Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er også fra Fredrikstad?

Jepp, det var ikke langt unna, at jeg bare gikk fra jobben hjem for å kose meg. Bare til å komme seg til byen og kose meg der. Pengene gikk ganske fort opp i denne tiden når det var varmt, 1,2 3 plutselig var det opptil 10 øl he he.

Har sommerhytte der, så er der så mye som mulig i ferien. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig da, men da for du si ifra neste sommer hehe :) Garantert blir det igjen like varmt som i 2014, ville vært ganske koselig å bli kjent med folk fra KG :)

Har sommerhytte der, så er der så mye som mulig i ferien. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig da, men da for du si ifra neste sommer hehe :) Garantert blir det igjen like varmt som i 2014, ville vært ganske koselig å bli kjent med folk fra KG :)

Kanskje kanskje. Kanskje du allerede har sett meg i Fredrikstad også. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det ja! Vet ikke helt hvordan du ser ut, kan hendte at jeg har sett ukjente folk.

Kanskje kanskje. Kanskje du allerede har sett meg i Fredrikstad også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor fjernet du det? :(

gidder ikke ha to liggende ute samtidig, også er jeg ikke så fornøyd med kroppen min der som jeg er på det andre bildet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gidder ikke ha to liggende ute samtidig, også er jeg ikke så fornøyd med kroppen min der som jeg er på det andre bildet ;)

Jaja, skal man dømme etter bildet du allerede har lagt ut så ser du sannsynligvis bedre ut enn de fleste selv i en dårlig periode...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Jaja, skal man dømme etter bildet du allerede har lagt ut så ser du sannsynligvis bedre ut enn de fleste selv i en dårlig periode...

Hahaha....skulle til å si at selv om hun ikke er så fornøyd med det gamle bilde, så kunne det jo hende du og flere ville ha syntes det var pent :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, skal man dømme etter bildet du allerede har lagt ut så ser du sannsynligvis bedre ut enn de fleste selv i en dårlig periode...

Ja man er vel sin verste kritiker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmmm siste post var postet 11 august kl 17:45.

Jenter hva er det som skjer med dere :P

Det er ikke et fesjå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Begynner? Syns nå den ser ganske så perfekt ut.

Fornøyd med den nå altså, men den kommer nok til å bli mer definert av seg selv pga treningstypen jeg driver med. Er mye rygg uten å trene den isolert :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...