Gå til innhold

Post et bilde av din kropp...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så nettopp jeg hadde fått mange liker på mitt innlegg og det takker jeg for.

Jeg var litt redd jeg skulle få negative tilbakemeldinger men følte jeg ville vise en kropp som ikke var like flott som mange av de andre.

I august kan det være jeg poster et nytt her.. Before/after :D

Og jo... jeg er 25:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så sinnsykt flotte alle kroppene på bildene her var da! Finnes ikke en eneste kvinne i denne tråden jeg ikke ville hatt kroppen til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forøvrig min favorittkroppsdel. Jeg har nok en liten fetisj på egne føtter :gjeiper:

Så flotte negler.. Jeg føler neglene på mine føtter alltid ser så møkkete ut.. tror det er lo og sånn fra sokkene... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Så flotte negler.. Jeg føler neglene på mine føtter alltid ser så møkkete ut.. tror det er lo og sånn fra sokkene... :(

De ble gjort vårklare i dag. Mottoet mitt er å alltid gjøre det beste av det styggeste man har :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De ble gjort vårklare i dag. Mottoet mitt er å alltid gjøre det beste av det styggeste man har :P

Jeg haaater føtter og spessielt neglene på føttene, men du klarte fakktisk å få føtter til å se pent ut hahaha. Veldig fin neglelakk. Hvor fikk du den pedikyren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Jeg haaater føtter og spessielt neglene på føttene, men du klarte fakktisk å få føtter til å se pent ut hahaha. Veldig fin neglelakk. Hvor fikk du den pedikyren?

Må gjøre det sjæl, ellers blir jeg aldri fornøyd. Og jeg FILER tåneglene. Har aldri klippet dem. De blir stelt med omhu for å si det slik ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er forøvrig min favorittkroppsdel. Jeg har nok en liten fetisj på egne føtter :gjeiper:

Føtter er ikke noe jeg bryr meg om, og de er ofte veldig stygge... De er litt som knær, albuer eller armhulen... De er der, men jeg tenker ikke noe mer over dem enn det...Men! Du har faktisk oppsiktsvekkende pene føtter, Sobril! Credz lizzm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sobril

Føtter er ikke noe jeg bryr meg om, og de er ofte veldig stygge... De er litt som knær, albuer eller armhulen... De er der, men jeg tenker ikke noe mer over dem enn det...Men! Du har faktisk oppsiktsvekkende pene føtter, Sobril! Credz lizzm!

Takk lizzm. Det varmer mitt hjerte. Min kjære eks HATET føtter, bortsett fra en fetisj på mine. Credit til meg lizzm :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nei....

Denne tråden her tar hvertfall livet av trådene og kommentarene om at alle på KG er feite, dvaske burugler som klager på andre kvinner! :5:

nei det viser at 20 av 1000 ikke er feite..........

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg haaater føtter og spessielt neglene på føttene, men du klarte fakktisk å få føtter til å se pent ut hahaha. Veldig fin neglelakk. Hvor fikk du den pedikyren?

Skjønner ikke hvordan det går an å hate føtter. De er jo så gode å kose med, og kan være riktig så sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mynona83

Skjønner ikke hvordan det går an å hate føtter. De er jo så gode å kose med, og kan være riktig så sexy.

:spy: jeg får brekningsfornemmelser av føtter... synes det er det ekleste på hele menneskekroppen. Så jeg forstår ikke de som har fotfetisj.. Men godt vi er forskjellig...

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan det går an å hate føtter. De er jo så gode å kose med, og kan være riktig så sexy.

Jeg synes bare de er ekle til og med mine egne. Når jeg ser ustelte føtter med harde gule negler grøsser jeg. Og jeg MÅ alltid ha neglelakk på tå neglene mine ellers klarer jeg ikke å se på dem. Lange tå negler er noe av det ekkleste som finnes ÆSJ.

Endret av muffin26
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sobril

Jeg synes bare de er ekle til og med mine egne. Når jeg ser ustelte føtter med harde gule negler grøsser jeg. Og jeg MÅ alltid ha neglelakk på tå neglene mine ellers klarer jeg ikke å se på dem. Lange tå negler er noe av det ekkleste som finnes ÆSJ.

Da er det bare å ta frem fil og diverse rekvisita og stelle dem som om det skulle vært fingerneglene dine. Så kanskje du lærer deg å like dem :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det bare å ta frem fil og diverse rekvisita og stelle dem som om det skulle vært fingerneglene dine. Så kanskje du lærer deg å like dem :gjeiper:

Jeg steller de så godt jeg kan, men forsatt er det ekkelt hehhe. Dine så veldig bra ut med fransk pedikyr. Tror jeg må komme til deg en tur :fnise:

Beklager at vi sporer av igjen nå klikker vel anonymbruker igjen :sjenert:

Endret av muffin26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min kropp som jeg forøvrig er ganske fornøyd med. Dette er 59kg fordelt på 160cm hvis noen lurer.

Så fin figur du har! skulle ønske jeg hadde sånn innsvinget midje *misunnelig* :sjenert:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes bare de er ekle til og med mine egne. Når jeg ser ustelte føtter med harde gule negler grøsser jeg. Og jeg MÅ alltid ha neglelakk på tå neglene mine ellers klarer jeg ikke å se på dem. Lange tå negler er noe av det ekkleste som finnes ÆSJ.

Det er ikke bare føtter som er ekle når de er ustelte og stygge, så jeg skjønner fortsatt ikke at det skal være noe spesielt. Jeg har ingen fotfetisj, men nå liker jeg det meste av kvinnekroppen. Det er vel ikke noe som ikke kan være sexy. Det eneste er vel kanskje albuer som ikke gir meg noe særlig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig fornøyd med min kropp. Trener og spiser sunt for å ha den kroppen jeg har.

Hei Silvermist! Hva trener du for å få så flott og definert mage? Hvor høy er du og hvor mye veier du? Du trenger selvsagt ikke svare hvis ikke du vil :) Men du har en veldig flott kropp! Og tror jeg er litt likt bygd som deg i utgangspunktet, bare at jeg har litt mer fett utenpå (hele kroppen) enn det du har.. Blir veldig glad for treningstips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Hei Silvermist! Hva trener du for å få så flott og definert mage? Hvor høy er du og hvor mye veier du? Du trenger selvsagt ikke svare hvis ikke du vil :) Men du har en veldig flott kropp! Og tror jeg er litt likt bygd som deg i utgangspunktet, bare at jeg har litt mer fett utenpå (hele kroppen) enn det du har.. Blir veldig glad for treningstips!

Tusen takk :takke:

Er 1.64 høy, veier ca 53 kg. Jeg trener primært styrke. Det er ikke noe trylleri på magen egentlig, tar sit-ups i div. varianter, med og uten fitnessball, crunch med apparat, og et apparat der jeg står/lener meg sidelengs utover med støtte opp til og med hoften, har en tung manual i hånden og og senker/hever kroppen sideveis ned mot gulvet.

(Men vi skal egentlig ikke diskutere trening i denne tråden, det er i en annen tråd :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...