Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Gjest Runforit
Skrevet

har jeg vært opp ned flere ganger? Haha.. tror jeg har vært riktig vei de andre gangene :fnise:

Sist jeg så deg slo du hjul :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Runforit
Skrevet (endret)

Dobbelpost

Endret av Runforit
Gjest Runforit
Skrevet

Fordi hun får trekke inn magen og vise ribbein det

Konstruktivt.

• Liker 3
Skrevet

Sist jeg så deg slo du hjul :P

Er ikke så sikker på at det var meg... har ingen bilder av meg selv mens jeg slår hjul :P Er ikke så god på det :P Haha

Gjest Runforit
Skrevet

Er ikke så sikker på at det var meg... har ingen bilder av meg selv mens jeg slår hjul :P Er ikke så god på det :P Haha

Kanskje ikke hjul, men var på stranden og du var opp ned, haha! Smashing kropp da 😄

Skrevet

Kanskje ikke hjul, men var på stranden og du var opp ned, haha! Smashing kropp da 😄

Har "bare" lagt ut tre bilder før i denne tråden og de er alle riktig vei.. men samme kan det nå være :)

Gjest Runforit
Skrevet

Har "bare" lagt ut tre bilder før i denne tråden og de er alle riktig vei.. men samme kan det nå være :)

Hmm, da er det nok en annen ja 😄 Kan jeg få se rett vei bildet? ❤️

Skrevet (endret)

Hmm, da er det nok en annen ja Kan jeg få se rett vei bildet? ❤️

Noe pløsete og vannete form for en mnd siden ca men her :

*borte*

Endret av Lizliz
  • Liker 2
Skrevet

Du er godt trent Hva trener du?

Takk skal du ha :) Olympisk vektløfting for tiden :)

• Liker 1
Gjest Runforit
Skrevet

Takk skal du ha :) Olympisk vektløfting for tiden :)

Damn! Imponert 😄

• Liker 2
Skrevet

Så ikke dette før nå, men takk begge to :) Var så fornøyd med bildet, så tenke jeg kunne legge det ut her en liten stund :)

Fantastisk bilde Lizliz

^Trådens beste bilde.

Skrevet (endret)

Grøsser med tanken på at sommeren er over :grine::grine::grine:

edit fjernet

Endret av Alja
  • Liker 3
Gjest HarryDotter
Skrevet

Grøsser med tanken på at sommeren er over :grine::grine::grine:

Den er forhåpentlig ikke heeeeelt over enda :troest: ....August kan bli fin og varm den :)...håper jeg iallefall

Skrevet

Ja sommeren er ferdig :( er ganske lei meg.

Sommeren for meg 2014 har vært knallbra i Fredrikstad med masse varme og kos.

T.o.m var det masse nydelige damer rundt meg ;)

Skrevet

Fredrikstad har vært herlig i år, ja. Men ikke sikkert sommeren er over enda, mener å ha lest at varmen skal holde seg ut september. :)

Gjest HarryDotter
Skrevet

Fredrikstad har vært herlig i år, ja. Men ikke sikkert sommeren er over enda, mener å ha lest at varmen skal holde seg ut september. :)

Nettopp! Det leste jeg også....får håpe de har rett i det. Har vært tidenes sommer for min del, værmessig......

Skrevet

Nettopp! Det leste jeg også....får håpe de har rett i det. Har vært tidenes sommer for min del, værmessig......

Samme her. Skulle bare ønske jeg jobbet mindre på de fine dagene. :P
Gjest HarryDotter
Skrevet

Samme her. Skulle bare ønske jeg jobbet mindre på de fine dagene. :P

:grine: :grine: :grine: .....har jobbet livet av meg jeg også

Skrevet

Du er også fra Fredrikstad?

Jepp, det var ikke langt unna, at jeg bare gikk fra jobben hjem for å kose meg. Bare til å komme seg til byen og kose meg der. Pengene gikk ganske fort opp i denne tiden når det var varmt, 1,2 3 plutselig var det opptil 10 øl he he.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...