Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, calavi skrev:

Jeg mener jeg leste et innlegg av deg her om dagen hvor du skrev at det var helt ok at du ikke var den smekreste på stranda etter som du var mor til to og greier... Men hallo? Blir jo ikke særlig mye mer schmekker enn det der! 

Er en grunn til at jeg ikke posta bilde av rumpa mi ... :ler: Men ah, takk! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Er en grunn til at jeg ikke posta bilde av rumpa mi ... :ler: Men ah, takk! :kyss:

Om rumpa henger fast på den kroppen der så står den sikkert i stil med resten ;)Du ser fantastisk ut! :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Tasia skrev:

Slenger meg på ben-trenden med mine fat legs. 

 

Haha tuller du? Hvis dette er feite ben er størstedelen av verdens befolkning sykelig overvektige. Skulle gjerne hatt ben som deg istedetfor mine chubby lår

Anonymkode: 1b344...320

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
33 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg har fått miniminimini-sideabs! I riktig lys og med riktig vinkel ... men de er der littegrann! 

Siden jeg ikke har noe annet sted å skryte litt så gjør jeg det her. :sjenert: 

20160511_195501.jpg

 

For øvig har ingen av dere to jentene tjukke lår. Dere er fine, og burde begynne å si dét til dere sjøl heller. Så mye mer konstruktivt! :smilyblomst:

Fy fasan, for en kropp! Perfeksjon! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

37 minutter siden, calavi skrev:

Om rumpa henger fast på den kroppen der så står den sikkert i stil med resten ;)Du ser fantastisk ut! :)

Tusen takk, løfter bikinisjøltillitten min et par hakk :ler:

31 minutter siden, Northernlight skrev:

Ønsker meg en sånn flat fin mage jeg og!

 

24 minutter siden, Tasia skrev:

Fy fasan, for en kropp! Perfeksjon! 

Presiserer igjen at det er heldig lys altså :smilyblomst:

20 minutter siden, Razorblade skrev:

Vil også være med på ben!

Image1.png

Ser ut som beina til ei lita dukke med de skoa og den skjørtekanten! Søtt! :) Og pene bein! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
1 time siden, Teriyaki skrev:

Mine lår er kraftigere enn dine. Likevel er de ikke feite, jeg er bare "velsignet" med litt kraftige lår. Uansett, du har ikke feite lår. Kanskje litt kraftig,  men pene lår.  

 

Du har sett deg blind på deg selv.  Slik jeg har sett meg blind på meg selv av og til. Føler meg regelmessig rimelig lubben,  uten at jeg nødvendigvis er det. 

"Kraftig" vil i denne sammenhengen kun være et litt penere ord for bælfeit. La oss bare kalle en spade for en spade. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Tasia skrev:

"Kraftig" vil i denne sammenhengen kun være et litt penere ord for bælfeit. La oss bare kalle en spade for en spade. 

Ok, du er HELT på bærtur, så derfor, og fordi jeg er smått beruset, så skal jeg dele mine lår. Dette er hvordan de ser ut etter vektnedgang og dagen kan ikke komme fort nok til jeg får fikset de, men det ser ut som det blir enda en sommer i bukser og strømpiser. Så kan du bare fortsette å klage, men vit at du faktisk ikke har noe å klage på!

 

 

flubbyflubby.jpg

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
1 minutt siden, Silfen skrev:

Ok, du er HELT på bærtur, så derfor, og fordi jeg er smått beruset, så skal jeg dele mine lår. Dette er hvordan de ser ut etter vektnedgang og dagen kan ikke komme fort nok til jeg får fikset de, men det ser ut som det blir enda en sommer i bukser og strømpiser. Så kan du bare fortsette å klage, men vit at du faktisk ikke har noe å klage på!

 

 

flubbyflubby.jpg

Lårene dine er MYE slankere enn mine og du har thigh gap :hjerte: Vær stolt, beina dine er flotte! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slankere ja, men hallo, de ser ut som de er 146 år gamle. Folk STIRRER når jeg går ute slik som på det bildet. Tviler på at det skjer deg.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Tasia skrev:

"Kraftig" vil i denne sammenhengen kun være et litt penere ord for bælfeit. La oss bare kalle en spade for en spade. 

Nei,  det er det ikke.  Men jeg har jo skjønt at det ikke vil fungere å overbevise deg.  Du har er feil kroppsbilde av deg selv,  og det er veldig synd. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Tasia skrev:

"Kraftig" vil i denne sammenhengen kun være et litt penere ord for bælfeit. La oss bare kalle en spade for en spade. 

Hadde du sett hennne hadde du aldri sagt at hun var i nærheten av kraftig. Hun er heit som bare det.

Når det er sagt så bør du faktisk passe kjeften din litt her inne. Du glemmer/ignorerer/bryr deg ikke om at du også kritiserer og eventuelt sårer andre når du kritiserer deg sjøl, og det er skikkelig usjarmerende.  

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har litt å gå på,  men..  

Snapchat-3605535390781004639.jpg

Anonymkode: 72741...b8a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
16 minutter siden, Silfen skrev:

Ok, du er HELT på bærtur, så derfor, og fordi jeg er smått beruset, så skal jeg dele mine lår. Dette er hvordan de ser ut etter vektnedgang og dagen kan ikke komme fort nok til jeg får fikset de, men det ser ut som det blir enda en sommer i bukser og strømpiser. Så kan du bare fortsette å klage, men vit at du faktisk ikke har noe å klage på!

 

 

flubbyflubby.jpg

Respect!!!! Det koster langt mer å poste løshud enn thightgap og stram sixpack. Flott! 💪 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Raven.WritingDesk skrev:

Respect!!!! Det koster langt mer å poste løshud enn thightgap og stram sixpack. Flott! 💪 

Det gjør faktisk vondt i sjelen. Om jeg hadde hatt en.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner ikke hvorfor det gjør vondt i sjela, Silfen. Det er jo flotte bein, og virkelig ingenting å skjemmes over. Du er heit fra topp til tå! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest noe tilfeldig
Et øyeblikk siden, Silfen skrev:

Det gjør faktisk vondt i sjelen. Om jeg hadde hatt en.

 Såklart du har en. Du valgte nettopp å blottlegge noe personlig og sårbart for at noen andre skulle få øynene opp for hvor heldige og tilfredse de bør være med sin egen kropp. Jeg bøyer meg i støvet kvinne, du er vakker og STERK i mine øyne, når du intuitivt gjør slike handlinger! Mih loves it 😍😘

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg har fått miniminimini-sideabs! I riktig lys og med riktig vinkel ... men de er der littegrann! 

Siden jeg ikke har noe annet sted å skryte litt så gjør jeg det her. :sjenert: 

For øvig har ingen av dere to jentene tjukke lår. Dere er fine, og burde begynne å si dét til dere sjøl heller. Så mye mer konstruktivt! :smilyblomst:

Du har en flott kropp! Jeg irriterer meg over alle engelske forkortelser eller hva det er. Hva betyr side-abs?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Arabella skrev:

Du har en flott kropp! Jeg irriterer meg over alle engelske forkortelser eller hva det er. Hva betyr side-abs?

Hehe. Det betyr at jeg begynner å se konturene av magemuskler (abs=magemuskler). :) Ordet side-abs var særdeles hjemmekomponert, så ikke rart du ikke skjønte det :ler:

Tusen takk for komplimentet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...