Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Haha, takk du. :hug:

Takk. Er fantastisk å trene ute for tiden. Nydelig vær. :)

Takk, og det har du også!! Jeg lurer på om låra dine er større enn mine faktisk. o_O

De er ikke værre enn 60 cm, så jeg tviler på det ;) men takk :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Dude91
Skrevet

De er ikke værre enn 60 cm, så jeg tviler på det ;) men takk :)

Har ikke målt mine. Vet ikke om jeg tør heller. Liker ikke å bli slått av girls når det gjelder slikt. :P

• Liker 1
Skrevet (endret)

....

:glare:

Endret av Fame
  • Liker 1
Skrevet

Kult bilde Fame:)

Driiiittfett

Skrevet (endret)

Har ikke målt mine. Vet ikke om jeg tør heller. Liker ikke å bli slått av girls når det gjelder slikt. :P

Husk at du sannsynligvis har lengre bein, siden menn stort sett er høyere enn damer. Musklene er spredt mer. 60 cm omkrets på et lår som er feks 70 cm langt, er mye mer muskler enn 60 cm omkrets på et lår som er feks 65 cm langt ( de 5 cm kan faktisk utgjøre så mye som en kilo muskler)... Uten at det nødvendigvis er bedre å ha lange lemmer, siden fysikkens lover og regler gjør så man mister mye kraft i løftene sine da :P

Endret av Yme
  • Liker 2
Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Husk at du sannsynligvis har lengre bein, siden menn stort sett er høyere enn damer. Musklene er spredt mer. 60 cm omkrets på et lår som er feks 70 cm langt, er mye mer muskler enn 60 cm omkrets på et lår som er feks 65 cm langt ( de 5 cm kan faktisk utgjøre så mye som en kilo muskler)...

Ja, det har du rett i. :) Nå vet jeg ikke hva høyden til lizliz er, men det er likefullt imponerende for å være ei jente!

Endret av Dude91
Skrevet

Ja, det har du rett i. :) Nå vet jeg ikke hva høyden til lizliz er, men det er likefullt imponerende for å være ei jente!

er 173 cm :) Har laange lårbein da ( vanlig lengde på beina, men lårbeina er lange :P haha )

Skrevet

Det er det absolutt! Jeg har sett noen av løftene hennes, og det er imponerende greier. Hu er sterkere enn meg, på en del ting :ler:

Skrevet

Nå får det jammen være nok veltrente folk. På tide å få frem slaskene!

• Liker 12
Skrevet

Mæææhæææ, kaller du meg veltrent? :nigo:

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Du gikk virkelig glipp av noe :wow:

Aaargh:P

:)

Du er så jævla digg ;)

....

:glare:

Vil og se!! Gikk glipp av det, gitt :(

Ingen slask det der, nei ;)

HEARTBEAT, KOR E DU :trist:

Her er jeg, snuppa :blomst:

Skrevet

Aaargh:P

Du er så jævla digg ;)

Vil og se!! Gikk glipp av det, gitt :(

Ingen slask det der, nei ;)

Her er jeg, snuppa :blomst:

Mitt bilde? Was nothing :D

Gjest Heartbeat
Skrevet