Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest noe tilfeldig

Ikke så glad i å vise kropp, men @Silfen så ble jeg inspirert; sterk og stor damekropp: *borte*

Endret av noe tilfeldig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ikke så glad i å vise kropp, men @Silfen så ble jeg inspirert; sterk og stor damekropp: 

image.jpg

Nydelig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
27 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Hadde du sett hennne hadde du aldri sagt at hun var i nærheten av kraftig. Hun er heit som bare det.

Når det er sagt så bør du faktisk passe kjeften din litt her inne. Du glemmer/ignorerer/bryr deg ikke om at du også kritiserer og eventuelt sårer andre når du kritiserer deg sjøl, og det er skikkelig usjarmerende.  

Jeg snakket om meg selv, ikke Teriyaki. Og det er beklagelig hvis andre tror jeg mener noe slikt om dem hvis de ligner på meg, jeg prater kun om egen kropp, ikke andres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev:

Ikke så glad i å vise kropp, men @Silfen så ble jeg inspirert; sterk og stor damekropp: 

image.jpg

Flott damekropp, og veldig søt plassering av føttene. Fikk sånn Pippi-vibber. Herlig. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, Tasia skrev:

Jeg snakket om meg selv, ikke Teriyaki. Og det er beklagelig hvis andre tror jeg mener noe slikt om dem hvis de ligner på meg, jeg prater kun om egen kropp, ikke andres. 

Det funker jo ikke sånn. Poster du bilde og kaller deg sjøl tjukk så kaller du jo også alle som er på størrelse med deg eller større tjukk. 

Jeg tror ikke du mener å være ekkel, altså, og du er flink til å si positivt ting om andre. Da er det synd at du senere annulerer komplimentene ved å snakke ned deg sjøl (og dermed andre). Vær snill mot deg sjøl! :)

Endret av kisskissbangbang
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tasia
6 minutter siden, kisskissbangbang skrev:

Det funker jo ikke sånn. Poster du bilde og kaller deg sjøl tjukk så kaller du jo alle som er på størrelse med deg eller større også tjukk. 

Jeg tror ikke du mener å være ekkel, altså, og du er flink til å si positivt ting om andre. Da er det synd at du senere annulerer komplimentene ved å snakke ned deg sjøl (og dermed andre). Vær snill mot deg sjøl! :)

Jeg burde absolutt ha ordlagt meg annerledes, det beklager jeg. Men det som for andre kan være ment/framstå som kompliment, oppfattes som løgn for meg. Jeg skal slutte nå :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Razorblade skrev:

Vil også være med på ben!

Image1.png

Tuller du med oss nå, eller har du gjennomgått kjønnsskifte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, Arabella skrev:

:klo:

Anonymkode: e77ae...cd2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

:klo:

Razorblade er mann. Bena på bildet ser ikke akkurat ut som manneben. :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
48 minutter siden, Tasia skrev:

Det er så barnslig og ikke minst dårlig stil å svare på komplimenter med "nei hehehe huff feit".  Du skal for all del få mene det, men når noen gir deg et kompliment er det fordi de synes du er fin, ikke fordi de har lyst til å lese side opp og ned om at du ikke er enig. Hvis du bryr deg det minste om å framstå som høflig anbefaler jeg deg heretter å skrive "TAKK", og ferdig med det. 

Anonymkode: 33027...800

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Silfen skrev:

Ok, du er HELT på bærtur, så derfor, og fordi jeg er smått beruset, så skal jeg dele mine lår. Dette er hvordan de ser ut etter vektnedgang og dagen kan ikke komme fort nok til jeg får fikset de, men det ser ut som det blir enda en sommer i bukser og strømpiser. Så kan du bare fortsette å klage, men vit at du faktisk ikke har noe å klage på!

Bena dine er bare bevis på hvor flink du har vært!! Burde ikke skammes, men skjønner hva du føler/sier når samfunnet sier det er en måte å se ut på. Kjempebra jobbet!

Endret av Adara
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924
2 timer siden, Silfen skrev:

Ok, du er HELT på bærtur, så derfor, og fordi jeg er smått beruset, så skal jeg dele mine lår. Dette er hvordan de ser ut etter vektnedgang og dagen kan ikke komme fort nok til jeg får fikset de, men det ser ut som det blir enda en sommer i bukser og strømpiser. Så kan du bare fortsette å klage, men vit at du faktisk ikke har noe å klage på!

Du er inspirerende Silfen. Du ser rå ut! Utrolig bra jobba 🙌💪 Kan jeg spørre hva du starta med?

3 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg har fått miniminimini-sideabs! I riktig lys og med riktig vinkel ... men de er der littegrann! 

Siden jeg ikke har noe annet sted å skryte litt så gjør jeg det her. :sjenert: 

For øvig har ingen av dere to jentene tjukke lår. Dere er fine, og burde begynne å si dét til dere sjøl heller. Så mye mer konstruktivt! :smilyblomst:

Drømmemagen!  Du ser bra ut 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Arabella skrev:

Hahaha! Nei det er nok mine ben!

Men det var etter at jeg var drag i fjor.  Vannvittigste dagen i mitt liv tror jeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Ahaaa...hadde ikke jeg fått med meg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bruker83924

Bildene er fra noen år tilbake,  da jeg var noen kilo slankere. Målet er å komme seg tilbake til da! 

Endret av SophiaLoren
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke først gang du tar feil!!  Som du gjør nå! Det er mine manneben!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, kisskissbangbang skrev:

Jeg har fått miniminimini-sideabs! I riktig lys og med riktig vinkel ... men de er der littegrann! 

Siden jeg ikke har noe annet sted å skryte litt så gjør jeg det her. :sjenert: 

For øvig har ingen av dere to jentene tjukke lår. Dere er fine, og burde begynne å si dét til dere sjøl heller. Så mye mer konstruktivt! :smilyblomst:

Daaaaaaaajum!

Sjærstn min er den fineste her inne!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...