Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest FruKG

FruKG, du er fantastisk! :laugh:

2nd dat.

Drit nå i alle som hater dere her. Har registrert at det er mange av de.

Det er vel bare å si:

attachicon.gifhaters.jpg

Tusen takk :) Jeg prøver å overse "ondskapsfulle" kommentarer. Som jeg har skrevet før så er det jo bare å sende meg en PM om dere har spørsmål til klesstilen min eller noe annet. Det er bedre enn at det alltid skal bli så mye spekulering i det ene eller andre i denne tråden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tusen takk :) Jeg prøver å overse "ondskapsfulle" kommentarer. Som jeg har skrevet før så er det jo bare å sende meg en PM om dere har spørsmål til klesstilen min eller noe annet. Det er bedre enn at det alltid skal bli så mye spekulering i det ene eller andre i denne tråden.

Det er bare å overse det. Du har mange som liker deg her inne :blomst:

Anonymous poster hash: b0c4a...4cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp , jeg blør. Bør jeg ringe jeg ringe ambulansen før jeg havner i grava? Føler meg svimmel, kan det komme av dette blodtapet ? :

3vcy0.png

Endret av WubWub
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Hjelp , jeg blør. Bør jeg ringe jeg ringe ambulansen før jeg havner i grava? Føler meg svimmel, kan det komme av dette blodtapet ? :

3vcy0.png

Æsj, du har teite lårhår

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, du har teite lårhår

sånn er det å være mann med stor M

Endret av WubWub
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn er det være mann med stor M

Trodde du hadde mensen jeg :laugh:

Anonymous poster hash: 31554...bbc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde du hadde mensen jeg :laugh:

Anonymous poster hash: 31554...bbc

da hadde jeg blødd fra fitta mi som jeg ikke har istedetfor leggen min :laugh: sånn går det når man prøver 240 kg i benpress

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg hadde besvimt hadde jeg blødd sånn.. blir supper svimmel og kvalm av blod. Ikke andre sitt, kun mitt eget.. :P

Endret av Dark Angelina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Hvorfor ringer etter ambulanse etter et lite skrubbsår? En mann med stor M (som du selv sier) takler vel litt blod? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Hvorfor ringer etter ambulanse etter et lite skrubbsår? En mann med stor M (som du selv sier) takler vel litt blod? ;)

Ekte menn tør å vise følelser må du skjønne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mulig jeg hadde besvimt hadde jeg blødd sånn.. blir supper svimmel og kvalm av blod. Ikke andre sitt, kun mitt eget.. :P

jeg løste problemet, vanligvis trener jeg med 200kgx3 benpress. men igår var jeg litt full på treningsstudio så jeg tenkte jeg skulle sette ny rekord, så jeg la på 40 ekstra kilo. Når jeg først bestemmer meg for noe så skal jeg gjøre det, så jeg pressa ivei, alt sinnet over at mine foreldre døde for noen år siden skyldte over meg, og jeg pressa meg til 240kgx3 så sprakk huden bak begge leggene mine.

men overlever det. overlever det meste. terminator 2015

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg løste problemet, vanligvis trener jeg med 200kgx3 benpress. men igår var jeg litt full på treningsstudio så jeg tenkte jeg skulle sette ny rekord, så jeg la på 40 ekstra kilo. Når jeg først bestemmer meg for noe så skal jeg gjøre det, så jeg pressa ivei, alt sinnet over at mine foreldre døde for noen år siden skyldte over meg, og jeg pressa meg til 240kgx3 så sprakk huden bak begge leggene mine.

men overlever det. overlever det meste. terminator 2015

Wow.. litt av en historie da. Kanskje du skal ta det litt roligere neste gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ekte menn tør å vise følelser må du skjønne.

sier du som hetser en mann for å ha hår på låra og leggene

Endret av WubWub
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow.. litt av en historie da. Kanskje du skal ta det litt roligere neste gang?

neh, for å bygge muskler så må man bryte ned muskler. jo hardere du presser deg på trening , jo større muskler får du. så når jeg trener styrke og jeg kjenner jeg ikke greier mer så pleier jeg forestille meg alle menneskene som har dødd fra meg i livet, det vekker enorm sinne og testosteron pumpes ut i blodet slik at jeg kan løfte mye tyngre med flere repitisjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neh, for å bygge muskler så må man bryte ned muskler. jo hardere du presser deg på trening , jo større muskler får du. så når jeg trener styrke og jeg kjenner jeg ikke greier mer så pleier jeg forestille meg alle menneskene som har dødd fra meg i livet, det vekker enorm sinne og testosteron pumpes ut i blodet slik at jeg kan løfte mye tyngre med flere repitisjoner.

Adrenalin og sinne pleier å hjelpe, ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Adrenalin og sinne pleier å hjelpe, ja..

ja. det er bedre at jeg lar adrenalinet og sinnet gå utover vekter enn dere mennesker er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja. det er bedre at jeg lar adrenalinet og sinnet gå utover vekter enn dere mennesker er det ikke?

Selvfølgelig! Beundrer at du har funnet en måte å få det ut på jeg da. Det er ikke alltid like lett for noen å finne en måte å bearbeide slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG, bare lyst til å fortelle om benkpressen sin....



Anonymous poster hash: 79c91...f8b
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG, bare lyst til å fortelle om benkpressen sin.... Anonymous poster hash: 79c91...f8b

Han snakker om benpress (leg press).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...