Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sommer bikini pose!

EDIT: Begynelsen av sommeren. Er nok litt preget av sommerflesk nå :fnise: Hater når det skjer.

Poff, gone

Dårlig gjort å la det ligge ute i 14 minutter bare :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dårlig gjort å la det ligge ute i 14 minutter bare :fnise:

Oi, var det bare så kort. Jeg følte det lå der i over en time jeg :fnise: Jeg har en sånn "en timers regel" haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunfreak

Sommer bikini pose!

EDIT: Begynelsen av sommeren. Er nok litt preget av sommerflesk nå :fnise: Hater når det skjer.

Poff, gone

Oooh-Myyy-George-Takei-Reaction-Gif.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Virket da som om du la merke til mitt bilde.

Ja, deg så jeg. Mens de heite chicksa går hus forbi.

Verden er ikke rettferdig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare fordi de heite chicksa sjekker om du er pålogget før de legger ut bilde. De vil jo tross alt ikke at alt mulig slags rask skal se dem.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor poster de bilde da når jeg er pålogget! om noen er "alt mulig slags rask" så er det meg.

Jeg syns du er ganske søt <3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp at filen jeg vil legge til er for stor, men gikk fint i en annen tråd... Hvordan fikser jeg det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får opp at filen jeg vil legge til er for stor, men gikk fint i en annen tråd... Hvordan fikser jeg det? :klo:

Det er begrenset hvor mye bilder du kan legge i tråder. Muligens du har brukt opp kapasiteten. Isåfall må du slette noen av de gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er begrenset hvor mye bilder du kan legge i tråder. Muligens du har brukt opp kapasiteten. Isåfall må du slette noen av de gamle :)

Vet du hvor mye det er? Jeg har sikkert lastet opp ti bilder her til sammen... hmmm :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvor mye det er? Jeg har sikkert lastet opp ti bilder her til sammen... hmmm :klo:

Det er 4,81 MB (står der du legger til bilder. Der står det også hvor mye du har igjen).

Men du kan gå på administrer vedlegg eller noe i den dur inne på din profil og slette de som allerede er lagt ut, så får du tømt kvota di igjen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lillesiren

Resultat etter sommerens trening!

Nå aner jeg ikke hvordan du så ut før treningen, men du ser hvertfall veldig flott ut=) Så, bra jobba :tommelsmil:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

wowj.jpg

Resultat etter sommerens trening!

Antar du er fornøyd :) godt jobba Endret av Guybrush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Blåser liv i tråden da jeg sitter alene en fredagskveld og kjeder meg ganske greit. Er vel rimelig dødt her uansett :)

*poff*

Endret av Calavi
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...