fint vèr? :)

Det kan godt tenkes at han ikke vil gjøre så mye før han kjenner meg bedre eller er forelsket. Det samme tenker jeg! Vet svært lite om han. Kan ikke vente til neste møte! :)

Ble litt avsporet her kanskje..

Gjest Heloise
Skrevet

Kjæresten min er ingen stor kysser selv, men etter å ha irritert og plaget meg selv med det en stund så kom jeg på at jeg hatet at min eks alltid skulle kysse så mye, så jeg har funnet ut at jeg egentlig er glad for det.

Er vel bare noen som ikke er noe glad i det? Jeg aner ikke.. Men man savner det man ikke får lenger, så jeg kunne ønske han kysset ørlitegranne mer.

Deres føste møte hørtes jo litt spesielt ut, hvis han har sagt at han liker deg. Er han uerfaren med jenter...?

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min er ingen stor kysser selv, men etter å ha irritert og plaget meg selv med det en stund så kom jeg på at jeg hatet at min eks alltid skulle kysse så mye, så jeg har funnet ut at jeg egentlig er glad for det.

Er vel bare noen som ikke er noe glad i det? Jeg aner ikke.. Men man savner det man ikke får lenger, så jeg kunne ønske han kysset ørlitegranne mer.

Deres føste møte hørtes jo litt spesielt ut, hvis han har sagt at han liker deg. Er han uerfaren med jenter...?

Skjønner. Men jeg aner ikke hvordan han er med kyssing/intimitet ettersom jeg knapt kjenner ham. Men vist han liker meg/er forelsket er det kanskje naturlig.

Vet ikke om han er uerfaren med jenter. Virket ikke helt slik da :) Men etter akten virket det som han var ganske "satt ut". Bare smilte mye. Har selv bare vert borti 2 stykker før, så jeg vet ganske lite. Aldri hatt ONS. Men jeg tenker, hva bør jeg gjøre på neste møte? Gå tur, dra i parken etc. og ta det der i fra, istedenfor i "akten"? Slik at ikke noe mistolkes fra min eller hans side. Han virker open, så kanskje jeg kan spørre ham litt ut hva han tenker rett og slett?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje vi har vært borti samme fyren? Jeg har hatt sex med en som ikke kysser eller gjør annet enn stryke på meg, som jeg møtte over nett. Alderen stemmer også på en prikk. Mest sannsynlig er det vel at det er flere av samme type.

Møtte han ikke fra sukker vel?

TS HER:

He, he. Håper ikke det! Nei, på sukker er jeg ikke :) Er kanskje ikke helt uvanlig dette.

Gjest Heloise
Skrevet

Du kan jo spørre han etter dere har vært sammen neste gang, hva han egentlig vil. Om han er ute etter forhold, om han er forelsket i deg eller noe i den duren?

Jeg har alltid "trodd" at om man er forelsket i noen så vil man kysse de, men det er vel ikke alle som er slik :fnise:

Er jo positivt at han spurte om du ville være med ut da!

AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo spørre han etter dere har vært sammen neste gang, hva han egentlig vil. Om han er ute etter forhold, om han er forelsket i deg eller noe i den duren?

Jeg har alltid "trodd" at om man er forelsket i noen så vil man kysse de, men det er vel ikke alle som er slik :fnise:

Er jo positivt at han spurte om du ville være med ut da!

TS HER:

Tror ikke jeg skal spørre ennå hva han egentlig vil..da vi ikke har snakket så altfor mye sammen. For jeg vet ikke det selv helder hva jeg vil. Men at jeg liker ham kommer jeg nok til å si neste gang, og prøve på et kyss eller se hvor intim han er på eget intiniativ! :)

Ja, jeg ble ganske satt ut da han spurte meg om jeg ville bli med ut, og til og med møte kompisene hans. Da hele daten gikk litt dårlig. Kanskje han er litt spesiell? :fnise:

Gjest Heloise
Skrevet

TS HER:

Tror ikke jeg skal spørre ennå hva han egentlig vil..da vi ikke har snakket så altfor mye sammen. For jeg vet ikke det selv helder hva jeg vil. Men at jeg liker ham kommer jeg nok til å si neste gang, og prøve på et kyss eller se hvor intim han er på eget intiniativ! :)

Ja, jeg ble ganske satt ut da han spurte meg om jeg ville bli med ut, og til og med møte kompisene hans. Da hele daten gikk litt dårlig. Kanskje han er litt spesiell? :fnise:

Haha, ja kanskje han er litt spesiell. Hvis du ikke vet det selv enda så er det jo no problemo :) Når skal dere møtes igjen, kommende helg? Lykke til da! Og jeg vil gjerne ha en oppdatering :sjenert: Nysgjerrigperpåloftetjeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...