Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #21 Del Skrevet 6. november 2003 Gratulerer med forlovelsen og lykke til med planlegging!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 6. november 2003 #22 Del Skrevet 6. november 2003 Gratulerer med forlovelsen og de forestående bryllupet. Jeg er en av de brudene som ikke ligger godt an, har kun 3 1/2 mnd igjen og mangler * Sko * Strømper * Undertøy * Frisør * Ringer * Morgengave * Fotoalbum * Bok til hilsner * ikke bestilt bryllupskake * Vet ikke hva slags brudebukett jeg skal ha Hjelp....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. november 2003 #23 Del Skrevet 6. november 2003 du har nå god tid til planleggingen da, dere rekker jo pinadø og skille lag før dere gifter dere..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 6. november 2003 #24 Del Skrevet 6. november 2003 du har nå god tid til planleggingen da, dere rekker jo pinadø og skille lag før dere gifter dere..... :blunke: Ååå nei håper ikke det skjer, for da får jeg enda mer å gjøre med avbestillinger, tilbakesending av gaver, selge alt utstyrer, finne en som kan reise på "bryllupsreise" med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. november 2003 #25 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg skal bli med deg jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 6. november 2003 #26 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg skal bli med deg jeg. Flott da har jeg en ting mindre å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. november 2003 #27 Del Skrevet 6. november 2003 Flott da har jeg en ting mindre å gjøre Jeg mente ikke å være slem og nesevis m d første innlegget, jeg synes bare d går for vidt når d planlegges to år i forveien. Mye kan jo skje på 2 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurre Skrevet 6. november 2003 #28 Del Skrevet 6. november 2003 Skjønte det :D synes det bare var gøy å dra kommentaren din litt videre. Men skjærer forholdet seg i løpet av 3 måneder, så får du finne frem Bikinien og solbrillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 6. november 2003 #29 Del Skrevet 6. november 2003 Gratulerer så mye!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå