AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #22 Skrevet 13. april 2011 Takk for en tråd som fikk meg til og føle meg litt mere normal:) Har alltid hatt dårlig selvtillit pga de små puppene mine Jeg er 70a - 75a Disse lignet veldig på mine: http://www.007b.info/b/breasts/o/ka-sm-npg.jpg Skulle ønske jeg hadde sånne her: http://www.007b.info/b/breasts/o/breasts-mj-npg.jpg Hvilken størrelse tror dere de er??
Gjest imli Skrevet 13. april 2011 #23 Skrevet 13. april 2011 (endret) Ingen har jo heilt like puppar, men desse ligna veldig på mine, men eg har nok litt større areolaer, og sjølve brystvorta er større pga amming... Eg brukar forresten 70C i BH. Endret 13. april 2011 av imli
Gjest Gjest Skrevet 13. april 2011 #24 Skrevet 13. april 2011 Takk for en tråd som fikk meg til og føle meg litt mere normal:) Har alltid hatt dårlig selvtillit pga de små puppene mine Jeg er 70a - 75a Disse lignet veldig på mine: http://www.007b.info/b/breasts/o/ka-sm-npg.jpg Skulle ønske jeg hadde sånne her: http://www.007b.info/b/breasts/o/breasts-mj-npg.jpg Hvilken størrelse tror dere de er?? What the fuck?!? Hva er galt med noen som helst av de fire puppene som du har lenket til?
Gjest Applestore Skrevet 13. april 2011 #25 Skrevet 13. april 2011 (endret) Jeg får bare opp linkene til TS og 2 til.. alt det andre får jeg forbidden på.. Mine ligner på disse, jeg bruker 70C/D http://www.007b.info/b/breasts/o/breasts-bl-or-npg.jpg Endret 13. april 2011 av Applestore
Gjest Cecilie . Skrevet 13. april 2011 #26 Skrevet 13. april 2011 Takk for en tråd som fikk meg til og føle meg litt mere normal:) Har alltid hatt dårlig selvtillit pga de små puppene mine Jeg er 70a - 75a Disse lignet veldig på mine: http://www.007b.info/b/breasts/o/ka-sm-npg.jpg Skulle ønske jeg hadde sånne her: http://www.007b.info/b/breasts/o/breasts-mj-npg.jpg Hvilken størrelse tror dere de er?? Jeg føler med deg, har akkurat samme BH-størrelse.. Men søte små pupper er jo ikke de verste puppene som fins.
Gjest Cecilie . Skrevet 13. april 2011 #27 Skrevet 13. april 2011 Jeg klarer ikke å åpne alle linkene.. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #28 Skrevet 13. april 2011 What the fuck?!? Hva er galt med noen som helst av de fire puppene som du har lenket til? Jeg som har postet bildene av de fire puppene (to par puppene). Innlegget som ble skrevet 17:46. Ikke noe rar form eller noe sånt på de, jeg er heldig der:) Og både venstre og høyre pupp er like store:) Heller ikke har jeg strekkmerker.. "Problemet" mitt er at jeg syns de er litt små Kanskje enda litt mindre enn det paret som jeg sa lignet velig på mine.. Men etter å ha sett alle bildene av de forskjellige puppene på siden så skjønner jeg nå at det at de er små ikke er noe å klage over:) Og de andre paret som jeg hadde bilde av var det abselutt ikke noe galt med, drømmepupper det :D
Gjest imli Skrevet 13. april 2011 #29 Skrevet 13. april 2011 Jeg som har postet bildene av de fire puppene (to par puppene). Innlegget som ble skrevet 17:46. Ikke noe rar form eller noe sånt på de, jeg er heldig der:) Og både venstre og høyre pupp er like store:) Heller ikke har jeg strekkmerker.. "Problemet" mitt er at jeg syns de er litt små Kanskje enda litt mindre enn det paret som jeg sa lignet velig på mine.. Men etter å ha sett alle bildene av de forskjellige puppene på siden så skjønner jeg nå at det at de er små ikke er noe å klage over:) Og de andre paret som jeg hadde bilde av var det abselutt ikke noe galt med, drømmepupper det :D Mine er ikkje noko særleg større, eg har berre større brystvorter... Som oftast er små til middels puppar penast, tykkjer eg. Når du ser bilete av photoshoppa glaumormodellar med silikonpuppar, så er ikkje det verkelegheita - det er ikkje slik store puppar ser ut på naturlege damer. Store puppar har mykje lettare for å henge enn mindre. Eg tykkjer at små puppar i 8 av 10 tilfeller er penare enn dei store (i alle fall etter å ha sett på denne sida).
