Gjest Anonymous Skrevet 3. november 2003 #1 Del Skrevet 3. november 2003 Ja jeg får bare hive meg på jeg og da :D Forlovet meg på lørdag, og det eneste vi har funnet ut er at vi skal holde bryllupet sommeren 2005. Juni eller juli. Mer vet ikke jeg. Ser alle sammen som planlegger ditt og planlegger datt - jeg vet ikke engang nesten hvor jeg skal begynne jeg. Er så blank på alt dette her at det er til å gråte av nesten Vel, forlover har jeg funnet meg. Og min kjære. Men alt det andre.... *sukk*. Aner ikke når jeg må begynne å booke kirke og festlokale og diverse heller. Hjelp, jeg trenger hjelp!!! Neida, jeg får ta en ting om gangen. Nå sitter jeg bare her og studerer ringen min, og synes selv jeg er verdens lykkeligste jente Men her er jeg iallefall! Bare å hive seg på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miracl3 Skrevet 3. november 2003 #2 Del Skrevet 3. november 2003 Gratulerer med forlovelsen og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 4. november 2003 #3 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer med forlovelsen :D Så koselig Tror nok du får masse gode tips her jeg.... Brides to be`ne her inne er ganske drevne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 4. november 2003 #4 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer og velkommen til rett sted! :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jea Skrevet 4. november 2003 #5 Del Skrevet 4. november 2003 gRATTIS OG VELKOMMEN ,EN TRIVLIG KLUBB DETTE HER :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 4. november 2003 #6 Del Skrevet 4. november 2003 GRATULERER :D Begynn planleggingen tidlig, så kan du nyte tiden istedenfor å stresse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
momo Skrevet 4. november 2003 #7 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer og velkommen! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 4. november 2003 #8 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer og velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. november 2003 #9 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer - velkommen skal du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 4. november 2003 #10 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bente Skrevet 4. november 2003 #11 Del Skrevet 4. november 2003 Velkommen i klubben :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. november 2003 #12 Del Skrevet 4. november 2003 ! Du har jo rimelig god tid på deg, så det er vel litt tidlig å booke kirke og festlokale og slikt ennå - men du kan jo få inspirasjon og ideer og svar på spørsmål ved å følge med her på kg! Gratulerer med forlovelsen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 4. november 2003 #13 Del Skrevet 4. november 2003 Join the club Det er bare godt å være ute i god tid, det er mye som skal undersøkes og ordnes. Så får du jo mange gode tips her om what-so-ever Du får begynne med å lage deg en "brude-perm", det har jeg. Så er det bare å krysse av etterhvert som ting er ordnet Tenk at vi skal gifte oss!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 4. november 2003 #14 Del Skrevet 4. november 2003 Gratulerer så mye: Begynn her: http://www.startsiden.no/kategorier/famili...llup/index.html The Sky is the Limit! Pst! Sender deg en pm om en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #15 Del Skrevet 4. november 2003 Oioioioi! Tusen takk for alle hilsener. Kjempekoselig! Tusen takk for PM, MFTB, har sett på den og lagret hele greia inn i word. Hehe. Alt må taes vare på. Ja tenk, Livva..... Det er jo helt utrolig..... Og jeg som bare hadde alt dette som en fjern drøm. Og nå sitter jeg midt oppi det. Bedre kan det jo ikke bli C. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 6. november 2003 #16 Del Skrevet 6. november 2003 Tex: Du er så heldig som har en mor som er så engasjert i dette brude-snakket. Hjemme hos meg er det alltid jeg som må bringe temaet på banen, faktisk kjempeskuffa over hvor lite hun gidder å engasjere seg.... jeg gjør absolutt ALT, ikke at det gjør så mye, men det hadde vært fint med litt hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #17 Del Skrevet 6. november 2003 Jepp, jeg er kjempeheldig!! Men jeg har en far som stadig peser "er det bryllupsprat nå igjen, det er jo halvannet år til!!" Han har ikke skjønt at tiden ikke står stille..... så det er jammen godt at det er tæl i kvinnfolka! Min tilkommende mann overrasket stort ved å si "er det noe jeg skal ordne med bryllupet nå før jul?" jeg holdt på å ramle sammen. Han er opptatt av at dette skal bli som jeg vil, og vil at jeg skal ta alle avgjørelser. Jeg har bedt hjam om å delta litt mer, men han føler seg ikke istand til det stakkars.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livva Skrevet 6. november 2003 #18 Del Skrevet 6. november 2003 De fleste synes det er leeeeeenge igjen ennå, derfor har de så god tid. Kanskje er det meg som er så ivrig? men jeg liker å ha kontrollen og være ute i god tid. Så slipper jeg å stresse og få bakoversveis. En kan jo gjøre goe kupp ved å undersøke mye og forhøre seg rundt forbi. :D i kveld skal jeg få besøk av mi venninne hvor jeg skal spørre om hun vil bli forlover. Da blir det godt å få ei med meg å diskutere og planlegge :D så skal det nok bli en drømme-dag allikevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 6. november 2003 #19 Del Skrevet 6. november 2003 Høres ut som meg du, Livva :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 6. november 2003 #20 Del Skrevet 6. november 2003 Gratulerer så mye med forlovelsen - og velkommen i klubben! Deilig å ha godt med tid til å planlegge det bryllupet man vil ha, selv om tiden går fort, noe jeg kan love deg. Føler ikke at det er lenge siden jeg ble forlovet og det var i 2001. Lykke til med bryllupsplanleggingen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå