Arabella Skrevet 12. mai 2016 #12681 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) 12 minutter siden, Katten.2.0 skrev: Strengt tatt er vel en MILF nettopp Mothers I'd Like to Fuck, så ja. En attraktiv mor er en MILF, uansett alder. MILF - Wikipedia Rent attraksjonsmessig er det ingenting som skiller en kvinne som er mor fra en jevnaldrende, barnløs kvinne. Man kan ikke utifra en kvinnes utseende vite om hun er eller ikke er mor. Endret 12. mai 2016 av Arabella 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12682 Del Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, Ragnar89 skrev: Hun trenger ingenting! Hun er nydelig som hun er! Takk, det var veldig hyggelig sagt Skjønte ikke hva du mente med "she needs the D" @Katten.2.0? Anonymkode: 72741...b8a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12683 Del Skrevet 12. mai 2016 39 minutter siden, Arabella skrev: MILF - Wikipedia Rent attraksjonsmessig er det ingenting som skiller en kvinne som er mor fra en jevnaldrende, barnløs kvinne. Man kan ikke utifra en kvinnes utseende vite om hun er eller ikke er mor. ... Øhhh? Dette strider jo ikke med noe som helst av det Katten skrev? Anonymkode: 33027...800 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12684 Del Skrevet 12. mai 2016 42 minutter siden, Arabella skrev: MILF - Wikipedia Rent attraksjonsmessig er det ingenting som skiller en kvinne som er mor fra en jevnaldrende, barnløs kvinne. Man kan ikke utifra en kvinnes utseende vite om hun er eller ikke er mor. Når noen snakker om en milf så vet man at denne spesifikke kvinnen er mor. Ellers hadde man ikke kalt henne milf. Anonymkode: e77ae...cd2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. mai 2016 #12685 Del Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når noen snakker om en milf så vet man at denne spesifikke kvinnen er mor. Ellers hadde man ikke kalt henne milf. Anonymkode: e77ae...cd2 Det er ikke helt korrekt. Hele MILFbegrepet går ut fra at det er en generasjonsforskjell. Altså sønner som liker mødre, ikke 22åringer som liker 26 åringer som er mor. Da måtte det i så fall vært slik at den på 22 likte en på 42, da kunne hun kalles MILF. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 12. mai 2016 #12686 Del Skrevet 12. mai 2016 Mer kropp, mindre MILF-prat! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12687 Del Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, Tasia skrev: Mer kropp, mindre MILF-prat! Ja legg ut da? Anonymkode: 2b752...b5e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tasia Skrevet 12. mai 2016 #12688 Del Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Ja legg ut da? Anonymkode: 2b752...b5e Du først, kjære AB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12689 Del Skrevet 12. mai 2016 7 minutter siden, Silfen skrev: Det er ikke helt korrekt. Hele MILFbegrepet går ut fra at det er en generasjonsforskjell. Altså sønner som liker mødre, ikke 22åringer som liker 26 åringer som er mor. Da måtte det i så fall vært slik at den på 22 likte en på 42, da kunne hun kalles MILF. Det er vel riktig, men hun jeg svarte mente at en milf ikke nødvendigvis trenger å være mor. Anonymkode: e77ae...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Razorblade Skrevet 12. mai 2016 #12690 Del Skrevet 12. mai 2016 Samma faen dette vel? MILF ELLER IKKE MILF FILF ELLER IKKE FILF Erre så jævla nøye?? Folk gidder jo ikke legge ut bilde her om dere skal henge dere opp i ordbetydning!! Her kan dere fortsette diskusjonen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 12. mai 2016 #12691 Del Skrevet 12. mai 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det er vel riktig, men hun jeg svarte mente at en milf ikke nødvendigvis trenger å være mor. Anonymkode: e77ae...cd2 Ja, det har du jo rett i at ikke er korrekt heller. Hele begrepet oppstod vel fordi venner av barna til en kvinne fantaserte om gitte kvinne. Så originalt sett er vel en MILF en kvinne som har barn i tenårene og deres vennere finner henne pøkbar. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. mai 2016 #12692 Del Skrevet 12. mai 2016 10 minutter siden, Silfen skrev: Det er ikke helt korrekt. Hele MILFbegrepet går ut fra at det er en generasjonsforskjell. Altså sønner som liker mødre, ikke 22åringer som liker 26 åringer som er mor. Da måtte det i så fall vært slik at den på 22 likte en på 42, da kunne hun kalles MILF. Nemlig! Takk, Silfen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ferny Skrevet 12. mai 2016 #12693 Del Skrevet 12. mai 2016 3 timer siden, Arabella skrev: Kisskissbangbang er ingen MILF. Les deg opp på hva betegnelsen MILF betyr. Begrepet er fullstendig utvannet. I den feilaktige oppfatningen er jo alle kvinner som har født barn, en MILF, uansett alder. Vel, det er jo sånn språket utvikler seg. Veldig snart er min bruk av ordet den korrekte bruken. Så får bare MILF'ene (i ordets rette forstand) irritere seg over språket til "ungdommene" så lenge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12694 Del Skrevet 12. mai 2016 3 minutter siden, Arabella skrev: Nemlig! Takk, Silfen. Hvor er bildet av deg, vackra? Anonymkode: 15855...a87 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. mai 2016 #12695 Del Skrevet 12. mai 2016 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når noen snakker om en milf så vet man at denne spesifikke kvinnen er mor. Ellers hadde man ikke kalt henne milf. Anonymkode: e77ae...cd2 Hvis du og andre hadde giddet å lese den Wikipedia-artikkelen jeg siterte, ville vil ha unngått denne diskusjonen. Sitat: Den erotiske interessen som kommer til uttrykk i MILF kan for eksempel forklares med tenåringsgutters fascinasjon for venners attraktive mødre, eller med amerikanske menns ambivalente fascinasjon/forakt for seksuelt aktive alenemødre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 12. mai 2016 #12696 Del Skrevet 12. mai 2016 MILF er unggutter som tenner seksuelt på MODNE damer , gjerne fra 35 og opp. At en 22 åring kaller en 22 årig jente som har født barn for MILF er feil begrep. Men det blir brukt hele tiden. Menn på min alder sier MILF til meg, men MILF er jo som Arabella sier, unggutter i tenårene som tenner og vil ha sex med mye eldre damer, som kunne vært moren deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 12. mai 2016 #12697 Del Skrevet 12. mai 2016 1 time siden, Katten.2.0 skrev: She needs the D! (Klarte ikke holde meg. Skriftlig tourettes?) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ragnar89 Skrevet 12. mai 2016 #12698 Del Skrevet 12. mai 2016 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk, det var veldig hyggelig sagt D" Anonymkode: 72741...b8a Sier bare sannheten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arabella Skrevet 12. mai 2016 #12699 Del Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, Ragnar89 skrev: ? Hvis jeg skal tenke snuskete her, så kan det jo bety "dick". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2016 #12700 Del Skrevet 12. mai 2016 14 minutter siden, Arabella skrev: Hvis du og andre hadde giddet å lese den Wikipedia-artikkelen jeg siterte, ville vil ha unngått denne diskusjonen. Sitat: Den erotiske interessen som kommer til uttrykk i MILF kan for eksempel forklares med tenåringsgutters fascinasjon for venners attraktive mødre, eller med amerikanske menns ambivalente fascinasjon/forakt for seksuelt aktive alenemødre. 2 minutter siden, Mysticgirl skrev: MILF er unggutter som tenner seksuelt på MODNE damer , gjerne fra 35 og opp. At en 22 åring kaller en 22 årig jente som har født barn for MILF er feil begrep. Men det blir brukt hele tiden. Menn på min alder sier MILF til meg, men MILF er jo som Arabella sier, unggutter i tenårene som tenner og vil ha sex med mye eldre damer, som kunne vært moren deres Altså mødre og ikke en hvilken som helst attraktiv kvinne. Jeg skal slutte nå. Anonymkode: e77ae...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg