AnonymBruker Skrevet 12. april 2011 #1 Del Skrevet 12. april 2011 Hei, Noen som vet om en kan få støtte i fra staten til å legge silikon og evt kriterier osv? Er en 21 år gammel jente som ønsker silikon pga har ikke pupper i det hele tatt.. på forhånd takk for hjelpen:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FoxyFish Skrevet 12. april 2011 #2 Del Skrevet 12. april 2011 Du bør først og fremst ta kontakt med fastlegen din, selv om de færreste nok ser på det at man nesten ikke har pupper som en god nok grunn i seg selv. Hvorfor kan du ikke spare opp penger selv i stedet for å få dette dekket av staten med midler som er ment for å hjelpe folk med større problemer enn manglende pupper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fikira Skrevet 12. april 2011 #3 Del Skrevet 12. april 2011 Små pupper er ikke nok til å få det dekket. Og takk gud for det, uten å være frekk altså. Det er mer for de som har mistet ett bryst pga kreft og slike ting. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baben Skrevet 12. april 2011 #4 Del Skrevet 12. april 2011 Små pupper er ikke nok til å få det dekket. Og takk gud for det, uten å være frekk altså. Det er mer for de som har mistet ett bryst pga kreft og slike ting. De har hvertfall én pupp, hehe... i motsetning til de som er Helt flate. Men.. Jeg tror man skal ha en del psykiske plager for å få det dekket. Og ha vært masse til psykolog og sånt. Tror ikke det er lett å få det dekket av staten bare sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Synne Skrevet 21. juni 2011 #5 Del Skrevet 21. juni 2011 For det første så hjelper det ikke å gå til fastlege. Greit at det er en lege, men man må faktisk til en spesialist (plastikkirurgi klinikk) for å få svar på akkurat dette. Og for det andre, så har faktisk ei venninne av meg fått støtte pga. små pupper (flat). Det er ikke snakk om mye, men man sparer kanskje 8 - 10 000 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan9 Skrevet 21. juni 2011 #6 Del Skrevet 21. juni 2011 De har hvertfall én pupp, hehe... i motsetning til de som er Helt flate. Antar du ikke kjenner noen som har hatt brystkreft???!?!?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BabyBlue Skrevet 21. juni 2011 #7 Del Skrevet 21. juni 2011 Tror det må være en del psykiske problemer tilkoblet det for at det skal bli dekket. Men vet om en som fikk dekket en operasjon av nesen fordi det plaget hennes såpass psykisk at nesen var usymmetrisk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 22. juni 2011 #8 Del Skrevet 22. juni 2011 Det kan bli vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym12345 Skrevet 22. juni 2011 #9 Del Skrevet 22. juni 2011 Jeg har selv silikon,jeg var flat som en pannekake. Har nå størrelse b. Så tok ikke store. De som får det dekket dette er de som er brystkreftopererte eller har hatt andre sykdommer som har skadet brystkjertlene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym12345 Skrevet 22. juni 2011 #10 Del Skrevet 22. juni 2011 Kvinner med svære pupper får dekket av staten om de er tunge og har store problemer og jeg har hørt at om man ikke har utviklet bryster kan man også få dekket. Men jeg gjorde ikke det. Men kansje det hadde vert en ide og undersøke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. juni 2011 #11 Del Skrevet 27. juni 2011 Kvinner med svære pupper får dekket av staten om de er tunge og har store problemer og jeg har hørt at om man ikke har utviklet bryster kan man også få dekket. Men jeg gjorde ikke det. Men kansje det hadde vert en ide og undersøke? At vi med store bryster får dette dekket er jo av en grunn!!! Jeg er 23 år, str E og sliter virkelig med nakke, skuldre og rygg!! staten dekker dette kun for at vi ikke skal bli fysisk sykemeldt i værstefall urførtrygdet. Det er ikke det samme om man har små pupper. Kjøp deg noen inlegg på lindex!! Sorry for spydigheten, men for oss med store bryster er det vanskelig og få oprasjon, og få dette godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå