Krykkjemo Skrevet 3. november 2003 #1 Del Skrevet 3. november 2003 Heisann...spennende med et nytt forum for adopsjon Vi er igang med vår første adopsjon, og har vaøgt Colombia som land. Gleder oss stort over dette, og ser fram til å kunne reise om ca 1 år for å hente hjem et nytt familiemedlem :D Håper dette forum blir brukt bra, og at vi kan hjelpe hverandre gjennom prosessen med å bli fler gjennom adopsjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 3. november 2003 #2 Del Skrevet 3. november 2003 Hei! Eg skal ikkje adoptere altså - i alle fall ikkje med det første... Synst berre det var flott med eit nytt forum - og så har eg eit venepar som har adoptert to barn frå Colombia! Aldeles nydelege ungar - og den første gongen var det ganske tøft for dei då dei henta barnet - han var to år, budde på ein grusom barneheim og var mishandla av sine biologiske foreldre... Dette var i Cali, kanskje den byen i verda med størst narkotikamisbruk i høve til folketalet... Så det kjennest nok ekstra godt for dei no at han er ein harmonisk og (relativt) sorglaus 13-åring! :D I alle fall - lukke til med føreståande adopsjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 3. november 2003 #3 Del Skrevet 3. november 2003 Noen jeg kjenner har adoptert 3 unger fra colombia, veldig kjekke fine barn. Jeg tror de måtte oppholde seg i colombia i rundt 4 uker for å vente på at søknaden skulle bli behandlet hos myndighetene (måtte sende søknad når de kom dit). Så reiste de til en vakker øy og var i 2 uker på ferie etterpå, for å bli kjent med babyen sin. Barna er visst av indianer-avstamning, de hadde den flekken i bakhodet da de var små. Alle barna ble adoptert da de var under 6 mnd. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ferske søkjarar Skrevet 4. november 2003 #4 Del Skrevet 4. november 2003 Heisann! Vi har byrja med adopsjonsprossesen. Vi har og bestemt oss for Colombia. Vi er ikkje komt lenger enn til sosialkontoret. Eg synest det tek lang tid, og vi er vel langt frå halveis i prossesen. Det hadde vert kjekt å komt i kontakt med andre i same situasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melissa Skrevet 5. november 2003 #5 Del Skrevet 5. november 2003 Hei, hei Vi er også Colombia søkere. Ble godkjent hos ICBF for noen mnd siden, og venter nå på distrikt og TELEFONEN!!!!!!! Gleder oss utrolig til å bli foreldre for første gang. Lykke til videre :D Klem fra Melissa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 16. november 2003 #6 Del Skrevet 16. november 2003 Hei! Vi har adoptert en nydelig gutt i fra Colombia. Det er et nydelig land, byen vi adoperte i fra er Cali. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå