Gjest SmallTalk Skrevet 14. april 2011 #21 Skrevet 14. april 2011 Hovedårsaken til eksem/hudlidelser osv er opphopning av syre i kroppen, og da må det balanseres med riktig kost. For noen vil små grep være nok, mens for andre vil det være nødvendig med større endringer. Jo, kosthold alene vil ta knekken på det, det er 100 % mulig hvis man er villig til å legge om kostholdet drastisk. Ei fra Island var alvorlig plaget av rosacea, hun fulgte Dr Young sine prinsipper om å spise basisk mat, borte ble det. Som sagt, det krever en del, men det er fullt mulig. Ja, du verden. Hva kan ikke en mirakelkur fikse? Det er bare ett problem med utsagnene dine. De holder ikke rot i virkeligheten, og det finnes ikke en eneste pålitelig norsk nettside som sier noe som helst om sammenheng mellom syreopphopning i kroppen og eksem. Eneste jeg finner er at Dr. Young er dømt for kvakksalveri, og at man dermed ikke kan ta hans forskning seriøst. Fint at det fungerte for venninna di, men la være å si at dette da garantert er noe som funker for alle. Det stemmer nemlig ikke. Kom også opp med en pålitelig kilde som sier at kosthold alene kan fjerne eksem. Da skal jeg vurdere å tro på deg. 1
Gjest Tjoms Skrevet 14. april 2011 #22 Skrevet 14. april 2011 Slutt å bruk ordet "kur", fordi det er jo nettopp det det ikke er! Da syns jeg du skal google litt mer, bruke youtube og se de mange vitnemål som finnes. Men samme det SmallTalk, du har bestemt deg for at det ikke virker, da skal jeg ikke snakke mer om det
Sugerøret Skrevet 14. april 2011 #23 Skrevet 14. april 2011 merklig at hudleger i dag ikke bruker denne "livsstilen" du henviser til Tjoms.? Virkelig rart synes jeg om det er alt som skal til for å bli kvitt eksem. Youtube som kilde? Kjære deg da... Eksem har altså ikke noe med at kroppen angriper seg selv ,bare at vi spiser feil syrer? Jøss her MÅ Jo verdens leger slenge av seg frakken og finne hver pasient de har hatt med eksem! Vi er reddet ,syrlig sagt. Sprøytetullball 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #24 Skrevet 14. april 2011 merklig at hudleger i dag ikke bruker denne "livsstilen" du henviser til Tjoms.? Virkelig rart synes jeg om det er alt som skal til for å bli kvitt eksem. Youtube som kilde? Kjære deg da... Eksem har altså ikke noe med at kroppen angriper seg selv ,bare at vi spiser feil syrer? Jøss her MÅ Jo verdens leger slenge av seg frakken og finne hver pasient de har hatt med eksem! Vi er reddet ,syrlig sagt. Sprøytetullball Tjoms har rett! Jeg ble selv frisk fra "uhelbredelig" sykdom ved hjelp av det her, men det er sikket placebo Fordi leger/hudleger ikke er i stand til å se viktigheten av kosthold, de vil medisinere, medisinere og medisinere. Hadde vi ikke "trengt" medisinene så hadde hele Big Pharma gått konkurs. Men kjære vene, fortsett å spis syreholdig mat, få eksem, smør på kortison, ta medisiner
Gjest Tjoms Skrevet 14. april 2011 #25 Skrevet 14. april 2011 Det her blir en diskusjon vi aldri bli enig i uansett. Jeg står for det jeg mener, og har ikke TS lyst til å teste det ut, så er det jo helt greit. Avfei gjerne alt Dr Young står for, men sett dere først inn i arbeidet hans først før dere dømmer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå