Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du er helt sikkert flott du også Sol, man er sin egen verste fiende vet du!

Takk for det! :) Av og til sier jeg at vi alle er "skapt i Guds bilde", og jeg synes ikke man skal kalle seg stygg, men at jeg akkurat nå er over trivselsvekten er et faktum. Likevel skal man ikke hate seg selv eller kroppen for det, man skal elske seg selv og ta vare på den. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest NerdMedSverd

Ute på fisketur? :ler:

Ser ikke poenget med slike frekkheter, det burde du holde deg for god til. Når folk legger ut bilder i disse trådene er det selvfølgelig for å få tilbakemeldinger og positiv respons. Ingen hemmelighet og det er helt greit.

Endret av NerdMedSverd
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Ikke krangle nå folkens.

Pent sladdet i sakens anledning, vi er tross alt i det offentlige rom.

- den har holdt i de første 50... så jeg satser på den holder noen år til ;)

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Ikke krangle nå folkens.

Pent sladdet i sakens anledning, vi er tross alt i det offentlige rom.

- den har holdt i de første 50... så jeg satser på den holder noen år til ;)

Sexy 50 åring ;) Skulle ikke tro den kroppen var 50!!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Ser ikke poenget med slike frekkheter, det burde du holde deg for god til. Når folk legger ut bilder i disse trådene er det selvfølgelig for å få tilbakemeldinger og positiv respons. Ingen hemmelighet og det er helt greit.

Føler du deg personlig krenket? Nei, det er farlig å forsøke å spøke litt. Heartbeat er flott, og det er jeg sikker på at hun vet :).

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilde

Holder deg godt forn si og det undertøyet (aner ikke hva det heter, men de stroppene) der gjør virkelig susen ! :sikle: Flott hu over og, forøvrig.

Virker som Arabella er litt jelly ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Eurodice

Holder deg godt forn si og det undertøyet (aner ikke hva det heter, men de stroppene) der gjør virkelig susen ! :sikle: Flott hu over og, forøvrig.

Virker som Arabella er litt jelly ;)

Dette forstod jeg ikke. Mener du at jeg skulle være sjalu, eller at jeg har en geléaktig, skvulpende kropp som ikke egner seg til fremvisning? ;)

Endret av Arabella
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Sexy 50 åring ;) Skulle ikke tro den kroppen var 50!!!

Holder deg godt forn si og det undertøyet (aner ikke hva det heter, men de stroppene) der gjør virkelig susen ! :sikle: Flott hu over og, forøvrig.

Det takkes pent for flotte ord :blush:

@codeman: strømpestroppene ?

Og sånn helt, helt ærlig, folkens.... jeg har ikke sett ett menneske her inne som ikke har en nydelig kropp.

Alle med sine små særpreg, alle med sine små komplekser, og like flotte hele gjengen... alle som en... alle i sin alder.

Variasjon... og jeg liker det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...