Gå til innhold

Hvilke pupper har du?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Man leser jo ofte her på Kvinneguiden om damer som bruker den og den størrelsen i BH. Og det varierer jo mye.

Dette er ikke ment som en tråd for å være ekkel, men bare for å se hva som faktisk er normalt.

En del tror nok at dette er idealet og forventer at jenter/damer skal ha sånne: http://www.skinnyvscurvy.com/wp-content/uploads/2010/04/Heidi-Montag-Reveals-Her-Plastic-Bikini-Body-2.jpg

denne siden er det ekte bilder av vanlige folk som er med på å gjøre "vanlige" pupper til et ikke tabubelagt tema.

Så gå inn på denne siden: http://www.007b.com/breast_gallery.php

Og finn et bilde av de puppene som ligner mest på dine.

Det er flere sider å velge mellom og mye naturlig å se.

Damer i alle aldre.

Skriv gjerne hvilken BH str du bruker.

Så hva er det "normale"?

Jeg kan begynne.

BH str: 70F

Bilde som ligner: http://www.007b.info/b/breasts/o/v-npg.jpg

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å kopiere link til riktig bilde, trykk høyreklikk og velg Kopier bildenettadressen.

Skrevet

Kikket gjennom alt, fant lite som lignet, men disse puppene er nok mest like. Mine sitter litt tettere sammen og har ikke så mørk aerola. Jeg bruker 60-65 i omkrets og C-E i cup.

AnonymBruker
Skrevet
Disseligner mest tror jeg. Bruker 70H.
AnonymBruker
Skrevet

403 forbidden access får jeg på linkene

• Liker 4
Skrevet

403 forbidden access får jeg på linkene

Det gjør jeg også

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

75 E

Men bhstørrelse sier veldig veldig lite siden det er ett faktum at kvinner flest går i feil BH. Jeg trodde jeg var en 80 C frem til jeg var innom spesialistforretning og ble målt.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Linkene funker for de fleste ser det ut som.

Men gå inn på Min lenke

Det er i alle fall linken til siden med bilder.

Skrevet

Fant faktisk ingen som liknet på mine, men jeg må virkelig si det hjelper å se andres bryster - ikke bare de som er symmetriske, faste(eventuelt lett hengende pga størrelse) med små areolaer og brystvorter.

Har alltid hatt et puppekompleks, men tror kanksje jeg må revurdere det ;)

• Liker 3
Skrevet

2/3 av puppene på de bildene var fæle.

Får meg faktisk til å føle meg bedre med de små puppene mine, er faktisk folk som har det verre enn meg.

• Liker 2
Skrevet

Fant ingen som lignet på mine :( Bruker 80 DD/E og puppene er faktisk en av av mine kroppsdeler jeg har fått mest skryt for. Det er de jeg er mest fornøyd med på kroppen :)

Gjest SnakeOil
Skrevet

Men for f heller da, ingen av bildelinkene fungerer, E og F og greier, også FUNKER IKKE LINKENE. :kjefte:

:popcorn:

• Liker 3
Skrevet

Kanskje en slags blanding av disse,disse og Disse? .

Fant ingen som lignet helt, men mine er runde, litt tette også peke de litt uteover :P haha

Puppene mine er det fineste ved meg :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...