Xaphan Skrevet 13. april 2011 #30 Skrevet 13. april 2011 Jeg kom ikke inn på alle linkene med en gang jeg heller, men for meg funka det å oppdatere ved å trykke på teksten/URLen etter du har gått inn på bildet og trykke enter. Altså oppdatere siden, bare manuelt og ikke via oppdater-knappen. Er jeg veldig uforståelig nå? 1
Gjest imli Skrevet 13. april 2011 #31 Skrevet 13. april 2011 Eg høgreklikka på biletet og klikka på "vis bilde", då kom kun det biletet fram, og eg kunne bruke url'en som link (viss det var noko meir forståeleg )
Personlig12 Skrevet 13. april 2011 #32 Skrevet 13. april 2011 Jøsses så mange rare pupper. Takk, der forsvant kompleksene mine jaffal. 1
Gjest imli Skrevet 13. april 2011 #33 Skrevet 13. april 2011 Jøsses så mange rare pupper. Takk, der forsvant kompleksene mine jaffal. Tykkjer det var ei kjempefin side eg - der kan folk sjå korleis naturlege puppar faktisk ser ut - nemleg utruleg ulike Det aller meste er normalt, og folk som har kompleksar for puppane sine har som regel heilt normale puppar, men dei har eit forvrengt bilete av kva som er normalt. Bra med slike sider, så folk får sjå at det ikkje er normalt å ha digre, spretne glamour-puppar
Personlig12 Skrevet 13. april 2011 #34 Skrevet 13. april 2011 Tykkjer det var ei kjempefin side eg - der kan folk sjå korleis naturlege puppar faktisk ser ut - nemleg utruleg ulike Det aller meste er normalt, og folk som har kompleksar for puppane sine har som regel heilt normale puppar, men dei har eit forvrengt bilete av kva som er normalt. Bra med slike sider, så folk får sjå at det ikkje er normalt å ha digre, spretne glamour-puppar Ja det var egentlig det jeg mente, beklager visst det kom ut litt feil. Det er jo ikke så ofte vi ser "normale" pupper, så det var faktisk helt ok å se at ikke alle har "perfekte" pupper. Jeg ser jo at jeg har normale pupper og ikke trenger å ha komplekser for de etter å ha sett denne siden, så veldig enig med deg :gjeiper:
Gjest imli Skrevet 13. april 2011 #35 Skrevet 13. april 2011 Ja det var egentlig det jeg mente, beklager visst det kom ut litt feil. Det er jo ikke så ofte vi ser "normale" pupper, så det var faktisk helt ok å se at ikke alle har "perfekte" pupper. Jeg ser jo at jeg har normale pupper og ikke trenger å ha komplekser for de etter å ha sett denne siden, så veldig enig med deg :gjeiper: Eg forstod det altså Eg tykkjer og det er fint å sjå at veldig få har (tilnærma) perfekte puppar - dei fleste har ein eller anna skavank Når eg ser alle desse bileta blir eg ganske fornøgd med mine, i grunn 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #36 Skrevet 13. april 2011 Mine pupper ligner også på disse 80 F her Mine ligner på disse.
Gjest Blubberella Skrevet 13. april 2011 #37 Skrevet 13. april 2011 Vanskelig å finne noen som ligner, men tror disse er ganske nært opp til mine: Puppene Jeg bruker 85E og er større i kroppen enn denne jenta, men puppene ligner temmelig mye på mine.
MilliVanilli Skrevet 13. april 2011 #38 Skrevet 13. april 2011 Unnskyld meg, men puppene mine ser utrolig mye bedre ut enn de puppene på den nettsiden der.. Fått spørsmål om jeg har silikon(fordi de er så faste), men puppene mine er helt naturlige! Skal sies at jeg enda er veldig ung, så mye kan skje. Bruker 65DD
AnonymBruker Skrevet 13. april 2011 #39 Skrevet 13. april 2011 Vanskelig å finne noen som ligner, men tror disse er ganske nært opp til mine: Puppene Jeg bruker 85E og er større i kroppen enn denne jenta, men puppene ligner temmelig mye på mine. Mine ligner også på disse. Bruker 70H/65J
akuaku Skrevet 13. april 2011 #40 Skrevet 13. april 2011 ALLE LINKENE FÅR JEG OPP "FOBIDDEN" Syyykt irriterende. Dette er jo interessant!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå