Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

12 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Strengt tatt er vel en MILF nettopp Mothers I'd Like to Fuck, så ja. En attraktiv mor er en MILF, uansett alder.

MILF - Wikipedia

Rent attraksjonsmessig er det ingenting som skiller en kvinne som er mor fra en jevnaldrende, barnløs kvinne. Man kan ikke utifra en kvinnes utseende vite om hun er eller ikke er mor.

Endret av Arabella
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et øyeblikk siden, Ragnar89 skrev:

Hun trenger ingenting! Hun er nydelig som hun er!

Takk,  det var veldig hyggelig sagt :)

 

 

Skjønte ikke hva du mente med "she needs the D" @Katten.2.0

Anonymkode: 72741...b8a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, Arabella skrev:

MILF - Wikipedia

Rent attraksjonsmessig er det ingenting som skiller en kvinne som er mor fra en jevnaldrende, barnløs kvinne. Man kan ikke utifra en kvinnes utseende vite om hun er eller ikke er mor.

... Øhhh? Dette strider jo ikke med noe som helst av det Katten skrev?

Anonymkode: 33027...800

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Arabella skrev:

MILF - Wikipedia

Rent attraksjonsmessig er det ingenting som skiller en kvinne som er mor fra en jevnaldrende, barnløs kvinne. Man kan ikke utifra en kvinnes utseende vite om hun er eller ikke er mor.

Når noen snakker om en milf så vet man at denne spesifikke kvinnen er mor. Ellers hadde man ikke kalt henne milf.

Anonymkode: e77ae...cd2

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når noen snakker om en milf så vet man at denne spesifikke kvinnen er mor. Ellers hadde man ikke kalt henne milf.

Anonymkode: e77ae...cd2

Det er ikke helt korrekt. Hele MILFbegrepet går ut fra at det er en generasjonsforskjell. Altså sønner som liker mødre, ikke 22åringer som liker 26 åringer som er mor. Da måtte det i så fall vært slik at den på 22 likte en på 42, da kunne hun kalles MILF.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Tasia skrev:

Mer kropp, mindre MILF-prat! 

Ja legg ut da? 

Anonymkode: 2b752...b5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Silfen skrev:

Det er ikke helt korrekt. Hele MILFbegrepet går ut fra at det er en generasjonsforskjell. Altså sønner som liker mødre, ikke 22åringer som liker 26 åringer som er mor. Da måtte det i så fall vært slik at den på 22 likte en på 42, da kunne hun kalles MILF.

Det er vel riktig, men hun jeg svarte mente at en milf ikke nødvendigvis trenger å være mor.

Anonymkode: e77ae...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samma faen dette vel?

MILF ELLER IKKE MILF

FILF ELLER IKKE FILF

Erre så jævla nøye??

Folk gidder jo ikke legge ut bilde her om dere skal henge dere opp i ordbetydning!!

Her kan dere fortsette diskusjonen! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel riktig, men hun jeg svarte mente at en milf ikke nødvendigvis trenger å være mor.

Anonymkode: e77ae...cd2

Ja, det har du jo rett i at ikke er korrekt heller. Hele begrepet oppstod vel fordi venner av barna til en kvinne fantaserte om gitte kvinne. Så originalt sett er vel en MILF en kvinne som har barn i tenårene og deres vennere finner henne pøkbar.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Silfen skrev:

Det er ikke helt korrekt. Hele MILFbegrepet går ut fra at det er en generasjonsforskjell. Altså sønner som liker mødre, ikke 22åringer som liker 26 åringer som er mor. Da måtte det i så fall vært slik at den på 22 likte en på 42, da kunne hun kalles MILF.

Nemlig! Takk, Silfen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Arabella skrev:

Kisskissbangbang er ingen MILF. Les deg opp på hva betegnelsen MILF betyr. Begrepet er fullstendig utvannet. I den feilaktige oppfatningen er jo alle kvinner som har født barn, en MILF, uansett alder.

Vel, det er jo sånn språket utvikler seg. Veldig snart er min bruk av ordet den korrekte bruken. Så får bare MILF'ene (i ordets rette forstand) irritere seg over språket til "ungdommene" så lenge. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Arabella skrev:

Nemlig! Takk, Silfen.

Hvor er bildet av deg, vackra? :)

Anonymkode: 15855...a87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når noen snakker om en milf så vet man at denne spesifikke kvinnen er mor. Ellers hadde man ikke kalt henne milf.

Anonymkode: e77ae...cd2

Hvis du og andre hadde giddet å lese den Wikipedia-artikkelen jeg siterte, ville vil ha unngått denne diskusjonen.

Sitat:

Den erotiske interessen som kommer til uttrykk i MILF kan for eksempel forklares med tenåringsgutters fascinasjon for venners attraktive mødre, eller med amerikanske menns ambivalente fascinasjon/forakt for seksuelt aktive alenemødre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl

MILF er unggutter som tenner seksuelt på MODNE damer , gjerne fra 35 og opp. At en 22 åring kaller en 22 årig jente som har født barn for MILF er feil begrep. Men det blir brukt hele tiden. Menn på min alder sier MILF til meg, men MILF er jo som Arabella sier, unggutter i tenårene som tenner og vil ha sex med mye eldre damer, som kunne vært moren deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Katten.2.0 skrev:

She needs the D!

(Klarte ikke holde meg. Skriftlig tourettes?)

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk,  det var veldig hyggelig sagt  D"

Anonymkode: 72741...b8a

Sier bare sannheten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ragnar89 skrev:

?

Hvis jeg skal tenke snuskete her, så kan det jo bety "dick".

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Arabella skrev:

Hvis du og andre hadde giddet å lese den Wikipedia-artikkelen jeg siterte, ville vil ha unngått denne diskusjonen.

Sitat:

Den erotiske interessen som kommer til uttrykk i MILF kan for eksempel forklares med tenåringsgutters fascinasjon for venners attraktive mødre, eller med amerikanske menns ambivalente fascinasjon/forakt for seksuelt aktive alenemødre.

 

2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

MILF er unggutter som tenner seksuelt på MODNE damer , gjerne fra 35 og opp. At en 22 åring kaller en 22 årig jente som har født barn for MILF er feil begrep. Men det blir brukt hele tiden. Menn på min alder sier MILF til meg, men MILF er jo som Arabella sier, unggutter i tenårene som tenner og vil ha sex med mye eldre damer, som kunne vært moren deres :)

Altså mødre og ikke en hvilken som helst attraktiv kvinne. 

Jeg skal slutte nå. :)

Anonymkode: e77ae...cd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...