Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Godjente
Skrevet

Det går nok an å kombinere med et greit sosialt. Så lenge man tvinger i seg mat og til å trene også dagen derpå, så tror jeg det går greit. Men det er tomme kalorier, ja.

Meg med "scumbag" pose. :P

attachicon.gif9284kp19.jpg

Make my day ;) Kjempekjekk ung mann med særdeles pen kropp!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Make my day ;) Kjempekjekk ung mann med særdeles pen kropp!

Thank you. ^^

Skrevet

Hot! :rodmer:

I.A.R. 81 Romansk jagerfly fra andre verdenskrig laget i 1940 og 41. Eksepsjonell manu.....åja feil emne

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det bare meg eller er dette skikkelig fjortiss-opplegg.

Tenker da på de tørre komplimentene på noe man ikke ser alt av. En bar rygg? Seriøst? *hot rygg* *fina* +++

Hilsen 21 år gammel jente som drev på slikt når jeg og venner hang på biip.no, lol?

Anonymous poster hash: 82615...882

• Liker 10
Skrevet

Tenker da på de tørre komplimentene på noe man ikke ser alt av. En bar rygg? Seriøst? *hot rygg* *fina* +++

Hilsen 21 år gammel jente som drev på slikt når jeg og venner hang på biip.no, lol?

Fin rygg, sant? Surpomp

• Liker 3
Skrevet

Hva driver du på med i dag da mener du?

• Liker 1
Skrevet (endret)

Like "fjortiss" som å bruke ordet "lol".... Endret av godtesyk
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sexy du er :)

Du skulle bare visst du, fru KG :lur:

Anonymous poster hash: b2bfa...414

Gjest FruKG
Skrevet

Du skulle bare visst du, fru KG :lur:

Anonymous poster hash: b2bfa...414

Ja det skulle jeg gjerne. Sukk :fnise:

Skrevet

Nå er det jo lenge siden sist jeg postet noe her :)

attachicon.giffkl.jpg

du ser både flott, fin og sunn ut :)

• Liker 1
Skrevet

Hvor mye kardio har du for dag? Viktig mes kardio hver dag. Det gir mer overskudd, men det kommer antakeligvis på mengden, of course.

Det blir ganske mye. Starter dagen med styrketrening, og en halvtime til en time med intervaller og jogging, og så banker jeg boksesekken til jeg ikke syns det er gøy mer, noe som kan ta alt fra en halvtime til bortimot 3 timer.

Når jeg er ferdig med det, går jeg hjem og spiser så mye jeg greier, får jeg drar på trening igjen, og da er det en og en halv time med MMA.

Dette er sånn omtrent hver dag, med unntak av fredag, for da er det yoga.

Skal jeg få i meg nok til å bygge noe, må jeg ha godt over 4000 kalorier, og så mye greier jeg bare ikke å få i meg. Hvis jeg skal spise etter sultfølelsen, blir det under 2000 kalorier, og da dør jeg jo, om det skjer over lengre tid :ler:

• Liker 2
Skrevet

Nå er det jo lenge siden sist jeg postet noe her :)

attachicon.giffkl.jpg

Marry me :blomst::fnise:

• Liker 1
Skrevet

Det blir ganske mye. Starter dagen med styrketrening, og en halvtime til en time med intervaller og jogging, og så banker jeg boksesekken til jeg ikke syns det er gøy mer, noe som kan ta alt fra en halvtime til bortimot 3 timer.Når jeg er ferdig med det, går jeg hjem og spiser så mye jeg greier, får jeg drar på trening igjen, og da er det en og en halv time med MMA.Dette er sånn omtrent hver dag, med unntak av fredag, for da er det yoga.Skal jeg få i meg nok til å bygge noe, må jeg ha godt over 4000 kalorier, og så mye greier jeg bare ikke å få i meg. Hvis jeg skal spise etter sultfølelsen, blir det under 2000 kalorier, og da dør jeg jo, om det skjer over lengre tid :ler:

Oi, det var neimen ikke beskjedent. MMA, ja. Det er faen det nifse greier. Er du flink? Har blitt lært noen knep selv, men sparre tør jeg ikke. Kan jo risikere å bli skadet, og da kan det fort gå hull på ballongene mine. x)

• Liker 1
Gjest FruKG
Skrevet

Marry me :blomst::fnise:

Gjerne, men polygami er vel ikke lov i Norge? :)

• Liker 1
Skrevet

Satan du er svær, Synap! :sjokkert: Ser bra ut, på en litt fascinerende måte.

Unnskyld språket, btw! :blomst:

Skrevet

Satan du er svær, Synap! :sjokkert: Ser bra ut, på en litt fascinerende måte.

Unnskyld språket, btw! :blomst:

Takk, I guess. :hug:

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...