Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Her er mitt ben. Hva syns dere om det? Har jeg for tykke lår? Burde jeg få meg kneskålimplantat? Hvilke produkter kan jeg kjøpe for å kamuflere den føflekken midt på leggen?

post-83806-0-55994000-1406373739_thumb.j

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest iGirl

Her er mitt ben. Hva syns dere om det? Har jeg for tykke lår? Burde jeg få meg kneskålimplantat? Hvilke produkter kan jeg kjøpe for å kamuflere den føflekken midt på leggen?

Jeg foreslår amputasjon :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Newbitch

Her er mitt ben. Hva syns dere om det? Har jeg for tykke lår? Burde jeg få meg kneskålimplantat? Hvilke produkter kan jeg kjøpe for å kamuflere den føflekken midt på leggen?

Faen så jævli mye hår du har

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faen så jævli mye hår du har

Syns du jeg burde vokse bena mine?

Jeg foreslår amputasjon :opplyser:

Det er kommentarer som dette som viser hvorfor vi trenger mer maskulinisme :opplyser:

"I am a masculinist because....I have hairy legs and women don't seem to like it."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rusket, din promp. Mulig du er utrent, men ikke kom med piss om dvask og slask, ellers må jeg sette din feite ræven min på deg. Som eksempel så skal jeg komme med hva som virkelig ER dvask, slask, feit og hva har du. Jeg ble så fasinert over ryggen min etter "noen" kilo ned, fordi valkene begynte å forsvinne. Snart jeg jeg ryggvalkeløs.

 

 

Endret av Silfen
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hiphurra for ryggvalkesløs, Silfen :) Been there done that!

Endret av Lizliz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RompeRusk

Maybe you should

Ntåååw, stått opp med feil fot i dag? :blomst:

Rusket, din promp. Mulig du er utrent, men ikke kom med piss om dvask og slask, ellers må jeg sette din feite ræven min på deg. Som eksempel så skal jeg komme med hva som virkelig ER dvask, slask, feit og hva har du. Jeg ble så fasinert over ryggen min etter "noen" kilo ned, fordi valkene begynte å forsvinne. Snart jeg jeg ryggvalkeløs.

Jammen atte, jeg er jo utrent og dvask?! :vetikke: Feit er jeg ikke, men like fullt ut dvask ;)

Og promp kan du være sjæl, din fis. Du har skille, mohahaha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slutt med kjæresten?

Har vel vært det en stund. Så har vi holdt på etter det og han mener nå at vi ikke passer sammen som kjærester.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HarryDotter

Har vel vært det en stund. Så har vi holdt på etter det og han mener nå at vi ikke passer sammen som kjærester.

Huffda! Ikke noe morro å høre sånt Fame :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Her er mitt ben. Hva syns dere om det? Har jeg for tykke lår? Burde jeg få meg kneskålimplantat? Hvilke produkter kan jeg kjøpe for å kamuflere den føflekken midt på leggen?

Jeg har nesten likt ben som deg til opplysning! bare at jeg har en føflekk ved siden av kneet :opplyser: ...

Og "newbitch".....du har sett manneben før eller? :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ntåååw, stått opp med feil fot i dag? :blomst:

Jammen atte, jeg er jo utrent og dvask?! :vetikke: Feit er jeg ikke, men like fullt ut dvask ;)

Og promp kan du være sjæl, din fis. Du har skille, mohahaha

Nei, hva faen, du er ikke dvask. Da henger ting og slenger, du sagger jo ikke en halv cm engang. Bitch!

Og seff har jeg skille, tror du jeg flasher puppene på stranden, eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Fra badestranda her om dagen.. be nice kids.

4c52f32c43e751.03964787frogview-gallery.

Om ikke hun har faste timer hos kiropraktor, så vet ikke jeg. Stakkar...kan ikke være behagelig?

dsgstd-nrd.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...