Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for det!

Fra Sept-Jul var det mye studier, reising og utenom sportslige aktiviteter på agendaen så da ble det eksepsjonelt lite trening. Beste treningen var vel å holde vinglasset og cardio treningen i senga. :laugh:

Hadde vel litt grunnlag da jeg jeg trente endel i fjor, men føler "formen" kommer ganske fort når man bare setter i gang.

Nå er det over og snart sommer så da må vi jo "uppe gamet" så nå er det 4-5, må bare få litt mer kontroll på kosthold og livsstil. Luke vekk alkoholen litt og få skikkelig søvn. Har sommerferie fra 1 Juni så nå er jeg jo i rute.

Målet er bare å komme meg opp fra 70-75 KG og få ned fettprosenten til rundt 10%.

Kjører MI40 programmet (kan googles).

Hva er galt?

Er bare ikke alle som liker veldig store menn

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Stinky

Takk for det!

Fra Sept-Jul var det mye studier, reising og utenom sportslige aktiviteter på agendaen så da ble det eksepsjonelt lite trening. Beste treningen var vel å holde vinglasset og cardio treningen i senga. :laugh:

Hadde vel litt grunnlag da jeg jeg trente endel i fjor, men føler "formen" kommer ganske fort når man bare setter i gang.

Nå er det over og snart sommer så da må vi jo "uppe gamet" så nå er det 4-5, må bare få litt mer kontroll på kosthold og livsstil. Luke vekk alkoholen litt og få skikkelig søvn. Har sommerferie fra 1 Juni så nå er jeg jo i rute.

Målet er bare å komme meg opp fra 70-75 KG og få ned fettprosenten til rundt 10%.

Kjører MI40 programmet (kan googles).

Hva er galt?

Ikke noe annet enn at jeg foretrekker slankere menn med mindre muskler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare ikke alle som liker veldig store menn

Ikke noe annet enn at jeg foretrekker slankere menn med mindre muskler.

Så jeg fra nå av fint kommentere at jeg ikke synes en jente sitt bilde her er noe for meg, for hun har for stor/ for lite rumpe eller for store/for små pupper?

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg fra nå av fint kommentere at jeg ikke synes en jente sitt bilde her er noe for meg, for hun har for stor/ for lite rumpe eller for store/for små pupper?

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

skrivefeil, mente:

Så fra nå av kan jeg fint kommentere........

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så jeg fra nå av fint kommentere at jeg ikke synes en jente sitt bilde her er noe for meg, for hun har for stor/ for lite rumpe eller for store/for små pupper?

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

Han spurte. Lov å svare.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stinky

Så jeg fra nå av fint kommentere at jeg ikke synes en jente sitt bilde her er noe for meg, for hun har for stor/ for lite rumpe eller for store/for små pupper?

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

Brukeren spurte jo om det var "innafor" eller ikke.

Og negative kommentarer pga andre preferanser dukker opp stadig vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må få lov til å ha en mening. Noen liker spinkel, andre liker litt pondus. Jeg trodde bare ikke det så "stort" ut...

It ain't easy being cheesy, her på KG. :fnise:

Endret av Charmander
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så jeg fra nå av fint kommentere at jeg ikke synes en jente sitt bilde her er noe for meg, for hun har for stor/ for lite rumpe eller for store/for små pupper?

Anonymous poster hash: 79c91...f8b

Svar det du vil, du

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det!

Fra Sept-Jul var det mye studier, reising og utenom sportslige aktiviteter på agendaen så da ble det eksepsjonelt lite trening. Beste treningen var vel å holde vinglasset og cardio treningen i senga. :laugh:

Hadde vel litt grunnlag da jeg jeg trente endel i fjor, men føler "formen" kommer ganske fort når man bare setter i gang.

Nå er det over og snart sommer så da må vi jo "uppe gamet" så nå er det 4-5, må bare få litt mer kontroll på kosthold og livsstil. Luke vekk alkoholen litt og få skikkelig søvn. Har sommerferie fra 1 Juni så nå er jeg jo i rute.

Målet er bare å komme meg opp fra 70-75 KG og få ned fettprosenten til rundt 10%.

Kjører MI40 programmet (kan googles).

Hva er galt?

Det går nok an å kombinere med et greit sosialt. Så lenge man tvinger i seg mat og til å trene også dagen derpå, så tror jeg det går greit. Men det er tomme kalorier, ja.

Meg med "scumbag" pose. :P

post-88074-0-95124700-1426636767_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Det går nok an å kombinere med et greit sosialt. Så lenge man tvinger i seg mat og til å trene også dagen derpå, så tror jeg det går greit. Men det er tomme kalorier, ja.

Meg med "scumbag" pose. :P

attachicon.gif9284kp19.jpg

Du ser bra ut, SynPhy. Men kan jeg få si at innsiden er mye finere enn musklene dine? Glad i deg. <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anonym2233

Det går nok an å kombinere med et greit sosialt. Så lenge man tvinger i seg mat og til å trene også dagen derpå, så tror jeg det går greit. Men det er tomme kalorier, ja.

Meg med "scumbag" pose. :P

Ser bra ut!! 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest FruKG

Det går nok an å kombinere med et greit sosialt. Så lenge man tvinger i seg mat og til å trene også dagen derpå, så tror jeg det går greit. Men det er tomme kalorier, ja.

Meg med "scumbag" pose. :P

attachicon.gif9284kp19.jpg

Smashing :wow:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk, dere! Love you too, C! :)

Du ser bra ut, SynPhy. Men kan jeg få si at innsiden er mye finere enn musklene dine? Glad i deg. <3

Ser bra ut!!

Smashing :wow:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går nok an å kombinere med et greit sosialt. Så lenge man tvinger i seg mat og til å trene også dagen derpå, så tror jeg det går greit. Men det er tomme kalorier, ja.

Meg med "scumbag" pose. :P

Hehehe, det er så gøy med sånne som tar den posen der seriøst, når de feks dytter nevene inn under biceps, så den skal tyter mer ut :ler:

Må bare poste engang til her for en egoboost. Innafor?

Bra med muskler på dere begge to. Jeg syns det er kult! Hadde jeg ikke hatt så helvetes mye kardio hver dag, hadde jeg også prøvd å bygge meg litt større.

Endret av Yme
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe, det er så gøy med sånne som tar den posen der seriøst, når de feks dytter nevene inn under biceps, så den skal tyter mer ut :ler:

Nå gjorde jeg ikke det her, men det går nok an å villede på den måten, ja. Men da er det ganske avslørende. Men strammet gjorde jeg, seff. :P

Hvor mye kardio har du for dag? Viktig mes kardio hver dag. Det gir mer overskudd, men det kommer antakeligvis på mengden, of course.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...